Oficialus aprašymas

1988 m . Monrealyje įsteigtas „ Collège des Médecines Douces du Québec . Kolegijos tikslas buvo suteikti kokybišką alternatyviosios medicinos išsilavinimą, kuris skatintų dialogą tarp alternatyvios ir tradicinės medicinos. AMCC greitai suprato, kad nuotolinis mokymasis būtų labai naudingas daugeliui jos studentų. Iš pradžių Koledžas buvo skirtas tik prancūzų kalbėtojams, tačiau 2000 m. Buvo siūlomi anglų kalbos kursai.

Švietimo struktūros idėja prasidėjo konsultacinėje praktikoje, kurią sudarė du gydytojai (vienas iš jų buvo homeopatas), naturopatas ir tikrasis koledžo direktorius Davidas Bentata, akupunktūrininkas ir pripažintas Kvebeko koledžo narys. (tada žinomas kaip „Kvebekas“ profesija). Tuo metu konsultavimo praktika vyko kitų mokyklų stažuotojams. Paklausa buvo didelė, atsižvelgiant į skirtingus, bet papildomus metodus.

Kvebeko vyriausybė ir „Office des professions du Québec“ priėmė įstatymo projektą (Nr. 25), pagal kurią akupunktūra patenka į korporacijos profesnelle des médecins du Québec kontrolę. Tai atsitiko 1980-aisiais, o tada akupunktūristai patyrė egzaminus. Tuo pačiu laikotarpiu „Dolisos“ ir „Boiron“ įrengė laboratorijas Monrealyje. Tai veda prie precedento neturinčio homeopatinio vaisto, kurį praktikuoja praktikai, o ne gydytojai. Šie praktikai sekė kursus įvairiose mokyklose ir laboratorijose Kvebeke su aistra. Koledžo įkūrėjas ir direktorius jau nuo 1979 m. Buvo pradėjęs skatinti akupunktūrą ir jau 1984 m.

1980-aisiais natūropatija egzistavo, tačiau daug daugiau nepastebima; laboratorijos Robert et Fils pirmieji teikė kokybiškus natūralius produktus. Tačiau iki praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio pabaigos pasirodė realus susidomėjimas šia praktika.

Jo pradžioje, 1988 m., Kolegija savo konsultacinėse patalpose pasiūlė daugiafunkcinį mokymą, vieną savaitgalį per mėnesį trejus metus. Mokytojai atsižvelgė į savo norą perduoti kokybiškas mokslines žinias, leidžiančias iš tiesų bendrauti ir bendradarbiauti su gydytojais. Tai buvo teisėtas siekis, nes trys iš keturių mokytojų buvo įtraukti į Québec kolegijos narius arba narius.

Nuotolinis mokymas

Nuotolinio mokymo idėja prasidėjo tada, kai mokytojai pripažino problemas, susijusias su kokybės programos palaikymu, o tik vieną savaitgalį per mėnesį susitinka studentus. Su tokiu ribotu susitikimų laiku, oru, ligomis ir atostogomis studentas gali lengvai sutrikdyti pažangą. Nuotolinis mokymasis galėtų išspręsti šias problemas. Į visus kursus įtrauktos vadovėliai ir rašytinės medžiagos. Tai papildė praktinius seminarus kolegijoje. Šie vadovėliai taip pat yra orientacinė biblioteka tiek studentams, tiek mokytojams.

Greitai nuotolinis mokymasis parodė daugybę privalumų. Studentai savarankiškai galėjo valdyti savo laiką, pasinaudodami laisvalaikiu ir be rūpesčių keliauti. Mokymai baigė mokymus.

Kai buvo įrodyta, kad nuotolinis mokymas yra sėkmingas, Kolegija galėtų priimti bet kurios prancūzų kalbos mokinius. Kolegija sėkmingai augo daugelį metų, įskaitant atidarymą Šveicarijoje.

1994 m. Kolegija pritaikė mokymo programas prie tarptautinių mokymo standartų. Kiekvienas kursas buvo pertvarkytas pagal 45 ar 90 valandų modelį. Mes taip pat pridėjome anatomijos-fiziologijos kursą, kuris tapo prielaida mokymui.

Tapti Online College

1997 m. Kolegija pradėjo savo pirmąją interneto svetainę ir internetinius kursus. Šie pasiekimai pagerino mūsų studentų mokymosi patirtį. Ryšiai su dėstytojais buvo greitesni, spontaniškesni ir sklandesni. 2000-2001 m. Kursai buvo išversti į anglų kalbą, pritraukiant daugybę anglikonų studentų iš visų penkių žemynų.

Šiandien kolegija turi tiek prancūzų, tiek anglų kalbos mokinių, kuriuos prižiūri komanda, kuri jiems visuomet prieinama.

Pagrindiniai mūsų programų tikslai

Mūsų programos atitinka tris pagrindinius alternatyvios medicinos tikslus.

  • Švietimas: mokyk sveiką gyvenimo būdą ir gyvenimo kokybę
  • Užkirsti kelią: mokymasis užkirsti kelią per sveikos gyvensenos programas. Tai yra pagrįsta svorio kontrole, dietos pusiausvyra, mitybos trūkumų pašalinimu, detoksikacija, atgaivinimu, fiziniais pratimais, streso valdymu ir kt.
  • Heal: terapiniai sprendimai, siūlomi naudojant natūralius priežiūros metodus.

Esminiai įgūdžiai tobulėti

Nuotolinis mokymas skirtas suaugusiems. Juo siekiama kurti tam tikrus įgūdžius.

  • Autonomija: gebėjimas toliau stebėti naujas žinias šioje srityje per visą praktiko karjerą.
  • Kritiškas mąstymas: analizė alternatyvių vaistų srityje.
  • Kūrybiškumas: atvira mokytis naujų įgūdžių ir idėjų bei įtraukti juos į gydymo planus.
  • Pritaikymas: Dalyvavimas visuomenės transformavimo procese ir socialinių vertybių atnaujinimas.
  • Bendravimas: geri mokymosi įgūdžiai.

Nuotolinio mokymo privalumai

Nuotolinis mokymas leidžia studijuoti ten, kur norite. Mes teikiame mokymo medžiagą ir dėstytojus, kurie sklandins jūsų kelią į žinias, neatsižvelgdami į atstumą. Mokytojai padės jums valdyti savo laiką ir suteikti daugiau autonomijos. Šių ypatybių visame pasaulyje mokosi vis daugiau mokyklų. Pagal šią formulę garantuojamas kursų valandų skaičius. Jokios atšaukimo rizikos - dėl bet kokios priežasties.

  • Jūs mokytis savo tempu ir kartais, kad už jus dirbti.
  • Jūs nustatote savo savaitinį darbo krūvį.
  • Galite pasirinkti jus dominančius dalykus. Nuotolinis mokymasis reiškia, kad jūs neturite skubėti, galite giliai mokytis. Jūs gaunate naudos iš kontaktinių ir asmeninių tolesnių veiksmų su mokytoju, turinčiu medicininį ir naturopatinį mokymą.
Programs taught in:
Anglų
Prancūzų kalba

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Bienvenue au site du CMDQ!