Mokyklos ir universitetai Botsvanoje

Geriausios verslo mokyklos ir universitetai Botsvanoje 2018

Šiame puslapyje Jūs galite ieškoti universitetai, verslo mokyklos ir Botsvana. Jūs sužinosite viską apie aukščiausią reitingą universitetų Botsvana informaciją. Paspauskite ant "Skaityti daugiau " už išsamų aprašymą universiteto ir studijų programų siūlo apžvalga.

Ieškoti universitetų Botsvana ir naršyti savo programas rasti tuos, kurie tiktų jums geriausia. Gauti visą apie įvairias studijų galimybes Botsvana informacijos ir palyginti mokesčius už mokslą ir studijų trukmės. Galite sutaupyti laiko ir kontaktiniai universitetų Botsvana tiesiogiai: užpildyti "Prašymas informaciją nemokamai " formą, kuri padės jums susisiekti su priėmimo biure.

Pradėkite savo ateities švietimo paiešką iš karto!

3 Rezultatai Botsvana

Stafford Global

Jungtiniai Arabų Emyratai United Arab Emirates Online Saudo Arabija Saudi Arabia Online Kataras Qatar Online Bahreinas Bahrain Online Egiptas Egypt Online Irakas Iraq Online Jordanija Jordan Online Kuveitas Kuwait Online Omanas Oman Online Libanas Lebanon Online Jungtinės Amerikos Valstijos USA Online Kanada Canada Online Gana Ghana Online Kenija Kenya Online Uganda Uganda Online Botsvana Botswana Online Pietų Afrikos Respublika South Africa Online Mauricijus Mauritius Online Tanzanija Tanzania Online Ruanda Rwanda Online Bulgarija Bulgaria Online Rumunija Romania Online Serbija Serbia Online Graikija Greece Online Turkija Turkey Online Kroatija Dubrovnik September 2018 + 47 daugiau

APIE Stafford Teikti nuotolinio mokymosi programas daugiau nei du dešimtmečius Stafford suteikė kokybišką išsilavinimą, daugiau nei 20 metų. Įmonė aptarnauja Artimuosiuose Rytuose ir plečiasi visame pasaulyje. Tuo Stafford, siūlome kursus įvairių disciplinų, įskaitant MBA, doktorantams ir diplomais. Mūsų institucija visuomet buvo vadovaujama ir valdoma mokslininkai. Mes didžiuojamės galėdami dirbti tik su geriausių Jungtinės Karalystės universitetų ir paaiškina aukščiausio… [+] s pasitenkinimas ir įgijusio pasiektus studentams apie kursus mes remti. Mūsų vizija Mūsų vizija yra sukurti mūsų patirtimi, kad galėtų išplėsti savo pasiekti visame pasaulyje. Mūsų misija Mūsų misija yra suteikti besimokantiems visą gyvenimą su kokybės universitetų kursus prieinamomis mokesčius ir užtikrinti, kad mokosi studentai gauna aukščiausios akademinės paramą užbaigti programas sėkmingai. Iš mūsų teikiama paslauga vertės leido tūkstančiai absolventų sustiprinti savo karjeros perspektyvas ir įgyti akcijas. [-]


Botho University

Botsvana Gaborone Lesotas Lesotho Online Botswana Online

Botho universitetas buvo įkurta 1997 metais ir labai sparčiai vystėsi per metus tapti pirmaujančia sričių aukštos kokybės aukštojo mokslo švietimo teikėjas. Botho universitetas buvo vienas iš pirmųjų vietos aukštojo mokslo institucijų Botsvana būti akredituotos Žmogiškųjų išteklių plėtros tarybos (HRDC). Visos programos yra patvirtintos Botsvana kvalifikacijų tarnyba (BQA) ir Tarybos reglamento dėl aukštojo mokslo (CHE) Lesote. Botho universitetas šiuo metu siūlo programas … [+] per keturis fakultetų būtent fakultetas Verslo ir apskaitos fakultetą Kompiuterija fakulteto inžinerijos ir taikomųjų mokslų ir Švietimo fakulteto ir nuotolinio mokymo būdu. Visi mūsų programos buvo sukurtas su įėjimo iš pramonės todėl mūsų absolventai yra pasirengę trenktųsi į žemę, veikia. Šiuo metu mes siūlome kvalifikaciją iš sertifikato lygiu siekiant magistro laipsnio lygio planus vietoje doktorantūros programos turi būti iškočiojama labai greitai. Su daugiau nei 6000 studentų ir beveik 500 darbuotojų ir auga, Botho universitetas yra dinamiška ir įdomi vieta. Botho universitetas taip pat siūlo įvairiausias programas eksploatuojamų specialistų ir organizacijų. Pagal Švietimo ir nuotolinio mokymosi fakulteto, yra daugiau nei 200 trumpalaikės profesinio tobulėjimo programos, kurios gali būti pritaikyti, kad atitiktų kliento reikalavimus. Botho universitetas taip pat forayed į nuotolinio mokymosi programas, mūsų pirmoji partija nuotolinių studijų studentų, pradedant klases 2015 vasario. Mes šiuo metu įsikūręs keturių skirtingų universitetų, esančių Botsvana - Gaboronė, Francistown ir Maun - Ir Lesotas - Maseru. Botho universiteto strateginis tikslas yra padidinti mokinių įvairovę, pritraukiant užsienio studentus. Be Botsvanoje ir Lesotas, mes jau turime studentų iš kitų šalių regione, pavyzdžiui, Pietų Afrika, Namibija, Zimbabvė, Zambija, Kongo Demokratinėje Respublikoje, ir Etiopijos, be kita ko, skaičių. Botho universitetas taip pat turi tarptautinių partnerysčių skaičius su gerai žinomų tarptautinių institucijų, tokių kaip universiteto Venda Pietų Afrika, Teesside universiteto Didžiojoje Britanijoje, Ohajo universitetas, Black Hills State University ir Wayne State University, JAV, Indijos mokykloje kalnakasybos ir Manipal universitetas Indijoje. Studijuojantys su Botho universiteto turime didžiulę galimybę pasinaudoti šių tarptautinių partnerysčių per mūsų studentų mainų programas. Mūsų studentai ėmėsi žemės nesilaikantiems stažuočių projektų Indijoje ir keliavo į JAV ir Jungtinėje Karalystėje įgyti tarptautinį poveikį, ir viskas turi dalį mūsų didžiulė dėmesio studijų įsidarbinti. Botho universitetas tvirtai tiki teikti savo studentus su aukščiausios mokymosi aplinkoje. Mes nuolat investavo puikios infrastruktūros ir naujausių technologijų varoma mokymosi išteklius. Mūsų universitete Gaborone yra gerai žinomas už tai, kad tarptautinių standartų ir daugelyje nacionalinių ir tarptautinių renginių vyko mūsų patalpose dėl įrenginių, įskaitant prestižinių Afrikos jaunimo žaidynėse 2015 kokybės. Mūsų artėjančius Campus Francistown jau padaryti antraštes dėl priežasčių teisingas ir planai yra gerokai pažengęs statyti Campus Maun taip pat. Akademinį kartu su meistriškumo visose užklasinę veiklą, užtikrina, kad Botho universitetas absolventai turi stiprus derinys įgūdžių. Mes esame viena iš geriausių užėmė sporto įstaigų Botsvana laimėjo visas viršų apdovanojimų ir čempionatai šalyje. Tai nestebina, atsižvelgiant į tai, kad mes turime daug sporto įrenginius krepšinio, Netbolas, tinklinis, futbolas ir šachmatai. Botho universitetas skatina vertybes kompetencijos, vadovavimo ir naujovių, ir siekia tapti kompetencijos centras aukštojo mokslo ir teigiamų socialinių pokyčių vairuotojas. Mūsų dėmesys kokybei lėmė Botho universiteto tampa vienintelis universitetas Botsvana su BOS ISO 9001: 2008 sertifikatą. Su nepriekaištingos kokybės reputaciją rinkoje, Botho absolventai pirmaujanti būdas transformuojant ekonomiką. Vizija Botho universitetas siekia būti kokybės, naujovių ir lyderystės centras aukštojo mokslo ir teigiamų socialinių ir ekonominių pokyčių vairuotojas. Misija Operacinės su stipriu finansų ir perspektyvaus verslo modelio BU teiks kokybišką mokymosi patirtį, nuolat analizuojamas apie nacionalinius ir tarptautinius akademinius standartus gaminti gerai suapvalinti, darbingų absolventus į pasaulinę rinką. [-]


AFDA

Doktorantūros diplomas Sertifikatas Pietų Afrikos Respublika Johannesburg Cape Town Durban Port Elizabeth Botsvana Gaborone February 2019 + 4 daugiau

ABOUT AFDA 5 FULLY EQUIPPED CAMPUSES | 2000 STUDENTS | 7 DEGREES | OVER 150 FULL-TIME ACADEMIC & ADMIN STAFF | OVER 200 INDUSTRY PROFESSIONALS AS VISITING LECTURERS | OVER 3600 ALUMNI the history. AFDA was founded in 1994 by Garth Holmes, Bata Passchier, and Deon Opperman. From its early beginnings of 6 students, a rented VCR, and broken TV it has become one of the leading institutions of its kind in the world today. AFDA has over 1200 students, a permanent staff of over… [+] 150 academics and administrators and 5 fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana. It has produced some of the top film-makers and actors in South Africa today and has made a significant contribution to developing a sustainable local entertainment industry. the overall goal. To develop a relevant educational institution that contributes to African nation building and rewards all stakeholders by providing a stimulating, rigorous and globally integrated learning experience that empowers students with productive innovative skills, enabling graduating learners to grow sustainable creative industries. the educational promise. To provide students with the conceptual, perceptual and concrete skills that will enable them to originate meaningful narrative concepts and human behaviors that are relevant to target audiences and to truthfully and accurately deliver these narratives through appropriate use of medium and aesthetic form and the employment of resources to accurately and economically produce and sell the completed production. AFDA educational objectives. To provide conceptual, perceptual and concrete skills that will enable students to originate meaningful narrative concepts and to understand why these might be relevant and the impact they may have on target audiences and society in general. To understand why human behavior and culture are the agents through which narratives are embodied and made emotionally relevant to target audiences. To understand how their chosen medium of expression can be considered and used to truthfully and accurately produce their narrative. To understand how aesthetic elements might be used to establish and produce the appropriate form of the world in which the narrative is set. To understand how to plan and employ resources to economically produce and sell a product to achieve a return on investment. Why AFDA? AFDA is the no. 1 film, tv and performance school on the continent AFDA is a fully accredited institution with 20 years experience in the tertiary education landscape AFDA is an internationally recognized institution and is a full member of CILECT – an international organization that represents over 170 film and tv schools and includes USC (LA) and UCLA (LA), TISCH (NY), Columbia (Chicago), La femis (Paris), GVIK (Russia) to mention but a few AFDA Alumni are award-winning skilled and networked. They continue to make a significant contribution to the growth of the local entertainment industry. AFDA is an Academy award winning institution and the first and only African film school to win the best foreign student film academy award in 2006 and runner-up as a finalist in 2013 AFDA employs a number of South Africa\’s top academics and practitioners. AFDA has a unique learning system that provides students with authentic undergraduate & postgraduate learning environments that are relevant to vocational opportunities both locally and abroad. AFDA students are trained to produce commercially viable entertainment products for local audiences and niche online global markets AFDA offers students a genuine opportunity to seek out their aptitude in order to discover their passion and on extension their successful vocational path The AFDA learning process encourages and rewards innovation, leadership, and entrepreneurship AFDA is one of the leading outcomes-based film schools in the world. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market In the course of a rich entrepreneurial history dating back to 1994, AFDA has earned a reputation as one of the leading institutions of its kind in the world today. Although our track record speaks for itself, we continually renew our commitment to facilitating an environment that develops high-quality human and intellectual property with the relevant skills to deal with the rigors of a fast-expanding and ever-changing entertainment industry. At our fully equipped campuses in Johannesburg, Cape Town, Durban, Port Elizabeth and Botswana, we train graduates to contribute to one of the largest growth industries in the world: entertainment. In the globalized economy, cultural exchange is a valuable currency. AFDA graduates are taught to conceptualize, create and develop indigenous products and commodities for the local and international market. Our students are educated not only to forge profitable and sustainable careers in this market but are encouraged to develop themselves as employment providers – the cultural entrepreneurs of the future. Our alumni have reinvigorated their industries with the quality of their intellectual property, skill, and talent. More than 90% of our Honours alumni are working and employed in their chosen field of specialization. AFDA films are exhibited at numerous international festivals and have been broadcast worldwide, winning many prestigious awards, including the Student Academy Award winner and Cannes festival finalist in 2006 and a SAFTA (South African Film and Television Award) in 2007. AFDA is a full member of CILECT – the International Association of Accredited Film and Television Schools. AFDA reserves the right to make changes or withdraw information or course offers without prior notice. Where possible, AFDA will endeavor to notify all persons and/or organizations affected as a result. Are you #MadeforAFDA? While AFDA is a unique institution, it caters and facilitates multiple intelligences. If we refer to Gardner’s multiple Intelligence tests – AFDA’s diverse spread of electives/disciplines caters for all these intelligence’s. Who are you? What makes AFDA unique? AFDA offers a learning system that utilizes a diverse number of learning strategies and methodologies which include tacit learning, learning by approximation, collaborative learning, scaffold learning and learning through socialization. The AFDA learning and assessment system caters to what Howard Gardner refined to as ‘Multiple Intelligence’s’. These diverse intelligence’s are: Visual-Spatial Bodily-kinesthetic Musical Interpersonal Intrapersonal Linguistic Logical-Mathematical The creative industries require diverse specialization (intelligence’s) that are able to collaborate in an economically viable manner to achieve high standards of production. AFDA students are given the opportunity to explore and discover their aptitude and by extension their career path. AFDA uses a learning system designed to deal with the opportunities and challenges of the knowledge economy and the future. It is a market-related learning system focusing on the audience and the target market. We offer an outcomes-based learning system which requires a heads on-hands on approach, focusing on leadership, creativity, innovation, and entrepreneurship. This mimics the industry and takes place in an authentic learning environment. AFDA focuses on the goals of the learner. AFDA students do not write traditional exams. Students are assessed on an individual basis and team/group focused research. An application of theory and research in the creation and exhibition of entertainment content or in development and monetization of entrepreneurial business and disruptive technologies is what primarily constitutes assessment at AFDA. AFDA’s learning process is highly effective and creates a network of skilled graduates who are able to forge careers in the entertainment, media and other creative industries. [-]