Leoron Professional Development Institute

Įvadas

Oficialus aprašymas

Pirmas žvilgsnis LEORON

Pastatytas ant didelę patirtį gamybos sektoriuje, kuris jos įkūrėjai sukūrė Švedijoje "ir per 90 pasaulinės plėtros, LEORON išsivystė į išsamią mokymo įstaigoje, siūlanti mokymo ir plėtros sprendimus visose strateginių verslo funkcijų, įskaitant įmonių finansų, žmogiškųjų išteklių, SCM, operacijos ir inžinerija. "


Su strateginiu platinti mūsų biuruose pirmaujančiose vietose, pavyzdžiui, Dubajus, Rijadas, Akra, Jonkoping, Londone ir Almatoje, mūsų ekspertų komanda pristato apie 500 kursų per metus, o maždaug 10000 specialistams įrengti atitinkamą išsilavinimą ir naujausiais plačiame asortimentas pramonės šakose, visame EMEA regione.

LEORON misija yra padėti mūsų klientams visame pasaulyje padidinti jų konkurencingumą gerinant kompetencijų lygį savo darbuotojams, per kurias teikia neprilygstamų pasaulio ekspertų ir lengvinamas geriausių mokymo vadovams pramonėje aukščiausios kokybės mokymo ir plėtros sprendimus. Nesvarbu, ar mūsų klientai susiduria su sunkumais vėl organizuoti savo prekės ženklą, įrengiant savo darbuotojus su papildoma rinkinį įgūdžių ar siekiant įvertinti kompetencijas per esamą struktūrą, mūsų plėtros planavimas yra puikus sprendimas.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų

Matyti Sertifikatai » Peržiūrėti kursus »

Programos

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:

Kursai

Kursas Audito, Reguliavimo Ir Atitikties

Su apgyvendinimu arba internetinės Dieninės 5 dienų September 2018 Jungtiniai Arabų Emyratai Dubajuje London Jungtinės Amerikos Valstijos New York Švedija Jönköping Vokietija Miunchene Austrija Insbrukas Štutgartas Stokholmas Turkija Istanbul Ispanija Barselonoje Norvegija Oslas Frankfurtas prie Maino Geteborgo + 19 daugiau

Ši mokymo kursas yra aukštos vertės tiek privatiems asmenims, kurie norėtų investuoti į savo ateitį ir nori prisijungti prie vyresniųjų informacinių technologijų lyderių ir konsultantų bendruomenę. [+]

Ši mokymo kursas yra aukštos vertės tiek privatiems asmenims, kurie norėtų investuoti į savo ateitį ir nori prisijungti prie vyresniųjų informacinių technologijų lyderių ir konsultantų bendruomenę. Sertifikuoto informacinių sistemų auditorius (CISA) sertifikavimo yra labai vertinami iš labai gerbiamų firmų; Kita vertus, tai, žinoma, taip pat didelės vertės įmonėms, kurie rūpinasi išplėsti savo darbuotojų galimybes, siekiant sukurti ir išlaikyti kokybę ir saugias informacines paslaugas; kuris tikrai praturtins organizacijos diferenciaciją ir palengvinti E-verslo transformaciją. Kurso tikslai ir uždaviniai Įvesti IT auditą, kaip mokslo, praktikos ir profesijos bus pristatyta kandidatų, be to, visame pasaulyje pripažintus audito praktikos. Dalytis praktine patirtimi apie vykdant ir valdant IT auditą užduotis pagal profesinės etikos ir standartus. Įvesti IT saugumo pagrindines sąvokas ir principus, taip pat gydymo strategijas, kaip už ISACA sistemas. Pasirengimas pereiti sertifikuotas informacinė sistema auditorius (CISA) egzaminą, kurį atliko informacinių sistemų audito ir valdymo asociacija - JAV. Kas turėtų dalyvauti? IT vadybininkų / saugos vadybininkų / IT projektų vadovai IS / IT Auditoriai Viešieji buhalteriai ir auditoriai IS / IT Konsultantai IT Kokybės vadybos personalas IT techninis personalas, kurie siekia IT vadovavimas Visi pretendentai pirmaujančių IT pozicijas 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai Kitoks žvilgsnis į tai, kaip "verslo įgyvendinančių", ir kaip susilieja su verslo tikslus ir uždavinius. Moksleiviai sužinojo apie rinkinys temas ir žinių srityse IT valdymo ir jos veiklos valdymą. Realizuoti pagrindinius vaidmenis ir atsakomybę valdant IT organizacijoje, ir tapo gebėti projektuoti reikalingus struktūras sėkmingas ir užtikrintas IT. Integruoti šiuolaikines vadybines koncepcijas ir teorijas nuolat tobulinti IT pareigas organizavimo lygiu. 5 Sužinokite, kaip nustatyti prioritetus... [-]

Sertifikatas

APICS Sertifikuota Tiekimo Grandinės Profesionalų - Peržiūros Metu

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų June 2018 Austrija Insbrukas Norvegija Oslas + 2 daugiau

APICS Asociacija už Operacijų valdymas yra pasaulinė lyderė ir premjeras šaltinis žinių tiekimo grandinės ir operacijų valdymą, įskaitant gamybą, inventoriaus, medžiagų valdymo, pirkimo ir logistikos kūno. [+]

APICS sertifikuota tiekimo grandinės profesionalų - peržiūros metu APICS Asociacija už Operacijų valdymas yra pasaulinė lyderė ir premjeras šaltinis žinių tiekimo grandinės ir operacijų valdymą, įskaitant gamybą, inventoriaus, medžiagų valdymo, pirkimo ir logistikos kūno. Nuo 1957 asmenys ir įmonės turi remtis APICS už savo viršininką mokymo, tarptautiniu mastu pripažintų sertifikavimo, bendrojo lavinimo išteklių ir pasaulinio tinklo atliktų pramonės specialistų. APICS pripažįsta įmokas tiekimo grandinės ir operacijų valdymo specialistai padaryti savo darbdaviams ir pasaulinę ekonomiką ir sukūrė visapusišką rinkinį švietimo išteklius, įskaitant: Švietimas, mokymas, pramonės leidiniai ir mokslinių tyrimų, ir pasaulinio garso sertifikavimo programos karjeros galimybių, tinklų kūrimo ir geriausios praktikos mainus vietos ir pasaulio narystės ir jungimosi galimybes visame pasaulyje. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Tvarkyti horizontalias srautus savo verslą, kai įmonės yra organizuojami vertikaliai 2 Suprasti suderinti įmonės verslo strategijos su savo tiekimo grandinės strategija 3 svarbą Suprasti naudojant tinkamas technologijas, kad į tiekimo grandinę svarbą 4 Tiekimo grandinės valdymo esmė yra puikus tiekėjas ir santykių su klientais valdymas 5 nuolatinį tobulinimą, lankstumas ir judrumas jų tiekimo grandines bus apdovanoti vykstančio sėkmės ir IG. PRIVALUMAI lankyti Delegatai baigusiems instruktorius vadovaujamos kursą ir užbaigti APICS CSCP mokymosi sistema: Sužinokite, kaip padidinti produktyvumą, bendradarbiavimas, ir inovacijas Sužinokite, kaip teigiamai veikia švino kartus, inventorius našumą ir apačios linija pelningumą Suprasti, kaip valdyti integraciją ir koordinavimą veiklą pasiekti sumažinti išlaidas ir padidinti efektyvumą ir klientų aptarnavimą. Pelnas žinias veiksmingai ir efektyviai valdyti pasaulines tiekimo grandinės veiklai Pasiekti didesnį pasitikėjimą ir tarpusavio ir pramonės pripažinimą Mėgaukitės už karjerą ir padidinti pajamas potencialą. Kas turėtų... [-]

Geriausia Praktika Priežiūra Ir Patikimumas (cmrp Egzaminą)

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų June 2018 Vokietija Štutgartas Švedija Geteborgo + 2 daugiau

Šis kursas buvo skirtas priežiūra ir patikimumas specialistų visais lygiais. Žinomos Best Practices bus paaiškinta, įrodytas, ir dalyviai dirbs grupėse realaus pasaulio klausimus kiekvienos funkcinės zonos priežiūra ir patikimumas leidžia mokytis iš instruktoriumi ir kolegų dalyvių. [+]

Šis kursas buvo skirtas priežiūra ir patikimumas specialistų visais lygiais. Žinomos Best Practices bus paaiškinta, įrodytas, ir dalyviai dirbs grupėse realaus pasaulio klausimus kiekvienos funkcinės zonos priežiūra ir patikimumas leidžia mokytis iš instruktoriumi ir kolegų dalyvių. Graduate Management Admission Test arba Sertifikuoti priežiūra ir patikimumas specialistai (CMRP) bus pasiūlyta paskutinę dieną šią programą. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Žinomos Best Practices in priežiūra ir patikimumas "iš viso pasaulio bus paaiškinta ir aptarė 2 PAAIŠKINIMAS IR Diskusijos geriausią praktiką palaikomojo strategija plėtros, modifikavimo ir PF kreivė 3 Įrodytas pasaulinės klasės Priežiūros planavimas ir planavimas Best Practices ir kaip pereiti nuo dabartinės geriausios praktikos 4 kliūtys ir sprendimai Efektyvus darbų atlikimą - Pakeitimų valdymas 5 pirmaujančių ir atsiliekančių KPI iniciatyvių priežiūra ir patikimumas darbo procesų ir sėdėti už sertifikuotas priežiūra ir patikimumas profesionalų egzaminui (CMRP) Kas turėtų dalyvauti? »Priežiūra ir patikimumas Specialistai »Gamybos / operacijų specialistai »Vadovų PRIVALUMAI lankyti »Ryškumas kryptį karjeros plėtros ir švietimo »Geresnis matomumas ir pripažinimą per savo dabartinę organizaciją »Diferencijuotą darbo užmokesčio skales »Nešiojami darbo įgūdžius ir žinias tarp augalų ir įmonių »Padeda darbo skatinimo »Didesnis darbo efektyvumas »Mažiau nusivylimas su žinių spragas »Pagerėja gebėjimas diferencijuoti tarp kandidatų įdarbinimo ir skatinimo procese »Pagerėjo darbo vietoje mokymus ir už jos ribų mokymo efektyvumą. Už techninės priežiūros ir patikimumo specialistų draugija (SMRP) yra nepelno profesinė visuomenė suformuota specialistų iš anksto patikimumą ir fizinio pa- nustatyti valdymo pramonę ir kurti lyderių šioje srityje. SMRP suteikia neprilygstamą vertę atskirų specialistų, kurie nori plėsti savo žinias ir įgūdžius, priežiūra ir patikimumas ir statyti... [-]

Pastatų ūkio Valdymas Professional® - Peržiūros Metu

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų July 2018 Vokietija Miunchene Jungtiniai Arabų Emyratai London Švedija Jönköping + 4 daugiau

Įkurta 1980 metais, IFMA yra pasaulyje didžiausia ir plačiausiai pripažintų tarptautinių asociacija įrenginys valdymo specialistų, remti daugiau nei 23,500 prisijungę 94 šalyse. [+]

Įkurta 1980 metais, IFMA yra pasaulyje didžiausia ir plačiausiai pripažintų tarptautinių asociacija įrenginys valdymo specialistų, remti daugiau nei 23,500 prisijungę 94 šalyse. Asociacijos nariai, atstovaujami 130 ir 17 skirsniams tarybų visame pasaulyje, valdyti daugiau nei 37 mlrd kvadratinių pėdų turto ir kasmet įsigyti daugiau nei 100 US $ mlrd produktus ir paslaugas. Norėdami pasiekti savo misiją "iš anksto į pastatų ūkio valdymo profesiją, suteikiant išskirtines paslaugas, produktus, išteklius ir galimybes," kasmet IFMA: Patvirtina priežiūros specialistai per tris credentialing programas. Gamina Pasaulio Darbo, didžiausia pasaulyje įrenginys valdymo konferencija ir paroda, ir Priemonės Fusion daugiau intymūs rinkimas FM specialistų su galingu tinklų ir švietimo sintezės, lyderystės mokymus, gerosios patirties ir ekspozicija. Atlieka tyrimus, kad stiprina žinias ir įgūdžius FM specialistų, o plečiant FM profesiją. Teikia platų švietimo kursus iš pradinio lygio programas tiems, patyrusių objektų valdytojai. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 sukurti tvirtą pagrindą. 2 Susipažinkite su pasaulio darbdavių poreikius. 3 Žengti žingsnį link įsigyti sertifikuotas Priemonės Manager ® (CFM®) pažymėjimus. 4 Nustatykite sau be konkurencijos. 5 Nustatykite savo profesionalų tinklą. PSO turėtų tapti MP? IFMA pastatų ūkio valdymo Professional "(MP), paskyrimas yra žinių pažymėjimus, kurie padės pagreitinti FM pereiti į profesiją ir parodyti įrodyta supratimą apie pastatų ūkio valdymo pagrindus. Ji yra idealiai tinka: Priemonės valdymo specialistai nori padidinti savo ryškumo gylio žinių pamatinių FM pranešimus laikoma kritiška darbdaviams. Asmenys, kurie yra Perėjimas į FM profesija. Susiję-pramonės praktikų, pavyzdžiui, architektų, dizainerių ir saugos inžinierių. Patalpoms susijusių produktų ir paslaugų teikėjai. Studentai, atvykstantys į profesiją iš kolegijų, universitetų, pažymėjimas ar techninių programų.... [-]

Ryšių Su Tiekėjais Valdymas Specialistas

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų May 2018 Vokietija Miunchene

Šis kursas yra tiek teorijoje, tiek praktikoje išmaišoma. Yra trumpos paskaitos, grupinės diskusijos ir daug interaktyvius pratimus, visų skirtos plėtoti naujas idėjas ir įgyti visiškai suprasti, kaip ir kur mes galime pasirinkti, pasiekti geresnių tiekėjų santykius. [+]

Įmonės vis dažniau priklauso nuo jų tiekimo partneriais. Sužinokite, kaip sutelkti dėmesį į tiekėjų, kurie gali padėti jūsų organizacijai žingsnį į ateitį. Pasinaudokite šios išsamios mokymosi programą, pasinėrė giliai į "šaltinis-to-išėjimo" Ryšys valdymo jūsų tiekimo bazę. Sužinokite daugiau apie įrankius, kurie bus sukurti savo įgūdžius ir padidinti savo galimybes. Gebėti dėti didesnes įmokas vairuoti priekį savo verslo tikslus ir uždavinius ir vairuoti protingesni elgesį iš savo vidaus klientams. Sužinokite, kaip sukurti atmosferą, kur yra jūsų tiekėjai tapti daugiau nei tik tiekėjo; kur jie ugdyti gebėjimą būti "atsakingas tiekėjas gydyti jus kaip" kliento pasirinkimo "; kur jie tapti tikru verslo partneris ir strateginis turtas, jūsų organizaciją orientuota į ilgalaikius abipusius tikslus. Šis kursas yra tiek teorijoje, tiek praktikoje išmaišoma. Yra trumpos paskaitos, grupinės diskusijos ir daug interaktyvius pratimus, visų skirtos plėtoti naujas idėjas ir įgyti visiškai suprasti, kaip ir kur mes galime pasirinkti, pasiekti geresnių tiekėjų santykius. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Supraskite savo tiekimo grandinę ir kaip matuoti ir valdyti skirtingų tiekėjų segmentus 2 Sužinokite metodikas, siekiant pagerinti suinteresuotųjų šalių dalyvavimą ir pristatyti puikius ryšius 3 Gebėti įgyvendinti priemones, kurios atneša veiks- defektinių valdymą į savo organizaciją 4 Pristatyti veiksmingų išėjimo procesus įmonių, atliekančių tiekėjų 5 Suprasti sutarties gyvavimo ciklą ir kaip santykiai valdymas telpa joje Kas turėtų dalyvauti? Tai labai praktiškas ir interaktyvus kursas buvo specialiai sukurta: »Ryšių su tiekėjais vadybininkai »Kontraktas vadybininkų / Inžinieriai / Specialistai »Vietos turinio kūrimo Vadybininkai »Pirkimo vadybininkų / koordinatorius »Verslo Sąryšis vadovai »Verslo padalinių vadovų »Kas nors tiesiogiai sąveikauja su tiekimo grandinės MOKYMOSI... [-]

Sertifikatas Vadovavimo Mąstymas: Strateginis, Ateitis, Dizainas, Sisteminis, Analitinis, Inovacijų Ir Kūrybinis Mąstymas

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų August 2018 Jungtiniai Arabų Emyratai London

Tai įdomu programa, paprastai didesnių organizacijų vyresniųjų lygio, bet tinka kiekvienam vadovui ir lyderis, kuris turi atlikti svarbų sprendimą, apima šias remti aukštos kokybės sprendimų priėmimo naršyti sudėtingumą. [+]

Kaip tempą ir pobūdį kaitos didėja visame pasaulyje, spręsti problemas sudėtingumas tampa kritinė kompetenciją lyderių. Iš trūkumų ir trumpalaikė, kelio Suskubo sprendimų rizika yra ir lyderiai turi ugdyti gebėjimą mąstyti savo kelią per kritinius verslo problemas ir galimybes. Paprasta analizė ir patirtis paremti sprendimai nebepakanka norint konkuruoti pasaulinėje scenoje. Mąstymo kokybė nulems sprendimų ir susijusių veiksmų ir elgesio kokybę. Dėl šios priežasties, mes pristatome galingą ir novatorišką naują programą, daugiausia dėmesio skiriama pažinimo srityje (mąstymą) vadovams. Mes naudojame konsultavimo išsilavinimą, užtikrinti greitą, betono ir ilgalaikį investicijų grąžą nuo mokymosi ir konsultavimo įsipareigojimus požiūris. Tai įdomu programa, paprastai didesnių organizacijų vyresniųjų lygio, bet tinka kiekvienam vadovui ir lyderis, kuris turi atlikti svarbų sprendimą, apima šias remti aukštos kokybės sprendimų priėmimo naršyti sudėtingumą. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Pagerėja gebėjimas išspręsti sudėtingas problemas 2 Enhanced įgūdžius galvoti kūrybiškai konkurencinį pranašumą 3 Išvalyti modelius ir įrankius strategiją naudoti 4 darbovietė Accelerated naujoves per naujus mąstymo modelius 5 Įrankiai numatyti ateities tendencijas ir reaguoti naujoviškai MOKYMOSI REZULTATAI »Naudokite visą spektrą mąstymo gebėjimų »Didinti strateginis mąstymas »Numatykite geriau su ateities mąstymo »Naudojimo Dizainas Mintys geresnei klientų priėmimo »Įsitraukti į sisteminį mąstymą rasti holistinio sprendimus »Apply analitinis mąstymas, kur atitinkamas tipų problemas »Sukurti inovacijų Mintys kompetenciją »Rasti įdomius naujus sprendimus per kūrybinio mąstymo PRIVALUMAI lankyti Nauda darbdaviams »Geresnis ateitį pasirengimą »Stiprinti strateginę žinių iš lyderių »Daugiau tvarius verslo sprendimai Nauda asmenų »Padidėjęs problemų sprendimo »Geresnis sprendimų priėmimą »Geresnis psichikos gebėjimas Vadovavimo ir vadybos institutas (Iš dalies ILM) yra nepriklausoma organizacija, kuri egzistuoja plėtoti vadovavimo, valdymo pajėgumus... [-]

Sertifikuota Finansinė Modeliuotojas - Pažangus Finansinis Modeliavimas Naudojant Excel Ir VBA

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų September 2018 Vokietija Frankfurtas prie Maino

Žinoma, bus pabrėžti kai kuriuos svarbius finansinius sąvokas, kurie padės kuriant galingus modelius. Ji sukurta siekiant suteikti Jums informaciją, jums reikia netekusiais iš priėmimo jums Wade per sudėtingų paaiškinimų ir begalinis techninį išsilavinimą. [+]

Gebėjimas kurti ir suprasti finansinius modelius yra vienas iš labiausiai vertinamų įgūdžių Verslas ir finansai šiandien. "Microsoft Excel Visual Basic for Application" (VBA) makrokomandų programavimo buvo dominuojanti transporto naudojama finansų ir verslo specialistų rengimo ir panaudojimo visą spektrą finansinių modelių ir kitomis programomis. Tačiau kaip vadinamojo '95 / 5 rezultatas "taisyklė, galima daryti išvadą, kad 95% Excel vartotojams tikriausiai naudoti tik vos 5% programos galia. Daugiausia vartotojų žino, kad jie gali būti gauti daugiau iš Excel ypač naudojant VBA, kuris lemtų juos galėtų statyti lankstesnes, dinamišką ir profesionalūs modeliai. Deja, šis Excel ir VBA aspektas dažnai atrodo sudėtingi ir bauginanti. Šis intensyvus 5 dienų seminaras prasideda pagrindai ir progresuoja logiškas žingsnis po žingsnio būdu į daugiau sudėtingų ir naudingas priemones, kurių reikia pastatyti daugiau ro-biustas modelius, sutaupyti laiko, sumažinti nereikalingą Gyventojų veikla klaidas ir pritaikyti programas, kurios būtų neįmanoma pasiekti su optimalias modelių. Kiekvienas skyrius yra po tiesioginio taikymo, susijusių su finansų rinkų ir finansų klausimais. Žinoma, bus pabrėžti kai kuriuos svarbius finansinius sąvokas, kurie padės kuriant galingus modelius. Ji sukurta siekiant suteikti Jums informaciją, jums reikia netekusiais iš priėmimo jums Wade per sudėtingų paaiškinimų ir begalinis techninį išsilavinimą. Delegatai reikės šiek bazines žinias Excel, bet ne profesionalios modeliavimo arba programavimą. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Parengti išsamų supratimą apie "Excel" ir VBA programinė įranga (-ių) finansinių modeliavimo tikslais. 2 Sužinokite reikalingus įrankius kurti modelius, kurie yra mažiau laiko ir pastangų reikalaujantis 3 įgyti gerosios praktikos modeliavimo prognozuojami finansinės ataskaitos (balansas, pajamø pareiškimą ir pinigų srautų ataskaita) 4 Darbas su... [-]

Sertifikuota Iždo Professional® - Peržiūros Metu

Su bendrabučiu Dieninės 5 dienų June 2018 Švedija Stokholmas

Šis išsamus 5 dienų seminaras apims pakartotinį vaizdą visų pagrindinių temų per visus 19 skyrių AFP anketa Pagrindai iždo Management®, ketvirtasis leidimas, kuris yra pilnas Kūno išbandyti CTP egzaminą žiniomis, ir pristatyti konkrečius patarimus dėl kaip išversti kas yra įtraukti į tekstą į geriausių realaus pasaulio praktika ne visų dydžių įmonėms. [+]

Iš įmonių iždo vaidmuo ir toliau vystytis nuo grynai veikti tapti patikimas strateginis išteklius, kad įmonės vadovų visoje įmonėje. Sertifikuotas iždo Professional "(CTP), sertifikavimo tarnauja kaip kompetencijos etalonas į įmonių finansų profesijos, ir yra pripažinta kaip pirmaujanti pažymėjimus į įmonių iždo visame pasaulyje. Pelningiausi CTP sertifikavimo padeda specialistai uždirba vietą prie strateginio stalo, veda į aukštesnį kompensaciją, ir tarnauja kaip konkurencinį pranašumą, palyginti su bendraamžiais dinamišką darbo rinką. Šis išsamus 5 dienų seminaras apims pakartotinį vaizdą visų pagrindinių temų per visus 19 skyrių AFP anketa Pagrindai iždo Management®, ketvirtasis leidimas, kuris yra pilnas Kūno išbandyti CTP egzaminą žiniomis, ir pristatyti konkrečius patarimus dėl kaip išversti kas yra įtraukti į tekstą į geriausių realaus pasaulio praktika ne visų dydžių įmonėms. Dalyviai įgis temų supratimą už- otaczały įmonių finansų valdymą, apyvartinio kapitalo valdymą, pinigų ir likvidumo valdymą, kapitalo rinkų, iždo operacijas, iždo technologiją, bei vidaus kontrolę. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Įgyti visų pagrindinių temų nuo CTP egzaminu ir kritinių karjeros sėkmės iždo ar įmonių finansų profesinio supratimą. 2 Nustatyti konkrečias galimybes padidinti siūlomų jūsų bendrovei iždo funkcijos strateginę vertę. 3 Nustatykite veiksmus, siekiant pagerinti savo tarpusavio santykių su bankais, iždo technologijų ir paslaugų teikėjams, kolegomis ir bendraamžiais. 4 suderinti žmonių, procesų ir dešiniuoju pelės dydžio technologiją pristatyti iždo paslaugas, kad jūsų įmonė turi remti strateginį lankstumą ir įmonės augimą. 5 Nustatykite ir užsiimti kolegas ir bendraamžius, kurie gali turėti įtakos jūsų karjeros sėkmę. Kas turėtų dalyvauti? Iždo profesionalai, bet jūs neturite būti iždo profesionalus realizuoti didelį profesionaliai IG iš mūsų CTP... [-]

Sertifikuotas Finansų Planavimo Ir Analizės

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų June 2018 Vokietija Miunchene Švedija Stokholmas + 2 daugiau

Asmenims, kurie praktikuoja finansinį planavimą ir analizę (FP & A), šis unikalus profesionalus žymėjimas leis juos atskirti save per finansų profesijos ir patvirtinti savo supratimą apie sudėtingus procesus, priemones ir vienodų standartų. Ji taip pat leis darbdaviams nustatyti geriausius kandidatus. [+]

Kaip organizacijos visame pasaulyje ir toliau prisitaikyti prie ekonominių neaiškumų patyrusių finansų specialistų verslo aplinką reikia nuolat augo per pastaruosius keletą metų. Kaip rezultatas, daugelis įmonių ieško labiausiai kvalifikuotus asmenis analizuoti tendencijas ir valdyti finansinę ateitį savo organizacijoje. Asmenims, kurie praktikuoja finansinis planavimas ir analizė (BP & A)Šis unikalus profesionalus žymėjimas leis juos atskirti save per finansų profesijos ir patvirtinti savo supratimą apie sudėtingas procesai, įrankiai ir vienodi standartai. Ji taip pat leis darbdaviams nustatyti geriausius kandidatus. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 produktą Atraskite žinios ir įgyti drąsiai teigti, jums reikia praeiti AFP Diplomuoti susirašinėjimas Bendrovių BP & Profesionalas egzaminą. 2 Nustatyti konkrečias galimybes padidinti siūlomų FP & funkcija jūsų įmonėje strateginę vertę. 3 Sužinokite, kaip valdyti FP & A projektus ir suderinti Žmonės, procesai ir dešinės dydį technologija pristatyti FP & A paslaugas. 4 Sužinokite, kaip sukurti ir patobulinti modeliai, efektyvi duomenų analizę ir taikliai jas naudoti planavimo procesą. 5 Sužinokite, kaip atsvaros Business Intelligence (BI), įmonių našumo valdymo (CPM), Excel ir ERP sistemų pristatyti geriausias klasės FP & S funkcija jūsų įmonėje. APIE AFP Pasaulinis išteklių ir pasisako už finansų profesijos Dėl finansų specialistai asociacijos (AFP) tarnauja daugiau nei 16.000 iždo ir fi- nansavimo specialistų tinklą. Rezidencija Bethesda, MD AFP suteikia nariams Karščiausios naujienos, ekono- ic mokslinius tyrimus ir duomenis apie kintančią pasaulio iždo ir finansų, taip pat pasaulinio lygio iždo sertifikavimo programas, bendradarbiavimo renginius, finansų analizės įrankiai, mokymo ir viešajai tvarkai atstovavimas įstatymų leidėjų ir reguliatoriai. AFP yra kasdien šaltinis iždo ir finansų specialistai. pasaulinio masto AFP... [-]

Sertifikuotas Mokymo Programa Valdymo, Rizikos Valdymo Ir Atitikties

Su bendrabučiu Dieninės 5 dienų June 2018 Vokietija Miunchene Švedija Stokholmas + 2 daugiau

Sudėtingame šiandienos pasaulio verslo aplinkos, turinti skaidrų vaizdą informacijos ir suderintą požiūrį į valdymo, valdymo ir užtikrinimo veiklos, rizikos ir atitikties yra lemiamas sėkmės veiksnys. Organizacijos, suprasti ir taikyti integruotos valdymo, rizikos valdymo ir atitikties (GRC) principus, tiek procesus ir technologijas, turi tikrą konkurencinį pranašumą. [+]

Sudėtingame šiandienos pasaulio verslo aplinkos, turinti skaidrų vaizdą informacijos ir suderintą požiūrį į valdymo, valdymo ir užtikrinimo veiklos, rizikos ir atitikties yra lemiamas sėkmės veiksnys. Organizacijos, kurios supranta ir taiko principai integruotą valdymo, rizikos valdymo ir atitikties (GRC)Abiem procesus ir technologijas, turi tikrą konkurencinį pranašumą. Jie pagerinti jų gebėjimą priimti informacija pagrįstus strateginius sprendimus ir sugeba geriau reaguoti su manevringumo ir greičio į grėsmes ir galimybes, kurios kyla. Šios organizacijos yra labiau pelningas ir palaikyti verslo iššūkius po to, būdamas principingas atlikėjas, organizacijos, kuri patikimai pasiekia savo tikslus praktiką, o valdyti netikrumą ir veikia sąžiningai. Šio seminaro tikslas yra suteikti dalyviams žinių, reikalingos veiksmingai kurti ir stiprinti integruotus GRC veiklą visoje organizacijoje remiantis nustatytais GRC standartus iš OECG, organizacijos, kuri apibrėžta GRC ir yra vienintelė tarptautinė sistema modelis susijęs su GRC. Tuo seminaro centre yra OCEG GRC galimybių modelis. Nors egzistuoja įvairios standartus ir sistemas spręsti atskirų dalių valdymo, rizikos valdymą ir atitikties klausimus, OCEG GRC galimybių modelis yra vienintelis atviras standartas, kuris teikia visapusiškas ir išsamias praktiką kurti ir įgyvendinti integruotą GRC pajėgumus. Tai GRC galimybė apima įvairių departamentų organizacijoje kaltinamas didžiųjų veiklą į integruotą GRC pajėgumus (pvz audito, teisinių, žmogiškųjų išteklių, IT, atitikties, rizikos valdymo, etika, lentas ir tt ...). Šis penkių dienų kursas, kuris suteikia 35 valandų CPE, leidžia dalyviams efektyviai projektuoti ir sustiprinti GRC veiklą bet kurioje organizacijoje, remiantis nustatytais, tarptautiniu mastu pripažintų GRC standartus ir efektyviai audito GRC pajėgumus. Ši programa taip pat rengia dalyvius didinti savo profesinius įgaliojimus atsižvelgiant į GRC Professional sertifikavimo egzaminą,... [-]

Sertifikuota Tarptautinį Viešųjų Pirkimų Specialistas

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų August 2018 Ispanija Barselonoje

Pirkimo profesija patyrė didelę transformaciją per pastaruosius 10 metų ir yra plačiai pripažintas kaip funkciją, kuri gali turėti dramatišką poveikį kaip organizacijos apatinėje eilutėje. [+]

Pirkimo profesija patyrė didelę transformaciją per pastaruosius 10 metų ir yra plačiai pripažintas kaip funkciją, kuri gali turėti dramatišką poveikį kaip organizacijos apatinėje eilutėje. Geriausi pirkimų klasės pristato didžiausią vertę galimybes, kurios gali užtikrinti, kad didžiausias privalumas gali būti įgyta iš savo tiekimo grandinės ir asocijuotų sius tiekimo bazės turtus. Dėl viešųjų pirkimų specialistams, kurie nori suspėti su šiuolaikinių teorijų ir metodų pirkimų ir tiekimo grandinės valdymo dalyvavimas šiame kurse yra labai svarbus. Praktinis pritaikymas: Delegatai individualiai baigs asmenybės profiliavimo klausimyną. Efektyviai valdyti pirkimų projektai »The teisingą struktūrą sėkmingo projektų valdymo» nustatymas ir valdymo suinteresuotąsias »Gavimas pradinį" buy-in "projektui »Bendravimas išlaikyti buy-in »Vaidmenis ir atsakomybę su projektu (RACI)» Cheminės, profiliavimo ir sušvelninti riziką Praktinis pritaikymas: Delegatai dirbs mažose grupėse plėtoti pagrindinį projekto dokumentacijos projekto Viešųjų pirkimų susiję. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 suprasti ir įgyvendinti geriausias savo klasės pirkimų 2 Embrace šiuolaikinės tendencijos Supply Chain Management 3 Gerinti atrankos, plėtojo procesą ir tiekėjo 4 tikrųjų valdyti sutarčių valdymo procesą pirkimų 5 Gebėjimas naudoti nuorodą CIPPTM savo verslą kortelę ir vėl Kas turėtų dalyvauti? Tai labai praktiškas ir interaktyvus kursas buvo specialiai sukurta: »Pirkimų direktoriui / Vadybininkai »Tiekimo grandinės vadovai »Pirkėjai / Vyresnysis Pirkėjai »Tiekėjo Vadybininkai »Operacijos direktoriai / Vadybininkai »Direktoriai Plius kiekvienas, kuris yra atsakingas už / dalyvauja tiekėją santykių, arba įtaria esant susiję su Tiekėjų valdymas ateityje Kursų REIKALAVIMAI IR PAŽYMĖJIMAI Delegatai turi atitikti šiuos kriterijus būtų tinkamas tapti CIPPTM: »Žiūrovų - delegatai privalo lankyti visus kursus sesijas. Delegatai, kurie praleidžia daugiau nei dvi valandas kurso sesijas nebus teisę... [-]

Sertifikuota Vadybininkas Kokybės / Organizacinės Kompetencijos

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų June 2018 Austrija Insbrukas Norvegija Oslas + 2 daugiau

Sertifikuoto direktorius Kokybė / Organizacinė Kompetencijos (CMQ / OE) yra specialistas, kuris veda ir čempionai procesas - tobulinimo iniciatyvos - visur nuo mažų įmonių iki tarptautinių korporacijų - kad gali būti regioninio ar pasaulinio dėmesio į paslaugų ir pramonės nustatymų įvairovė. [+]

Graduate Management Admission Test arba Sertifikuoti direktorius Kokybė / Organizacinė Excellence (CMQ / OE) yra specialistas, kuris veda ir čempionai procesas - tobulinimo iniciatyvos - visur nuo mažų įmonių iki tarptautinių korporacijų - kad gali būti regioninio ar pasaulinio dėmesio į paslaugų ir pramonės nustatymų įvairovė. CMQ / O. palengvina ir veda komandos pastangas nustatyti ir stebėti kliento / tiekėjo santykius, palaiko strateginio planavimo ir diegimo iniciatyvas, ir padeda sukurti matavimo sistemas, siekiant nustatyti organizacinę tobulinimą. CMQ / O. turėtų galėti motyvuoti ir įvertinti darbuotojus, valdyti projektus ir žmogiškuosius išteklius, analizuoti finansines situacijas, nustatyti ir įvertinti riziką, ir dirba žinių valdymo priemones ir metodus sprendžiant organizacines problemas. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Sukurti mokymosi ir nuolatinio tobulinimo kultūrą 2 Nustatyti gaires pažangai 3 Pateikite vertę kolegomis, kolegomis ir pavaldiniais 4 Pagalvokite, kaip patarėjas / konsultantas - būti institucija 5 pav nauda yra kelionė, o ne būtinai tik vieta Kas turėtų dalyvauti? »Grupės / Firmos Kokybės vadybininkas, »Kokybės direktorius / vadovas kokybė, »QA / QC vadovas / inžinierius / vadovas »Kokybės Auditoriai / ISO Auditoriai »Kokybės Specialistai, kurie veda, valdo ar palaiko kokybės gerinimo programas. »QM Profesionalai reikia pridėti ASQ anketa CMQ / OE jo / jos profesinė kvalifikacija Egzaminą prielaidos / EXAM TEISĖ Jūs privalote turėti 10 metų on-the-darbo patirties vienoje ar daugiau iš licencinio direktoriaus Kokybė / Organizacinė Excellence Kūno žinių srityse. Minimalių ve metų šios patirties turi sprendimų priėmimo padėties de apibrėžiama kaip institucija turi nustatyti, vykdyti, arba valdymo projektų / procesų ir būtų atsakingas už rezultatus. Tai... [-]

Strateginis Kokybės Valdymo

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų July 2018 Jungtiniai Arabų Emyratai London

Šis intensyvus keturių dienų programa yra skirta tiems, vyresniųjų lyderio pozicijas. Dalyviai įgis praktinių supratimą apie tai, kaip įvertinti riziką iš strateginio verslo perspektyvos ir taktiniai operacijų požiūriu suderinti visas funkcijas organizacijoje, gamybos ar paslaugos turi būti išdėstyti taip, kad iššūkius, su kuriais susiduria sparčių pokyčių rinkos jėgos, taip pat kintančius vartotojų poreikius ir technologijų pažanga. Ši programa bus panaudoti kokybės teorijos ir metodologijos pritaikymo holistinį požiūrį į paramą verslo kompetenciją. [+]

Šis intensyvus keturių dienų programa yra skirta tiems, vyresniųjų lyderio pozicijas. Dalyviai įgis praktinių supratimą apie tai, kaip įvertinti riziką iš strateginio verslo perspektyvos ir taktiniai operacijų požiūriu suderinti visas funkcijas organizacijoje, gamybos ar paslaugos turi būti išdėstyti taip, kad iššūkius, su kuriais susiduria sparčių pokyčių rinkos jėgos, taip pat kintančius vartotojų poreikius ir technologijų pažanga. Ši programa bus panaudoti kokybės teorijos ir metodologijos pritaikymo holistinį požiūrį į paramą verslo kompetenciją. Kokybiškų įrankių naudojimas siekiant remti faktas bus akcentuojama remiantis strateginius sprendimus, taip pat taktikos sprendimų priėmimą. Dalyviai netaps kokybės specialistai, bet jie gaus išsamų supratimą apie tai, kaip kokybės vadybos sistema palaiko strategiją ir veiklą. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 dalyviai bus geriau pasirengusi padidinti kokybės valdymo sistemos vertę bet kurioje organizacijoje. bus nagrinėjami 2 organizacines struktūras, kurios trukdo siled funkcijas. Lygiavimas visi departamentai pasiekti strateginius verslo tikslus per tikrųjų nėra pagrįsta sprendimų priėmimo procese yra pasaulinio lygio įmonių charakteristika. 3 Suprasti rizikos strateginiu lygiu, taip pat veiklos lygis gali parengti vyresniuosius vadovus rinkai, vartotojui ir technologinių pokyčių nenutraukiant operacijas. 4 Ateitis kartos darbuotojų atneš daugiau intelektinį kapitalą organizacijoms, nei fizinio darbo. Dėl šios priežasties, labai svarbu, kad dabartiniai lyderiai plėtoti ir skatinti plėtoti ateities lyderių ir išlaikyti darbuotojus kultūrą. Taikant rizika pagrįstą mąstymą, pasinaudojant esamais kokybės valdymo sistemų įvykdyti šią užduotį bus įrodytas. 5 plėtoti ir palaikyti organizacinę kultūrą, kuri taikoma rizika pagrįstą mąstymą per kokybės valdymo sistemą, siekiant remti ir toliau sėkmę vis labiau konkurencingoje rinkoje bus pagrindinė rezultatas lyderių Pildydami šią programą svarba. Kas turėtų dalyvauti?... [-]

Sutartis Ir Komercinis Valdymas Specialistas

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų July 2018 Vokietija Frankfurtas prie Maino Švedija Geteborgo Turkija Istanbul + 4 daugiau

Žmonės įvesti Sutartis ir komercinį valdymą discipliną iš įvairių sluoksnių, dažnai su mažai arba jokio specialaus mokymo. Jie gali būti finansiniai ar teisiniai specialistai, jie gali būti atgabentas iš pardavimų ar iš rinkos žvalgybos funkcija. [+]

žmonės įvesti Sutartis ir komercinio valdymo disciplina iš įvairių sluoksnių, dažnai su mažai arba jokio specialaus mokymo. Jie gali būti finansiniai ar teisiniai specialistai, jie gali būti atgabentas iš pardavimų ar iš rinkos žvalgybos funkcija. Pagrindinis siūloma vertė yra ta, kad IACCM mokymosi kiekvienam suteikiama nuosekliai pagrindo lygio žinių. IACCM taip pat pristato profesionalios standartinės ir atitikimo sertifikavimo koncepciją, skatinti asmenims jų toliau plėtoti. Tai leidžia IACCM pristatyti galiojantį vertinimą dabartinių pajėgumų ne bendradarbis, Practitioner ir ekspertų lygiu. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Suprasti ir priimti geriausią praktiką perkančiosios ir sutarčių valdymo 2 Pristatyti didesnę vertę įmonei stiprinant sutartis rezultatų 3 valdyti riziką su didesnio veiksmingumo 4 Pagreitinti perkančioji ir sutarčių valdymo procesas 5 Sumažinti ginčus ir reputacija žalą, susijusią su neefektyvių sutartis Kas turėtų dalyvauti? Tai labai praktiškas ir interaktyvus kursas buvo specialiai sukurta: »Susitariančiosioms Profesionalūs »Kontraktas Derybininkai »Kontraktas Vadovai ir administratoriai »Sutartinė Advokatai »Sutartinė Redagavimo Specialistai »Kontraktas Strategai »Pirkimų specialistai »Strateginis Tiekimo Specialistai »Tiekimo grandinės valdymo specialistų »Komercinės vadovai »Pardavimai Account Managers »Komercinės Projektų vadovai PRIVALUMAI lankyti »IACCM eLearning ištekliai (12 mėnesių Access) »E-Book Veiksmų vadovas, pagrindinė nuoroda darbas sutarčių ir komercinių praktikų »Prieiga prie įžvalgų ir įrankių už visus metus »Sertifikuoti kandidatai tapti narius IACCM ir gauti prieigą prie pasaulinio turinio ir patarimus, pateiktus ekspertų mokėtojų pramonėje. IACCM SERTIFIKAVIMAS Tobulinti savo žinias, karjeros ir stovi su labiausiai pasaulyje plačiai pripažintą profesinę sertifikavimo sutartį ir komercinio valdymo. Su narių iš 151 šalių ir 10787 korporacijų, IACCM yra pirmaujanti būdas reaguojant į pasaulinius tinklinių rinkų poreikius. Mūsų narystės sudarytas... [-]

Vykdomosios Sertifikatas Val Ir Verslo Strategijos

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų August 2018 Jungtiniai Arabų Emyratai London

Šiandienos neramioje verslo pasaulyje, dauguma įmonių atsiduria sudėtingoje, konkurencinę aplinką, kurioje formulavimas ir vykdymas strategija yra kritiškesnė nei bet kada anksčiau. Kai įmonės nesugeba tesėti savo pažadus, dauguma kaltina prastai suprojektuota strategiją. [+]

Šiandienos neramioje verslo pasaulyje, dauguma įmonių atsiduria sudėtingoje, konkurencinę aplinką, kurioje formulavimas ir vykdymas strategija yra kritiškesnė nei bet kada anksčiau. Kai įmonės nesugeba tesėti savo pažadus, dauguma kaltina prastai suprojektuota strategiją. Ne verta strategija gali būti planuojamos neatsižvelgiant į organizacijos gebėjimą jį vykdyti - strategijos dažniausiai nepavyksta, nes jie nebuvo įvykdytas gerai. Daiktai, kurie turėtų įvykti neįvyks. Arba organizacijos nėra pajėgi padaryti juos taip atsitiktų, ar verslo lyderiai neįvertinti iškylančias problemas, arba abu. ŽI vadovai reikia pateikti strategines įžvalgas apie tai, kaip firmos žmogiškasis kapitalas galėtų geriausiai pristatyti savo "strateginius verslo tikslus. Dalyviai išmoks ir naudoti strateginių įrankiai, sistemų ir mąstyseną įvairovė, siekiant geriau suprasti įmonės verslo strategijos ir verslo modelį, jų konkurencinę padėtį savo pramonę, ir jos žmogiškasis kapitalas vertės pasiūlymas už konkurencinį pranašumą. ŽI vadovai turės aiškų supratimą apie pagrindines sąvokas, modelius ir kalba strategiją ir pasekmės strategija turi ant dizaino, galimybes ir diegti darbo jėgos. Ypatingas dėmesys skiriamas jungiantis strateginius ir taktinius organizacinės struktūros klausimai, biudžeto ir analytics, kurti aukštos kokybės kultūrą, ir kaip ji galima sukurti naujas organizacines galimybes. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Suprasti skirtumą tarp įmonės konkurencinės strategijos ir organizacinės struktūros ir išteklių, kurie leidžia jį įgyvendinti šią strategiją santykius. 2 Taikyti scenarijaus analizę modeliuojant neaiškus, konkurencingos verslo aplinkos subalansuoti riziką ir naujoves, kad būtų geriau pasirengusi spręsti išorinius ir vidinius žmogaus kapitalo poreikius. 3 Plėtoti sistemas ir brėžinių horizontaliems verslo ir žmogiškųjų išteklių strategijų, kurios koordinuoja dalintis ištekliais ir žinių perdavimą tarp / per verslo vienetų ir funkcijas. 4 Sužinokite veiksmingas organizacines... [-]

Vyresnysis Specialistas HR - Tarptautinis

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų June 2018 Vokietija Štutgartas

HR sertifikavimo institutas siūlo visapusišką portfelį pažangių profesinių įgaliojimų už HR specialistų visame pasaulyje. Per formaliojo švietimo ir patirtį, laikytis aukštų etikos standartų derinys, parodė, žinias ir pasiekimus per egzaminą ir atnaujintą įsipareigojimą tęsti profesinį tobulėjimą, sertifikuoti HR specialistų padidinti jų patikimumą ir organizacijų, kurioms jie tarnauja. [+]

Kodėl HRCI Sertifikavimo? HR sertifikavimo institutas siūlo visapusišką portfelį pažangių profesinių įgaliojimų už HR specialistų visame pasaulyje. Per formaliojo švietimo ir patirtį, laikytis aukštų etikos standartų derinys, parodė, žinias ir pasiekimus per egzaminą ir atnaujintą įsipareigojimą tęsti profesinį tobulėjimą, sertifikuoti HR specialistų padidinti jų patikimumą ir organizacijų, kurioms jie tarnauja. 120.000 + HR specialistų visame pasaulyje išdidžiai išlaikyti HR sertifikavimo institutas prisijungimo duomenis, kaip aukštos profesinės skirtumo ženklo. Vyresnysis Professional HR -Tarptautinė (SPHRi) yra visame pasaulyje aktualus pažymėjimus, skirta patikrinti valdymo lygio pagrindinių žmogiškųjų išteklių žinių ir įgūdžių. Išsilavinimo demonstruoja meistriškumą visuotinai pripažintų HR principų strate- Gy ir politikos vystymo, taip pat paslaugų teikimą. Nepriklausomai nuo geografinio regiono, su Išsilavinimo kom- plements vietos HR praktika. Per parodė žiniomis, pažymėjimus pagerina HR specialistų ir organizacijų, kurioms jie tarnauja patikimumą. 5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1 Dalyvaukite aktyviai į organizacijos žmogiškųjų išteklių strategiją 2 Integruoti vietos ir pasaulio HR praktikos 3 Žinios Organizacijų vystymo metodus, problemų sprendimo būdai, pokyčių valdymo procesus ir metodus ir vadovavimo sąvokų ir programų 4 Nustatysime pramonės tendencijos HR 5 nustato ir peržiūri rezultatai, kurių užim- ee veiklos valdymo sistemos Kas turėtų imtis SPHRI? Žmogiškųjų išteklių Profesionalai / Praktikai visame pasaulyje, kurie atitinka šiuos tinkamumo reikalavimus: »4 metų profesinės lygio Minimalios patirties HR pozicijos magistro laipsnį arba ekvivalentas pasaulio »5 metų profesinės lygio Minimalios patirties HR padėtyje turintiems bakalauro laipsnį arba lygiavertį pasaulio »7 metų profesinės lygio Minimalios patirties HR padėtyje su aukštosios mokyklos diplomą arba pasaulio ekvivalentu PRIVALUMAI sertifikavimo »Padėti jums uždirbti pasitikėjimą ir pagarbą savo srityje. »Atidaryti... [-]

Vyresnysis Tarptautinė Projekto Vadovas

Su bendrabučiu Dieninės 4 dienų July 2018 Jungtiniai Arabų Emyratai London

Norėdami suprasti šiuolaikinės tarptautinės projektų ir programų valdymą, pagrįstą pasaulio valdymo pamatinių standartų, įskaitant PMI PMBOK, standartiniu programos valdymo ir IPMA grindžiamos kompetencijomis metodikos [+]

5 PAGRINDINIAI imtis paėmimai 1. Suprasti sėkmingo tarptautinio projektų valdymo struktūrą ir požiūrį 2. Suprasti ir pasitikėti, kaip sukonfigūruoti ir vadovauti sudėtingam tarptautiniam projektui / programai, atitinkančiam PMI, pagal realaus atvejo tyrimą ir pavyzdžius 3. Pasiekite platesnę perspektyvą, suprasdami, kaip projektai atitinka perspektyvas portfeliams ir programoms - garsiam erelio vaizdui 4. Suprasti teorijas, vienodus įstatymus ir dažniausiai naudojamus įrankius bei metodus, kurie turi įtakos ir dėl to padeda ar trukdo siekti projekto sėkmės 5. Suprasti, kas yra tiriama projektų valdymo srityje ir išvados, galinčios padėti jums jūsų pozicijoje PRIVALUMAI lankyti Auksinis įspaudas SIPMTM sertifikatas su jūsų vardu ir pavadinimu kaip MASIPM (vyresniųjų tarptautinių projektų vadovų asociacijos narys) Gebėjimas naudoti pavadinimą SIPMTM jūsų vizitine kortele ir atnaujinti Prieiga prie ASIPM tinklo ir kūno informaciją internete Prieiga prie ASIPM žurnale skelbiami internete SIPMTM rodo, kad baigėte aukštąjį išsilavinimą įgijusių vadovavimo įgūdžių ugdymo srityje ir kad turite įgūdžių ir patirties valdyti lyderystės programas nacionaliniu, regioniniu ir pasauliniu mastu. SIPMTM sertifikatas bus gautas paskutinę seminaro dieną po sėkmingo egzamino užbaigimo Gaukite 35 NASBA CPE, kuriuos galite naudoti tolesniems studijoms bet kuriame universitete pasaulyje Gaukite 35 PDU, kad galėtumėte toliau atlikti PMP egzaminą arba padėtumėte tęsti jau esamą PMP paskyrimą KURSO TIKSLAI Norėdami suprasti, kaip pasirinkti tarptautinius projektus ir programas, naudojant valdymo priemones ir metodus Norėdami suprasti šiuolaikinės tarptautinės projektų ir programų valdymą, pagrįstą pasaulio valdymo pamatinių standartų, įskaitant PMI PMBOK, standartiniu programos valdymo ir IPMA grindžiamos kompetencijomis metodikos Norėdami suprasti patarimų ir gudrybių, kaip praktiškai setup SSD atitinkantį projektą iš abiejų MM / PMO... [-]

Vaizdo įrašai

LEORON Professional Development Institute