Keystone logo
Indija

Geriausi universitetai Akademinis kursas Programos į Indija 2024

Įstaigų skaičius: 31
    • Milan, Italija
    • Mumbai, Indija

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Rio de Janeiro, Brazilija
    • Bailrigg, Jungtinė Karalystė
    • + 3 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Nantes, Prancūzija
    • São Paulo, Brazilija
    • + 5 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Sharjah, Jungtiniai Arabų Emyratai
    • Oman Online, Omanas
    • + 7 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Manchester, Jungtinė Karalystė
    • Budapest, Vengrija
    • + 62 Daugiau

    This program is only available as a second part of the Dual Degree Program after students. is only available via our highly accredited University...

    • Ahmedabad, Indija

    CEPT University daugiausia dėmesio skiria žmonių buveinių supratimui, projektavimui, planavimui, statybai ir valdymui. Jo mokymo programos yra skirtos suburti mąstančius specialistus, o mokslinių tyrimų programos gilina žmonių gyvenviečių supratimą. CEPT University taip pat imasi patariamųjų projektų siekdamas pagerinti buveinių gyvenamumą. Švietimu, moksliniais tyrimais ir konsultacine veikla CEPT siekia pagerinti buveinių profesijų poveikį praturtinant Indijos kaimų, miestelių ir miestų žmonių gyvenimą. Universitetą sudaro penki fakultetai. Architektūros fakultetas buvo įkurtas kaip „Architektūros mokykla“ 1962 m. Jame pagrindinis dėmesys skiriamas projektavimui privačioje srityje. Planavimo fakultetas, orientuotas į planavimą viešojoje srityje, buvo įkurtas 1972 m. Kaip „Planavimo mokykla“. Technologijos fakultetas, kuriame daugiausia dėmesio skiriama inžinerijai ir statybai, buvo įkurtas 1982 m. Kaip „Statybos mokslo ir technologijų mokykla“. Dizaino fakultetas buvo įkurtas 1991 metais kaip „Interjero dizaino mokykla“. Jame nagrinėjami su buveinėmis susiję interjerai, amatai, sistemos ir produktai. Vadybos fakultetas buvo įkurtas 2013 m. Ir jame daugiausia dėmesio skiriama buveinių ir projektų valdymui. CEPT University gavo savo pavadinimą iš „Aplinkos planavimo ir technologijų centro“. CEPT ir įvairias joje esančias mokyklas įkūrė Ahmedabado švietimo draugija, remiama Gudžarato vyriausybės ir Indijos vyriausybės. Gudžarato vyriausybė 2005 m. Įtraukė CEPT į universitetą. 2007 m. Universiteto stipendijų komisija pripažino CEPT University pagal 1956 m. UGC įstatymo 2 skirsnio f punktą. Indijos vyriausybės Mokslo ir pramonės tyrimų departamentas (DSIR) pripažįsta universitetas kaip mokslinių ir pramoninių tyrimų organizacija (SIRO).

    • Mangalore, Indija

    Nuo 2012 metų Numazu Kosen pateikė nuoseklią 7 metų edukacinę programą, apimančią 5 metų katedros kursą su 2 metų išplėstiniu kursu, ypatingą dėmesį skiriant ankstyvam inžineriniam ugdymui. Studentai gali įgyti inžinerijos asocijuotą laipsnį baigę 5 metų studijų programą ir bakalauro laipsnį baigę 7 metų studijų programą. Mes siūlome išsilavinimą, kad būtų sukurtas kompetentingas inžinierius, turintis pakankamai praktinės patirties ir teorinių analitinių sugebėjimų. Nuo trečiųjų mokyklos metų pristatėme naują mokymo programą, kurioje, be pagrindinio, studentai pasirenka vieną iš šių 3 kursų: Aplinkos ir energetikos sistemų inžinerijos kursas, Išplėstinis medžiagų mokslo ir inžinerijos kursas arba Pramonės inžinerijos kursas medicinos Ir gerovės priemonės. Ši mokymo programa yra integruota į inžinieriaus mokymo programą, vadinamą „Tarpdisciplinine sistemos inžinerijos programa“. Su šiais kursais mes siūlome išsilavinimą, kurį galima lanksčiai koreguoti atsižvelgiant į regioninius poreikius, technologijų pažangą ir pramonės struktūros pokyčius. Taip pat į savo sistemą įtraukėme aktyvų mokymąsi, platų skaitymą anglų kalba ir bendravimo įgūdžių lavinimą, kad galėtume ugdyti inžinierius, turinčius gilių žinių ne tik savo specialioje inžinerijos srityje, bet ir įvairiose studijų srityse. priimti tinkamus sprendimus pasauliniu požiūriu. Žinoma, iš inžinierių tikimasi geros etikos ir žmogiškumo. Žemesnių klasių Numazu Kosen mokiniai gyvena bendrabučiuose. Naudodamiesi šia patirtimi gyvendami grupėje, studentai, tikiuosi, išmoks gerumo ir kaip sugyventi su kitais, savidrausmės ir kaip taisyklės bei vaidmenys veikia grupėje. Tokia patirtis gali padėti sukurti didelį pasitikėjimą ir gebėjimą dirbti grupėje būsimoje karjeroje. Numazu Kosen yra vienintelė aukštoji mokykla rytinėje Šizuoka prefektūroje, kuri prisideda prie regioninės pramonės, kaip tai daro per Fuji Pharma slėnio iniciatyvas (pramonė, vyriausybė ir akademinis projektas) ir Fuji medicinos inžinierių mokymas (F-met).

    • Bengaluru, Indija

    Beveik dešimtmetį „Think Education“ buvo lyderis kuriant sėkmingas programas, projektus ir partnerystes švietimo sektoriuje. Mūsų pagrindinis tikslas yra padėti klientams ir bendradarbiams siekti savo tikslų tam tikrose Azijos rinkose, teikiant individualias paslaugas studentų įdarbinimo, partnerystės plėtros, vadovų švietimo ir patirtinio mokymosi programų srityse. Turime patirties kurdami strateginius aljansus savo klientams rinkose, kurios jiems svarbiausios. Savo darbu mes suburiame asmenis, švietimo įstaigas, fondus ir vyriausybes, kad pasiektume bendrus tikslus ir prisidedame prie naujų žinių ir patirties kūrimo, galiausiai palaikančių visuomenės tobulėjimą. Kai kurie mūsų klientai buvo Rutgerso universitetas (JAV), Šiaurės vakarų Mičigano koledžas (JAV), Londono King's College (JK), Rytų Londono universitetas (JK), Felstedo mokykla (JK), Macquarie universitetas (Australija), Strateginio vadovavimo institutas (Japonija), Pearson Vue (Indija) ir kt.

    • Bengaluru, Indija

    Mūsų pažadas „Kūrybinė kompetencija-į priekį“ Daugiau nei du dešimtmečius kurdama gyvybingas ir atsparias praktikos bendruomenes, „Srishti“ sukūrė savitą daugialypį požiūrį į gebėjimų ugdymą ir yra pasiryžusi kurti kūrybines kompetencijas anksčiau nei kreivė. Kūrybinė akimirka Pripažinimas, kad gyvename pasaulyje, kuris tampa vis labiau sujungtas, sujungtas į tinklus ir yra tarpusavyje priklausomas, ir todėl kasdien tampa vis sudėtingesnis, daro didelę įtaką tam, kaip mes įsikišame siekdami geresnių rezultatų visiems šiandien ir nuolat. ir tvariai į ateitį.

    • Bengaluru, Indija

    New Shores International College yra novatoriška ir dinamiška kolegija, kuri unikaliu ir nepakartojamai stimuliuojančiu būdu teikia geriausius tarpdisciplininius išsilavinimus. Mūsų tarpdalykinis požiūris ugdo studentus plačiai ir giliai mąstyti, o intelektas leidžia tyrinėti ne tik tradicinio ugdymo ribas. Absolventai palieka Naujuosius krantus kaip gerai informuotos ir suapvalintos asmenybės, galinčios pritaikyti plataus masto analitinius ir kūrybinius įgūdžius bei suvokti platesnį pasaulį ir savo galimybes veikti jame. Naujųjų krantų edukacinė filosofija skiria „proto galių išplėtimą“ ir „saugojimą su žiniomis“. Natūralu, kad mūsų studentai privalo išmokti ir išsaugoti daugybę duomenų, tačiau, svarbiausia, jie taip pat mokomi taikyti kritinę analizę ir kūrybiškumą bet kokiems duomenims. Skirtingai nuo kitų institucijų, mes, New Shores, koleginį išsilavinimą laikome atradimų laiku, kai smalsumas turi būti skatinamas ir klausimai turi būti nenustodami. Mes norime, kad mūsų mokiniai būtų drąsūs ir vaizduotės, ir pripažįstame, kad tai taip pat reiškia nesėkmę - o paskui mokymąsi iš nesėkmės - siekiant dar didesnės sėkmės. Reikalaujame iš savo studentų, kad jie domėtųsi dalykais, kurie nepatenka į siaurą mokymo programą, kurią nustato tradicinės mokymosi įstaigos: „New Shores“ mes tikime, kad menininkai mokosi iš mokslininkų, mokslininkai iš vadovų ir vadybininkai iš menininkų.

    • Dehradun, Indija

    Kiekvienas mūsų siūlomas kursas yra sukurtas atsižvelgiant į šiuos principus, todėl kiekviena programa orientuota į jūsų praktinių verslo įgūdžių ir pramonės supratimo tobulinimą. Mes suteiksime jums įrankius ir informaciją, kurių jums reikia profesinei sėkmei, taip pat paramą iš savo srities aukščiausio lygio į pramonę orientuotų akademikų. Taip pat gausite didelę mūsų karjeros paramą, kuria galite pasikliauti gavę patarimų. Visuose mūsų kursuose naudojami praktiniai mokymo metodai, tokie kaip atvejų analizė, apsilankymai parodose ir įmonėse, kviestiniai pranešėjai ir diskusijos klasėje. Tai reiškia, kad įgysite praktinio supratimo apie tai, kaip jūsų programoje išmoktos sąvokos gali būti pritaikytos realiame versle. Mūsų tikslas yra jūsų sėkmė: baigę studijas, netrukus galėsite patekti į darbo rinką kaip aukštos kvalifikacijos specialistas.

    • Ghaziabad, Indija

    „Amity Education Group“ yra pirmaujanti Indijos privataus švietimo grupė, pagal QS patekusi į 3% geriausių pasaulio universitetų sąrašą (pagal mūsų pavyzdinę programą- 1 vieta Indijoje ir 37 vieta pasaulyje- internetinė MBA), JK reitingas ir vienintelis universitetas Indijoje, turinti aukščiausią JAV ir JK akreditaciją. Mūsų programos taip pat yra WES akredituotos JAV ir Kanadoje. Mes pirmieji Indijoje gavome UGC patvirtinimą mūsų internetinėms programoms.

    • Rajpura, Indija

    Chitkara University Pendžabo mieste įkūrė daktarai Ashok Chitkara ir daktaras Madhu Chitkara, kurie jau daugiau nei 40 metų yra aistringi mokytojai. Nuo pat įkūrimo Chitkara University buvo kitoks. Mūsų mokiniai buvo kitokie. Taip pat ir mūsų fakultetas, akademinės stiprybės ir požiūris į mokymą ir mokymąsi. Per dešimtmetį dauguma mūsų akademinių programų patenka į 50 geriausių šalies programų. Studentai iš visos šalies traukia į Chitkara University dėl mūsų įsipareigojimo mokyti meistriškumo, sutelkti dėmesį į mokslinius tyrimus, pritaikytus kursus, kurie daro mūsų išsilavinimą svarbų kintančiai karjeros dinamikai, ir didžiulę pramonės partnerystę.

    • Mumbai, Indija

    Athena School of Management yra išskirtinė Indijos verslo mokykla, įsikūrusi Hiranandani sodų korporaciniame centre, Powai mieste Mumbajuje. „Athena“ daugiausia dėmesio skiria būsimų įmonių lyderių kūrimui per kelias stažuotes, pasaulinius aljansus, gilų įmonių ryšį ir pažangiausią pedagogiką. „Athena“ naujai pažvelgia į vadybos švietimą, sutelkdama dėmesį į korporatyvinio galutinio vartotojo mokymo programą, kurią sukūrė ir mokė geriausi „Corporate India“, kad sukurtų naujos kartos įmonių lyderius. Dinamiškoje ir sparčiai besivystančioje verslo aplinkoje siekiame sukurti būsimus pasirengusius įmonių vadovus ir verslininkus, kurie ne tik prisitaiko prie pokyčių - jie yra pokyčiai! Mūsų šūkis yra „Consilio Et Animis“, lotyniškai reiškiantis „Išmintimi ir drąsa“ - dvi savybės, kurių reikia, kad mūsų mokiniai pasiektų sėkmės viršūnę !!

    • Kolkata, Indija

    Įkurta 2018 m. Birželio mėn., EDU yra privati aukštojo mokslo įstaiga, kurios vizija iš esmės pagerinti aukštojo mokslo kokybę ir prieinamumą. Mūsų akyse atsiveria nauja švietimo naujovių era. Technologijos praplečia studentų ir mokytojų galimybes, suteikdamos dar nematytą patogumo ir efektyvumo lygį.