Keystone logo
Medizinische Hochschule Brandenburg

Medizinische Hochschule Brandenburg

Medizinische Hochschule Brandenburg

Įvadas

Nauji šalies gydytojai ir psichologai

Ką turi daryti rytoj gydytojas ar klinikinis psichologas? Kokios ligos atsiranda dėl demografinių pokyčių? Kaip individualizuota aukštųjų technologijų medicina yra prieinama ir žmogiškos?

Medizinische Hochschule Brandenburg Theodoro Fontane'o Medizinische Hochschule Brandenburg ( MHB ) savo įkūrimo MHB ir unikalų pardavimo tašką mato konkrečiame atsakyme į kintančius mūsų visuomenės reikalavimus sveikatos sistemai apskritai ir mokymams tapti gydytoju, psichoterapeutu, klinikiniu psichologu ir visų pirma kitomis sveikatos profesijomis.

Iš šalies. Dėl šalies.

Medizinische Hochschule Brandenburg Theodor Fontane Medizinische Hochschule Brandenburg ( MHB ) yra valstybės pripažintas universitetas, remiantis savivaldybių ir ne pelno organizacijoms. Tai reiškia novatoriškas mokymo koncepcijas, taip pat mokslinių tyrimų, mokymo ir pacientų priežiūros vienybę. Su savo trimis universiteto klinikomis „Ruppiner Kliniken“, „Städtisches Klinikum Brandenburg“ ir „Immanuel Klinikum Bernau“, Brandenburgo širdies centru ir šiuo metu daugiau nei 20 bendradarbiaujančių klinikų ir maždaug 100 mokymo praktikų visoje šalyje, mes sujungiame mokslu pagrįstą ir į praktiką orientuotą patirtį naujos kartos gydytojų ir psichologų tyrimams. Brandenburgo valstijoje. Ir už jos ribų.

Brandenburgo medicinos mokyklos tikslas ir pagrindas yra įsteigti modernų ir praktišką, liberalų ir visapusišką mokymą, kuriame būtų atsižvelgiama į vėlesnės profesijos reikalavimus. Išmokę techniškai patyrusių, žmogiškai kompetentingų ir socialiai atsidavusių gydytojų bei psichologų, norime aktyviai prisidėti sprendžiant aktualias problemas ir teikiant kuo geresnę pacientų priežiūrą šaliai. Brandenburge. Ir už jos ribų.

Atsižvelgdami į mūsų steigimo impulsą ir atsižvelgdami į savo tikslus, mes norime būti ir tapti universitetu, kuris pasitiki savimi, drąsiai pralaužia naujus dalykus mokymo ir mokslinių tyrimų srityje, kuris drąsiai pralaužia naują kelią ir kaip švietimo pradininkas prisideda sprendžiant aktualias socialines problemas. Ir mes norime būti ir tapti universitetu, suteikiančiu erdvės talentams ir asmenybės ugdymui.

Universitetas, siekiantis kiekvieno individualaus vystymosi potencialo, kurį jis skatina ir meta iššūkį. Universitetas, kuris ne kartą įrodo savo gebėjimą mokytis, diegti naujoves ir plėtoti santykius atliekant būsimas užduotis. Universitetas, kuriame ne tik smagu studijuoti, bet ir mokyti, tyrinėti ir dirbti. Ir galiausiai: universitetas, turintis ne pelno siekiančią verslumo prigimtį ir unikalią akcininkų grupę, susidedančią iš savivaldybių, ligoninių ir diakonijos, nori prisidėti prie šalies tiekimo, sveikatos ateities ir socialinių pokyčių. Šalyje. Šaliai.

Medicina ir psichologija su širdimi, rankomis ir smegenimis

Tyrime pagrindinis dėmesys skiriamas senėjimo medicinai, apimančiam visus procesus, mechanizmus ir pokyčius, kurie vyksta kaip senėjimo proceso dalis, todėl kūno arba proto ligos ar apribojimai reikalauja medicininės diagnostikos, gydymo ar profilaktikos.

MHB akademinis savęs MHB remiasi viena vertus pagrindinių tyrimų išvadomis, tačiau, kita vertus, jis taip pat remiasi holistine, humanistiškai suformuota, asmenine ir integruota medicina ir psichologija su širdimi, ranka ir smegenimis, kurioje asmuo turi savo individualią, fizinę, socialinę ir psichinę patirtį. Pagrindinis dėmesys skiriamas vietai, o ne tik medicininiam ar su tiekimu susijusiam atvejui.

"Ruppiner Kliniken", Brandenburgo Städtische Klinikum Havelyje ir "Immanuel Klinikum Bernau Heart Center" Brandenburgas veikia kaip universitetinės klinikos ir užtikrina jų profesorių glaudų ryšį tarp tyrimų, mokymo ir pacientų priežiūros. Aktyviai dalyvauja ir kitos bendradarbiaujančios klinikos ir mokymo metodai, taip pat daugybė žinomų bendradarbiavimo partnerių iš sveikatos, politikos ir mokslo sričių.

lygybė

Seksualinis priekabiavimas, patyčios ir diskriminacija, taip pat visų rūšių smurtas yra mūsų kasdienybės dalis.

Norime įgyvendinti savo, kaip MHB lygių galimybių pareigūno, atsakomybę ir siekti nediskriminacinio ir nesmurtinio mokymosi, mokymo ir darbo vietos.

Tai taip pat taikoma visų pirma kandidatų priėmimo procedūroms, paskyrimo procedūroms, taip pat laisvoms vietoms ir komitetų darbui medicinoje ir psichologijoje.

Kaip lygių galimybių pareigūnas norime pabandyti kartu su nukentėjusiaisiais rasti atsakymus, parengti galimus sprendimus ir prireikus rekomenduoti galimus kontaktinius asmenis. Žinoma, kontaktas bus vertinamas konfidencialiai.

Brandenburgo medicinos mokykloje turi būti išplėsti psichosocialiniai patarimai patyčių, diskriminacijos, antisemitizmo, dešiniojo ekstremizmo, smurto ir seksualinio priekabiavimo temomis.

Dalis mūsų darbo taip pat yra šeimai MHB darbo ir studijų MHB koncepcijų kūrimas, taip pat katalogo su pagalbos neįgaliesiems priemonių susisteminimas.

Kartu su komunikacijos skyriumi norime įgyvendinti lyčių aspektu pagrįstą komunikacijos koncepciją, skirtą MHB išoriniam ir vidiniam pristatymui.

Galų gale norėtume paremti moteris kaip akademinę karjerą ir sukurti struktūrizuotą paramos programą jauniems talentams skatinti.

Užduočių paskirstymas

  1. Mes patariame Prezidiumui draugiškumo šeimai, diskriminacijos ir seksualinio priekabiavimo klausimais.
  2. Mes aktyviai esame įsipareigoję užtikrinti lygias galimybes (moterys, vyrai, trečioji lytis) MHB . Mes visų pirma norėtume siekti sąžiningumo ir ilgainiui siekti subalansuoto lyčių santykio visose universiteto srityse skyrimo ir personalo sudarymo procesų atžvilgiu, taip pat skatinti jaunus mokslininkus kaip lygių galimybių pareigūną.
  3. Šeimai palankių struktūrų kūrimas MHB yra trečiasis mūsų darbo akcentas. Be infrastruktūros išplėtimo (slaugos ir kūdikių persirengimo kambariai, tėvų ir vaikų kambariai, prieinamumas), taip pat kalbama apie kultūrinius pokyčius universitete, kurių pagalba turėtų būti lengviau realizuoti mokymąsi ir darbą su vaikais ar kitus šeimos įsipareigojimus (pvz., Artimiesiems, kuriems reikalinga priežiūra). .

modelis

Medizinische Hochschule Brandenburg Theodor Fontane Medizinische Hochschule Brandenburg ( MHB ) yra valstybės pripažintas universitetas, remiantis savivaldybių ir ne pelno organizacijoms. Su savo universitetinėmis klinikomis, kitomis klinikomis ir mokymo praktikomis, kurios bendradarbiauja visoje šalyje, mes siekiame naujo supratimo apie visapusišką medicinos, psichologijos ir kitų sveikatos profesijų išsilavinimą.

Plėtodami, skatindami ir skatindami žinias, įgūdžius ir požiūrį, mes nuolat susiduriame su gyvenimo ir pasaulio įtampos skliautais, kad, pavyzdžiui, Brandenburgo valstijoje pasiektume tvarių tyrimų ir mokymo metodų bei metodų.

Asmenybė yra svarbi

Mūsų į praktiką orientuotose ir mokslu grįstose studijų programose studentai yra palaikomi ugdant gebėjimus moksliškai mąstyti, ugdyti specialias kompetencijas ir įgūdžius bendraujant su sutiktais žmonėmis, taip pat mokantis visą gyvenimą. Taikydami „biperspektyvos“ - tiek empatinio, tiek aiškinamojo - požiūrio koncepciją, mes pasiekiame integruotą ir į asmenį orientuotą / asmeninę priežiūrą. Savo universitete mes praktikuojame gyvą, atvirą ir patikimą bendradarbiavimą. Įtraukdami studentus į mokymo planą, mes sukuriame novatorišką ir nuolat tobulinamą kursų asortimentą. Studentai, dėstytojai ir darbuotojai iš mūsų mokosi reflektyviai spręsti savo vaidmenį sveikatos sistemoje ir visuomenėje. Tolesnis asmenybės ugdymas reiškia esminį ir patrauklų tikslą visiems mūsų universiteto nariams.

Užmegzti partnerystę vertinant ir pasitikint

Siekdami savo tikslų, mes kuriame tinklus ir partnerystes regioniniu, nacionaliniu ir tarptautiniu lygiu. Kartu su kitais universitetais, mokslo institucijomis ir pilietinės visuomenės partneriais mes kuriame tyrimus ir kuriame naujas koncepcijas bei projektus, kurie naudingi abipusiai.

Mes ugdome laisvą diskursą ir abejojame savo mintimis bei veiksmais. Mes formuojame atsidavusias bendruomenes reguliariai ir skaidriai keisdamiesi universitete bei su savo rėmėjais ir partneriais.

MHB kaip švietimo laboratorija

Mokslas ir švietimas gali būti sėkmingi, jei leisime visiems dalyvaujantiems nesisekti ieškant geriausio sprendimo. Mūsų idealas yra tas, kuris žaidžia, atsakingai mąsto, grakščiai elgiasi ir palaiko ryšį su pasauliu. Šiame supratime mes liekame tokie, kokie esame - žinodami, kad nuolat keičiamės. Pasitikėdami dalyvių individualumu ir profesionalumu, paliekame vietos talentui, individualiam charakteriui ir užsispyrimui. Kaip mokslinė mokymo įstaiga mums įdomu rytojaus kultūra.

Pliuralizmas kaip programa

Mes stipriname nugarą tiems, kurie trinasi prieš išankstinius nusistatymus, laužo pavyzdžius ir subalansuoja skirtingus interesus. Priimdami sprendimus ištveriame prieštaringas vertybes. Mes ieškome klausimų, kurie pakeistų mūsų mąstymą, tikslus ir metodus, kartu gerbdami skirtingą mūsų kilmę.

Bendradarbiavimo centre yra aukštų integracijos gebėjimų kultūra tęstiniame diskusijų procese - turint gerų argumentų. Mes rodome savo spalvas, rimtai žiūrime vienas į kitą ir laikomės savo tikslų.

Mes nujaučiame vienas kito asmenybę ir aistra kompensuojame savo silpnybes. Mes žinome struktūras ir mėgstame sudėtingą gyvenimą, taip pat ir ne darbe.

Mūsų atsakomybė

Mes, kaip universitetas, esame už mokslinių tyrimų, mokymo ir asmenybės laisvę.

Sąveikaujant tokioms disciplinoms kaip medicina ir psichologija, mūsų studentai ir dėstytojai išmoksta peržengti dalyko ribas ir suteikti savo profesijoms naujų savybių.

Mes tobuliname sveikatos apsaugą savo šalyje pasitelkdami mokslą, meną ir filosofiją, taip pat įgyvendindami savo tyrimų rezultatus.

Kaip universitetas, kurį piliečiai sukūrė piliečiams, esame įsipareigoję pasiūlyti socialiai svarbius tvarios sveikatos sistemos modelius ir koncepcijas.

Su smalsumu, atvirumu ir drąsa mes leidžiamės įkvėpti socialinių ir socialinių mūsų šalies iššūkių.

Vietos

  • Neuruppin

    Medizinische Hochschule Brandenburg Theodor Fontane Referat für Studienangelegenheiten Fehrbelliner Straße 38, 16816, Neuruppin

Klausimai