Alternative Medicine College of Canada

Įvadas

Oficialus aprašymas

1988 m . Monrealyje įsteigtas " Collège des médecines douces du Québec . Kolegijos tikslas - suteikti kokybišką alternatyvios medicinos švietimą, kuris paskatintų alternatyvios ir tradicinės medicinos dialogą. AMCC greitai suvokė, kad nuotolinis mokymasis bus puikus asestras daugeliui savo studentų. Iš pradžių koledžas buvo skirtas tik prancūzų kalbos kursams, tačiau anglų kalbos kursai buvo siūlomi nuo 2000 m.

Švietimo struktūros idėja prasidėjo dviejų gydytojų konsultacinėje praktikoje (viena iš jų buvo homeopatas), natūropatas ir faktinis koledžo direktorius Davidas Bentata, akupunktūras ir pripažintas 1988 m. Kvebeko koledžo narys (tada vadinama "Quebec" profesinių sąjungų profesine asociacija). Tuo metu konsultavimo praktikoje dalyvavo mokiniai iš kitų mokyklų. Paklausa buvo puiki, atsižvelgiant į skirtingus, tačiau papildančius metodus.

Kvebeko vyriausybė ir Kvebeko profesinių sąjungų federacija priėmė įstatymo projektą (Nr. 25), pagal kurį akupunktūra patenka į "Queensland" profesionalų federacijos valdymą. Tai įvyko 1980-aisiais, o po to laikinosios akupunktūros vyko egzaminai. Tuo pačiu laikotarpiu "Dolisos" ir "Boiron" įdiegė laboratorijas Monrealyje. Tai lemia precedento neturintį homeopatinio medicinos vystymąsi, praktikuojamą praktikų, o ne gydytojų. Šie praktikai su aistra seka kursus įvairiose Kvebeko mokyklose ir laboratorijose. Kolegijos įkūrėjas ir direktorius buvo pradininkas akupunktūros skatinimo jau 1979 m. Ir homeopatijos jau 1984 m.

1980-aisiais natūropatija egzistavo, tačiau daug daugiau nepastebima; laboratorijos Robert et Fils pirmieji teikė kokybiškus natūralius produktus. Tačiau iki praėjusio amžiaus dešimtojo dešimtmečio pabaigos pasirodė realus susidomėjimas šia praktika.

1988 m. Kolegija savo pradžioje pasiūlė daugiafunkcinį mokymą savo konsultacinėse patalpose, vieną savaitę per mėnesį trejus metus. Mokytojai prisiminė norą perduoti kokybiškas mokslo žinias, leidžiančias iš tiesų bendrauti ir bendradarbiauti su gydytojais. Tai buvo teisėtas siekimas, nes dalyvavo trys iš keturių mokytojų arba Québeco kolegijos nariai.

Nuotolinis mokymas

Nuotolinio mokymo idėja prasidėjo, kai mokytojai pripažino problemas išlaikydami kokybišką programą, o tik susitiko su studentais vieną savaitgalį per mėnesį. Dėl tokio riboto susitikimo laiko, oras, liga ir atostogos gali lengvai sutrikdyti studento pažangą. Nuotolinis mokymasis galėtų išspręsti šias problemas. Vadovėliai ir rašytinės medžiagos buvo pridėtos prie visų kursų. Tai pagerino praktinius seminarus koledže. Šie vadovėliai taip pat suteikia nuorodų biblioteką studentams ir mokytojams.

Greitai nuotolinis mokymas pasirodė esąs daugelio privalumų. Studentai galėtų valdyti savo laiką savarankiškai, pasinaudodami laisvo laiko ir be rūpesčių keliauti. Seminarai baigė mokymą.

Kai buvo įrodyta, kad nuotolinis mokymasis yra sėkmingas, Kolegija gali priimti studentus iš bet kurios prancūziškai kalbančios šalies. Kolegija sėkmingai vystėsi daugelį metų, įskaitant filialo atidarymą Šveicarijoje.

1994 m. Kolegija pritaikė mokymo programą pagal tarptautinius mokymo standartus. Kiekvienas kursas buvo pertvarkytas pagal 45 ar 90 valandų modelį. Mes taip pat pridėjome anatomijos-fiziologijos kursą, kuris tapo mokymų prielaida.

Tapti Online College

1997 m. Koledžas pradėjo savo pirmąją svetainę ir internetinius kursus. Šie pasiekimai pagerino mūsų studentų mokymosi patirtį. Ryšiai su dėstytojais buvo greitesni, labiau spontaniški ir labiau sklandūs. 2000-2001 m. Kursai buvo išversti į anglų kalbą, pritraukiant daug anglophone studentų iš visų penkių žemynų.

Šiandien kolegija turi tiek prancūzų, tiek anglų kalbos mokinių, kuriuos prižiūri komanda, kuri jiems visuomet prieinama.

Pagrindiniai mūsų programų tikslai

Mūsų programos atitinka tris pagrindinius alternatyvios medicinos tikslus.

  • Švietimas: mokyk sveiką gyvenimo būdą ir gyvenimo kokybę
  • Užkirsti kelią: mokymasis užkirsti kelią per sveikos gyvensenos programas. Tai yra pagrįsta svorio kontrole, dietos pusiausvyra, mitybos trūkumų pašalinimu, detoksikacija, atgaivinimu, fiziniais pratimais, streso valdymu ir kt.
  • Heal: terapiniai sprendimai, siūlomi naudojant natūralius priežiūros metodus.

Esminiai įgūdžiai tobulėti

Nuotolinis mokymas skirtas suaugusiems. Juo siekiama kurti tam tikrus įgūdžius.

  • Autonomija: gebėjimas ir toliau sekti naujas žinias šioje srityje per visą praktikų karjerą.
  • Kritiškas mąstymas: analizė alternatyvių vaistų srityje.
  • Kūrybiškumas: atvira mokytis naujų įgūdžių ir idėjų bei įtraukti juos į gydymo planus.
  • Pritaikymas: Dalyvavimas visuomenės transformavimo procese ir socialinių vertybių atnaujinimas.
  • Bendravimas: geri mokymosi įgūdžiai.

Nuotolinio mokymo privalumai

Nuotolinis mokymasis leidžia jums mokytis ten, kur norite, kai norite. Mes teikiame mokymo medžiagą ir dėstytojus, kurie taps jūsų žiniomis, neatsižvelgiant į atstumą. Mokytojai padės jums valdyti savo laiką ir suteiks jums daugiau autonomijos. Ilgalaikis nuotolinis mokymasis tampa vis daugiau ir daugiau mokyklų visame pasaulyje dėl šių ypatybių. Su šia formule garantuojamas kursų skaičius. Nėra jokios priežasties atšaukimo rizikos.

  • Jūs mokytis savo tempu ir kartais, kad už jus dirbti.
  • Jūs nustatote savo savaitinį darbo krūvį.
  • Jūs pasirenkate jus dominančius dalykus. Nuotolinis mokymasis reiškia, kad jums nereikia skubėti, galite juos išsamiai išnagrinėti. Jūs gaunate naudos iš kontakto ir asmeninių tolesnių veiksmų su mokytoju, turinčiu medicinos ir naturopato mokymus.
Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
  • Prancūzų kalba

Matyti Online Kursai »

Programos

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Vaizdo įrašai

Bienvenue au site du CMDQ!