Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Įvadas

Mūsų požiūris

Sunkiai Bendrosios prielaidos

Jau daugiau nei 75 metų dauguma amerikiečių mokyklų po tris standartines praktiką, kuri yra taip kultūriškai įtvirtinamas kaip beveik pabėgti klausimų: izoliuoti studentų iš suaugusiųjų pasaulį, atskiras mąstymo nuo daro, ir atskirti studentų pagal suvokiamas akademinius gebėjimus, klasės, rasės, lyties, arba kalbos mokėjimo.

Nuo 2000 High Tech Aukštos K-12 mokyklų panaikino šias dogmas pagal:

Pripažinus studentų per loterijoje ir grupuojant juos netolygiai Sudominti mokinius į suaugusiųjų pasaulį darbą per duomenų rinkimo vietoje ir stažuočių Rankas, širdis ir protus integravimas per griežta, hands-on projektus

GSE rengia pedagogus kurti ir prisiimti lyderio programose su lygiagrečiai siekiama teisingumo, tikslumo ir tinkamumo visiems studentams. Užuot sukurti reprodukcijų High Tech aukštas, pedagogai mokymosi per GSE yra skatinami naudotis mūsų klinikinių svetaines kaip mokymosi kontekste: galimybė rizikuoti, apmąstyti patirtį ir kurti savo viziją efektyvaus dėstymo, mokymosi ir vadovavimo.

Vedantis su Naujoviškas praktikos

GSE atsirado, ir yra visiškai įdėta, yra Chartijos mokyklos tinklą naujoviškų, projektinė mokyklose. Kaip trylikos High Tech Aukštos K-12 mokyklų, kurios tarnauja kaip suaugusiųjų mokymosi kontekste GSE yra įsipareigojusi teikti mokymosi patirtį, kuri yra individualizuotas, autentiškas ir transformacijos. GSE studentai kurti asmeninius mokymosi planus, užsiimti projektais grindžiamą mokymo, tyrinėti savo klausimus per griežta tyrimo, ir parengti skaitmeninius portfelius įrodyti savo gyvenimą. Jie mokosi atlikdami ir turi daug galimybių ištirti teorijos ir praktikos sankryžą ir apmąstyti savo mokymąsi. Kaip medicinos studentų mokomojoje ligoninėje, GSE studentai imtis kursus ir atlikti mokslinius tyrimus, o užsiima kasdien realiame pasaulyje veiksmingų, novatoriškų mokyklų.

Projektavimas už socialinį teisingumą

High Tech Aukštos buvo įkurta kaip nuosavo kapitalo eksperimentą socialinės klasės integracija. Darbas įvykdyti nerealizuotą pažadą Brown v. Švietimo taryba, skelbiantis "atskiras kaip iš prigimties nelygūs", aukštųjų technologijų Aukštos K-12 mokyklų buvo sukurta siekiant suteikti prieigą ir iššūkis visiems studentams per novatorišką mokymosi aplinkoje. Nuo kiekvieno prie kiekvieno mokymosi patirtį dizaino mokykloje dizainas, HTH pedagogai pareikšti kritinę nuosavybės objektyvą su jų darbu spręsti istorinį ir sisteminį priespaudą įtakos socialiai remtiniems studentams. Per progresuojanti pedagogika orientuota į gilesnį mokymosi, studentai turi balsą ir pasirinkimo savo mokymąsi ir autentišką paskirtį ir auditoriją už savo darbą. Savo ruožtu, studentai GSE išnagrinėti ryšius tarp nuosavo kapitalo ir dizaino savo praktikoje ir sukurti veiksmingas vadovavimo įgūdžius paremti savo kolegas formuojant mokyklas, kurie yra novatoriškas ir teisinga.

Strateginiai prioritetai

HTH GSE siekia būti pripažintas šalies viduje ir visame pasaulyje, kaip laipsniško praktikos, susijusios su mokymo, mokymosi ir vadovavimo koncentratorius, ir kaip mąstantis, integruotą ir transformacijos pakopos išsilavinimą modelį, kuris turi tiesioginę įtaką K-12 mokyklos. Tai siekis atspindi HTH GSE anketa ypatingą ir unikalų gebėjimą kaip aukštosios mokyklos įdėta į labai veiksmingų ir naujoviškų K-12 mokyklų įveikti teorijos ir praktikos, stipendijas ir veiksmų pasaulius.

Norint pasiekti šį siekį, The HTH GSE numatė šias tris strateginius prioritetus:

Strateginis prioritetas numeris vienas: GSE siekiama modeliuoti ir skatinti mąstantis ir pažangaus mąstymo mokymas ir vadovavimas viduje ir už jos klinikinių svetainėse. Strateginis prioritetas numeris du: GSE siekiama padėti mokytojams, administratoriams ir politikus pastangas pertvarkyti mokymo ir mokymosi vietos, nacionaliniu ir pasauliniu mastu. Strateginis prioritetas numeris trys: GSE siekiama užtikrinti finansinį tvarumą mūsų institucijos, ir užtikrinti savo ateitį.

Stipendijos ir inovacijų

GSE turi unikalią gebėjimų, kaip aukštosios mokyklos įdėta į labai veiksmingų ir naujoviškų K-12 mokyklų iki užpildytų teorijos ir praktikos, stipendijas ir veiksmų pasaulius. GSE dėstytojai ir studentai atlieka mokslo tyrimus, pasidalyti savo darbą su akademinių ir profesinių auditorijoms, ir remti naujovišką praktiką didesnių švietimo bendruomenei. Šios pastangos tarnauja keturi tarpusavyje funkcijas:

Integruoti teorijos ir praktikos

GSE tyrimai yra įžemintas per išliekančių patirtimi studentams, pedagogams, mokyklų ir bendruomenių. Mes sujungti profesinę praktiką ir amatų žinias su įvairių teorinių perspektyvų tyrinėti ir plėsti kiekvienam. GSE dėstytojai ir studentai įdėti teorijos prie praktikos, o tuo pačiu, suteikti pedagogams prisidėti prie didėjančio žinių mokymo, mokymosi ir pirmaujanti kaip abiejų praktikų ir teorijos statybininkai.

Parama teisingas ir patrauklias mokymosi aplinkas

GSE yra įsipareigojusi mokslinio darbo ir praktikos, kuri palaiko teisingo kūrimą, įtraukiant mokymosi aplinkose ir jaunimui, ir suaugusiems. Aukštųjų technologijų Aukštos K-12 mokyklų yra plačiai pripažinta požiūrių į mokymo ir mokymosi, pabrėžiančius personalizavimas, prisijungti prie pasaulio po mokyklą, ir suteikti prieigą ir iššūkis visiems besimokantiems. GSE teikia išteklius ir paramą pedagogams ir politikų sukurti tokią aplinką, kad visoje šalyje ir visame pasaulyje.

Tarnauti mokykloms ir bendruomenėms

GSE siekiama plėtoti supratimą mokymo ir mokymosi, kurios yra baudžiama ir vertę bendruomenėms mes tarnaujame. Tyrimuose mokymosi aplinkose ir bendruomenių, mes santuoką yra abipusio pažeidžiamumo etiką, kurioje mokslininkai ir dalyviai vykdo kaip bendradarbių į gilesnį supratimą, vykdymo. GSE dėstytojai ir studentai dalinasi savo besivystančius supratimą su tyrimo dalyvių, kviečiame dalyvius bendrai konstrukto prasmę, ir palengvinti dialogą, kuris veda į konstruktyvų veiksmų.

Įtraukimas mokslininkus ir praktikus

Kaip mokslininkai užsiimančių bendruomenių praktikoje, GSE dėstytojai ir studentai pasidalinti savo darbą tiek profesinių ir akademinių auditorijoms, ir ieškoti galimybių, bendradarbiaujant su pedagogų ir mokslininkų iš kitų institucijų. Be to, GSE tarnauja kaip kritinių pokalbių šaukti susirinkimus, talpinimas rezidencijas pedagogams iš viso pasaulio ir leidybos Unboxed, peer-peržiūrėjo žurnalas suaugusiųjų mokymosi mokyklose.

Mokymosi rezultatai

Iš GSE misija yra kurti atspindinti specialisto lyderius, kurie veiksmingai dirbti su kolegomis ir bendruomenėms sukurti ir palaikyti novatoriškus, autentiškas ir griežtus mokymosi aplinkas visiems studentams. Ši bendra vizija formuojamą mūsų institucinius mokymosi rezultatai (Ilos) ~ į Praktikos mąstantis tyrimą ir Reflection (IR), dizainas remiantis teisingumo mokymosi aplinkoje (D), ir užsiimti Vadovavimas mokyklos kaitos (L) ~ taip pat atitinkamą programą mokymosi rezultatų už Magistras pedagogikos programa. Kaip pedagogų ir vadovų, absolventai galės:

Praktikos Rūpestingas tyrimas ir refleksija (IR)

Analitine praktika (IR1): Apmąstyti ir kritiškai analizuoti savo praktiką vadovauti būsimus veiksmus. Ryšio (IR2): Sintetinti ir prijungti atitinkamą teoriją ir stipendiją savo praktikoje. Moksliniai Užklausos (IR3): Dizainas, elgesys ir dalintis tyrimas, kuri spręstų esminius klausimus iš savo praktikos.

Dizaino Teisingose ​​mokymosi aplinka (D)

Dėstymo projektavimas (D1): Darbas su kolegomis projektuoti požiūrį į mokymąsi, pabrėžiančius personalizavimas, prisijungti prie pasaulio po mokyklos ir suteikti prieigą ir iššūkis visiems besimokantiems. Programos dizainas (D2): įrodyti, kad supranta, kaip suaugusiųjų ir studentų išteklių paskirstymas turi įtakos teisingo mokymosi aplinkų kūrimą mokyklose.

Įsitraukti į Vadovavimas mokyklos kaitos (L)

Palengvinimas (L1): remti ir palengvinti studentų ir dėstytojų dialogas siekiama pagerinti mokymą ir mokymąsi. Bendradarbiavimas (L2): Įjunkite kolegas ir studentus nuolatinių pastangų siekiant sukurti teisingą, dalyvaujant mokymosi aplinkas.

Vietos

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Klausimai