1 Akademinis kursas Programos į Rinkodara į Japonija dėl 2024
Filtrai
Filtrai
- Rinkodaros studijos
- Rinkodara
1 Akademinis kursas Programos į Rinkodara į Japonija dėl 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Akademinis kursas Programos į Rinkodara
Į rinkodaros studijas įstoję studentai paprastai nagrinėja tokias temas kaip tikslinės auditorijos nustatymas, kainodaros strategijos, prekių ir paslaugų vystymas, reklamos bei viešųjų ryšių strategijų įgyvendinimas ir kitas su rinkodara bei verslo vadyba glaudžiai susijusias disciplinas.
Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.