Oficialus aprašymas

Jau trisdešimt metų Ryšių akademija apmokė rinkodaros , komunikacijos ir reklamos specialistus savo aukštojo mokslo ir magistro laipsniais .

Darbo vieta, kurioje kiekvieną dieną studentai prisijungia prie komunikacijos specialistų .

Mokymo ir patirties vieta, kurią iki šiol paruošė ir įtraukė į profesijų viršūnėje daugiau kaip 4000 studentų darbo pasaulį.

Projektų, skirtų įmonėms, laboratorija .

Mokykla, kuri konkrečiai rengia visas kūrybines ir strategines komunikacijos profesijas .

istorija

Accademia di Comunicazione gimė 1988 m. Lapkričio 7 d. Milane, siekdama sukurti mokymo, mokslinių tyrimų ir inovacijų projektą įtikinamai ir vizualiai bendraujant (rinkodara, reklama, viešieji ryšiai, grafinis dizainas ir visos su šiomis sritimis susijusios technologijos). profesionalus).

2008 m . Gegužės 9 d. Akademija tampa Fondu.

Fondas Accademia di Comunicazione įstatymu plinta bendravimo kultūra grindžiama etinių vertybių, ji skatina ir įgyvendina mokymo menų ir ryšių pramonės, didina ir palaiko operatoriai ir tyrėjus šioje srityje.

Fondazione Accademia di Comunicazione pagal Įstatyminio dekreto Nr. 231/01 6 straipsnį, kuriame apibrėžiamos pripažintos, priimtos ir pasidalijamos vykdant veiklą vertybės, buvo priimtas etikos elgesio kodeksas.

Mokymo projektas remiasi "bottega" koncepcija, "bottega" vieta, kurioje išaugo dauguma dabartinio profesinio pasaulio - nuo istorinių tėvų / motinų iki paskutinės kartos.

Komunikacijos profesijos (strateginis, kūrybinis) iš tiesų gimė srityje, laikui bėgant keičiant rinkos pokyčius, įmones ir organizacijas, socialines vertybes ir vartotojų poreikius.

Seminaro metodika užtikrina gerą pagrindinę profesinę kultūrą, psichinę formą, specialiai nukreiptą į bendravimą ir gebėjimą daryti, įgyti realių profesinių įgūdžių.

Darbus, kuriuos "Accademia" studentai realizuoja per kursus, sudaro komunikacijos projektai, rinkodaros strategijos, reklamos kampanijos, grafiniai projektai, tinklalapiai viešosioms įstaigoms, asociacijoms ir ne pelno organizacijoms bei įmonėms, sukurtos vadovaujant ir prižiūrint akademijos profesorių.

Pasibaigus kursams, " Accademia" kiekvienam studentui organizuoja stažuotę Bendrovėje ar Agentūroje , kurios metu praktinė patirtis prasideda baigiant kursų: dabar studentai gali pradėti savo profesinę karjerą.

Į darbo pasaulį įrašytų asmenų procentas buvo 100% .

Intensyvus mainus ir tęstinis bendradarbiavimas, susiejantis akademiją su komunikacijos rinka, leidžia savo studentams rasti tinkamą įterpimą į darbo pasaulį.

Be to, buvę akademijos studentai sukūrė asociaciją, kuri yra nuolatinė nuoroda naujiems nariams. "Associates" kiekvienais metais siūlo stažuotes ir darbo galimybes naujiems absolventams.

Fondazione Accademia di Comunicazione yra akredituota tęstinio profesinio mokymo įstaiga pagal 2007 m. Rugpjūčio 6 d. Regioninį įstatymą n. 19.

Kursai suteikia profesinio tinkamumo liudijimą pagal ES direktyvas ir taisykles.

Programos mokomos:
Italų

Aukštoji mokykla taip pat siūlo:


Accademia di Comunicazione

Dvejų metų diplomo turizmas rinkodaros ir verslo komunikacijoje šiandien yra visiškai nauja sistema, leidžianti efektyviai reaguoti į komunikacijos rinkos poreikius, per ... [+]

Dvejų metų diplomo turizmas rinkodaros ir verslo komunikacijoje šiandien yra visiškai nauja sistema, leidžianti efektyviai reaguoti į komunikacijos rinkos poreikius, per kuriuos skaitmeninis sektorius yra pats dinamiškiausias ir reikalauja profesionalių išteklių su solidžiais pagrindinėmis žiniomis ir specifiniai techniniai įgūdžiai.

Bendrovių poreikis turėti specialistus, kurie žino, kaip susidoroti su skaitmenizacijos ir globalizacijos iššūkiais, reikalauja švietimo pasiūlymo, kuris kuo labiau pagreitintų jaunų žmonių, turinčių tvirtus techninius įgūdžius, darbo pasaulį, turintį strateginę viziją ir sugebėjimą pasinaudoti daugialypių skaitmeninių kanalų, per kuriuos vartotojai bendrauja, vis labiau susiję, įnašą, sukurti sąlygas, leidžiančias kreiptis į vartotoją ir valdyti įmonės / organizacijos, kuriai jos dirba, reputaciją, sutarimą ir sėkmę.... [-]

Italija Milan
October 2019
Dieninės
2 metų
Su bendrabučiu
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Accademia di Comunicazione

Kai mes dirbame su žodžiais, turime galimybę ištirti pasaulį su priemone tarp tikrovės ir įsivaizduojamos ribos. Kai mes sapnuojame, kiek matmenų mes prasiskverbia? ... [+]

Kai mes dirbame su žodžiais, turime galimybę ištirti pasaulį su priemone tarp tikrovės ir įsivaizduojamos ribos. Kai mes sapnuojame, kiek matmenų mes prasiskverbia? Mes kurstome prisiminimus, matome vaizdus. Iš kur jie kilę? Darbas reklamos pasaulyje reiškia, kad žmonės gali svajoti, žmonės nori skristi į kitas vietas, kitus pasaulius, kitus aspektus. Ar Ariostas nebūtų įsivaizduojęs eiti į mėnulį, ar vyrai norėtų ten eiti? Tai yra poetas, kuris pirmiausia įsivaizduoja sapną, į kurį pasaulis gali įsimylėti. Kiekvienas visada žavėjo mėnuliu, bet Ariosto pirmoji kalba apie ketinimą eiti į mėnulį ir supažindina su galimybės ten patekti idėja. Jei jis nepasakė apie riterį, kuris daro šį fantastišką kelionę, galbūt niekas nebūtų tikrai norėjęs atlikti šios misijos, o galbūt mes nebūtų atvykę į mėnulį. Čia poetas sukuria noro objektą - mūsų žmonijos stebuklą. Tai, kas akivaizdžiai neįgyvendinama, neįmanoma, nepagrįsta, staiga tampa realybe. Griežtai biologiškai, kas iš mūsų buvo sukurtas skraidyti? Nuo Icaruso niekas negimęs negalėjo skristi. Bet ar žmonija skraidina ar ne? Žmonija skrenda ir kaip ji skrenda! Ir taip pat eina į mėnulį! Mokslo pažanga dažnai kyla iš svajonės ir bando ją pasiekti. Rašymas reklamai, ty "Copywriter" yra profesija, nežinoma daugumai žmonių. Jau iš vidurinės mokyklos, jei myliu rašyti su tuo kūrybiniu stūmimu, dėl kurio mes naudojame žodžius ir metaforas kitokiu būdu, nei įprasta, jūs vadovaujatės judėjimo link Letters fakulteto, nežinodami, kad yra ir kitų galimybių, tiems, kurie nepatenka žinomose profesijose nustatytose paradigmose - pasaulyje, kuriame žodis turi kitą reikšmę, kur metafora turi galią mus sapnuoti ir bendrauti. Labai įdomus kelias tiek pastangų valandų... [-]

Italija Milan
October 2019
Dieninės
2 metų
Su bendrabučiu
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Accademia di Comunicazione

1988 m. Kartu su pačia akademija buvo įkurta Accademia di Comunicazione Meno krypties trejų metų kursas, vienas iš pirmųjų įtikinamų komunikacijos sričių Italijoje, kurio ... [+]

1988 m. Kartu su pačia akademija buvo įkurta Accademia di Comunicazione Meno krypties trejų metų kursas, vienas iš pirmųjų įtikinamų komunikacijos sričių Italijoje, kurio tikslas buvo mokyti reklaminių vaizdų ekspertus. Tiesą sakant, meno direktoriaus užduotis yra bendrauti, pasirinkdami idealų vaizdą ir įvairius realizavimo būdus, kurie yra jam prieinami. Šiuo tikslu mokymo kursas skirtas perduoti visas priemones, būtinas tvirtai statinių ir dinaminių vaizdų kultūrai bei gebėjimui manipuliuoti jų atgarsia ir simboline verte. Be to, studentai turi įgyti stiprų sintezės ir regimojo išradimo gebėjimus, reklamos pažadą originaliai ir nuosekliai išversti su autoriaus, su kuriuo jis dirba, parašytą dalį.... [-]

Italija Milan
October 2019
Dieninės
3 metų
Su bendrabučiu
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Accademia di Comunicazione

Accademia di Comunicazione grafikos dizaino trejų metų kursas, vienas iš pirmųjų Italijos vizualinio komunikacijos sektoriuje, šiandien gali pasigirti senomis tradicijomi ... [+]

Accademia di Comunicazione , kuri yra viena iš pirmaujančių Italijos vizualinės komunikacijos srityje, trejų metų grafikos dizaino kursas Accademia di Comunicazione turi ilgametes tradicijas ir prestižinius nacionalinius bei tarptautinius prizus, skirtus studentams už jų projektus. Be to, kursas taip pat yra vertingas, kai mokėsi keletą grafikos dizainerių kartų, kurie nedelsiant įvertino jų parengimo kokybę ir jų patirtį. Daugelis dabar yra savo profesionalių studijų savininkai, o kai kurie sugebėjo įsitvirtinti užsienyje.

Tiesą sakant, kursas yra skirtas beveik išimtinai įgyti daug praktinės patirties, kuri leis dalyviams kurti, be kita ko, galutinį pristatymo portfelį. Labiausiai veiksmingai turi būti naudojamos darbo rinkos teikiamos galimybės, dirbančios ir kaip laisvai samdomų profesijų atstovai, ir kaip agentūrų ar studijų partneriai. Šiuo požiūriu gero portfelio pristatymas yra pirmasis žingsnis profesionalumo link, kuris yra pilnas pasitenkinimo. Šiuo tikslu kursą apibūdina daug praktinių pratybų, kuriuos palaiko klasikinė mokymo metodika, vadovaujantis "bottega" filosofija kaip greito profesinio augimo priemonė, veiksminga ir turtinga patirtimi šioje srityje.... [-]

Italija Milan
October 2019
Dieninės
3 metų
Su bendrabučiu
Skaityti daugiau lietuvių kalba
Address
Via Savona,112/A
20144 Milan, Lombardy, Italija