Pearson BTEC 7 lygis, išplėstinis strateginio valdymo ir lyderystės diplomas
The College of Central London
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Pearson BTEC 7 lygis, išplėstinis strateginio valdymo ir lyderystės diplomas
Kolegija dabar siūlo naują vadybos studijų diplomą, kurį sukūrė PEARSON-BTEC, didžiausia JK profesinius dovanojimo įstaiga. Tai yra pripažinta (podiplominė) verslo kvalifikacija Didžiojoje Britanijoje ir yra savarankiška profesinė kvalifikacija. Jis priimtas kaip kelias į MBA. Kai kuriais atvejais atleidimas nuo pirmųjų MBA metų.
Nurodymai ir vienetai
Pearson BTEC 7 lygis, išplėstinis strateginio valdymo ir lyderystės diplomas
Šią kvalifikaciją sudaro trys pagrindiniai padaliniai, kuriuos palaiko šeši specializuoti padaliniai, pasirinkti iš daugybės galimų specialistų padalinių. Ši kvalifikacija praplečia ir pagilina besimokančiųjų valdymo įgūdžius ir žinias.
Tai patraukli programa, skirta aukštajam mokslui ir suaugusiems besimokantiems asmenims, kurie aiškiai žino darbo sritį, kurią jie nori stoti arba į kurią jie nori pereiti pagal esamą darbo vietą. Taip pat suteikiama tinkama kvalifikacija tiems, kurie po karjeros pertraukos nori pakeisti karjerą arba pereiti į vadybos darbą.
Profesionalus kūno atpažinimas
7 lygio BTEC vadybos studijų pažangiosios profesinės kvalifikacijos buvo sukurtos atsižvelgiant į karjeros progresą ir profesinių organizacijų pripažinimą. Labai svarbu, kad besimokantieji gautų maksimalią naudą iš savo studijų programos.
Įstojimo kvalifikacija:
Tikėtina, kad studentai gaus daugiausia naudos iš programos, jei turės bent vieną iš šių dalykų:
- Patirtis dirbant strateginio vadovo pareigose
- Pirmas laipsnis (pvz Verslo studijų disciplinos)
- BTEC HND diplomas (pvz., verslo studijų disciplinų)
ir
- Studentai paprastai turi būti 21 metų ir vyresni.
- Jie turi turėti anglų kalbos lygį, atitinkantį CEFR 6,5 IELTS C1 lygį, o visuose skyriuose - mažiausiai 5,0. Subrendusiems studentams (vyresniems nei 21 metų) kai kurie iš pirmiau minėtų reikalavimų gali būti netaikomi dėl patirties, tačiau jei anglų kalba nėra gimtoji kalba, studentai turi pateikti naujausią pažymėjimą, kad jie pasiekė bent IELTS 6.5, kaip nurodyta aukščiau.
PROGRAMOS STRUKTŪRA:
Pagrindiniai padaliniai – yra trys pagrindiniai padaliniai, įskaitant 3 skyrių: Vadybos tyrimai
Pasirinkimo vienetai - yra šešiolika vienetų, iš kurių studentai turi pasirinkti šešis vienetus BTEC Advanced Professional Diploma.
Pagrindiniai vienetai
- 1 skyrius: Pažangus profesinis tobulėjimas
- 2 skyrius: pokyčių valdymas organizacijose
- 3 skyrius: Vadybos tyrimai – projektas ir pristatymas
Specialistų padaliniai
- 4 skyrius: Strateginis planavimas ir įgyvendinimas
- 5 skyrius: Finansinių principų ir metodų valdymas
- 6 skyrius: Žmogiškųjų išteklių planavimas ir plėtra
- 7 skyrius: Valdymas platesnėje aplinkoje
- 8 skyrius: vadovavimas jūsų organizacijai
- 9 skyrius: Kultūros klimato vertybės
- 10 skyrius: Vadybos tyrimai
- 12 skyrius: Tiekimo grandinės valdymas
- 13 skyrius: Kūrybinis vadovas
- 14 skyrius: Strateginių vadovų finansų valdymas
- 15 skyrius: Virtualių organizacijų valdymas
- 16 skyrius: Žmogiškųjų išteklių politikos valdymas
- 17 skyrius: Strateginis rinkodaros valdymas
- 18 skyrius: Komunikacijos strategijos kūrimas
- 19 skyrius: Kokybės ir sistemų valdymas
- 1 skyrius: IŠPLĖSTINIS PROFESINIŲ PLĖTRA
Vieneto aprašymas
Šis skyrius sukurtas tam, kad mokiniai galėtų prisiimti atsakomybę už savo mokymosi ir tobulėjimo poreikius, kad jie atitiktų asmeninius, profesinius ir organizacinius tikslus ir uždavinius. Tai bus pasiekta analizuojant esamus įgūdžius ir ruošiant bei įgyvendinant asmeninio tobulėjimo planus. Šiame skyriuje pabrėžiama, kaip svarbu siekti grįžtamojo ryšio iš kitų, siekiant pagerinti rezultatus, nuolat peržiūrint mokymosi poreikius, nes šie įgūdžiai suteiks besimokančiajam būsimų sudėtingų pareigų ir karjeros progreso.
Turinys
1. Asmeninių ir profesinių įgūdžių tobulinimo metodai:
Profesiniai įgūdžiai: konsultavimas ir mentorystė, padedanti personalui patenkinti savo mokymosi ir tobulėjimo reikalavimus, koučingo įgūdžiai, daugiafunkcinis darbas, vadovavimo įgūdžiai, lyderystės teorijos, pvz. Adair; valdymo stiliai, vadovavimo stiliai, nuolatinis savęs tobulinimas, kad atitiktų pramonės sektoriaus profesinėms organizacijoms keliamus reikalavimus, posėdžių vedimas ir pirmininkavimas, efektyvių pranešimų teikimas.
2. Asmeninių įgūdžių auditas:
Įgūdžių auditas: asmens profilis naudojant tinkamas savęs vertinimo priemones, psichometrinis testavimas, asmeninė SSGG analizė (Stiprybių, Silpnybių išvardijimas, tobulėjimo ar karjeros augimo galimybių nustatymas, Grėsmių tokiai pažangai nustatymas) ir įvertinimas pagal atitinkamus valdymo kompetencijos standartus.
3. Asmeninio tobulėjimo planas:
Asmeninio tobulėjimo planas: plano rengimo strategija, plano turėjimo svarba – numatyti sistemingą ar struktūrizuotą požiūrį į sprendimus, ko reikia mokytis ir kaip planuoti to išmokti; gyvenimo ir karjeros planavimo tikslų nustatymas.
2 skyrius: ORGANIZACIJŲ POKYČIŲ VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Garsusis Alvino Tofflerio komentaras „Šiandien yra tik viena konstanta ir tie pokyčiai“ buvo paskelbtas prieš kelis dešimtmečius, tačiau dabar patys pokyčiai keičiasi sparčiai. Su tokiais pokyčiais atsiranda netikrumas ir nesaugumas. Organizacijos, net ir viešajame sektoriuje, kur kada nors buvo „pastovi būsena“, nebegali sėdėti ramiai. Visiems vis daugiau iššūkių meta pokyčiai. Dėl to organizacijos gali progresuoti arba žūti.
Turinys
1. Keičiamas fonas
Veiksniai: biurokratija, hierarchija, mechanistinis prieš organinį, mokslinis valdymas, žmonių santykių mokykla, fordizmas; žinių amžius, aplinkos neramumai, planuojami ir atsirandantys pokyčiai, organizacijos gyvavimo ciklas ir plėtra, strategijos ir struktūros derinimas, formali ir neformali organizacija.
2. Sistemos, skirtos kitų supratimui ir įtraukimui į pokyčių procesą
Sistemos: suinteresuotųjų šalių analizė, sistemų modeliavimas, sistemos ir posistemės, įvesties transformacijos-išvesties modeliavimas, kelių priežasčių diagramos, „tropikų“ veiksniai, konfigūracija.
3. Įdiegti modelius, užtikrinančius nuolatinius pokyčius
Modeliai: organizacijos plėtra, verslo procesų pertvarkymas, besimokanti organizacija, Kaizen, delsimas ir tinkamo dydžio nustatymas, matricinės organizacijos, tinklo organizacijos, adhokratija, virtuali organizacija, pastūmimo ir traukimo strategijos, konfliktų valdymas, transformacinė lyderystė, įgalinimas, kontekstinis planavimas, nenumatyta situacija planavimas
3 skyrius: VALDYMO TYRIMAI
- Projekto ir pristatymo padalinio aprašymas
Šio skyriaus tikslas – suteikti besimokantiesiems galimybę integruoti visą mokymąsi iš visos programos. Šis skyrius kartu su 10 skyriumi: vadybos tyrimų metodai pripažįsta efektyvaus projektų valdymo svarbą šiandienos ekonomikoje. Tai, kad temą sudaro du skyriai, parodo darbo mastą, kurio reikia norint sukurti ir įgyvendinti patikimą projektą. Besimokantieji gali mokytis bet kurio vieneto be kito, tačiau gali prireikti pradėti nuo 10 skyriaus, prieš pradėdami dirbti su juo, jei jie neturi tyrimo metodologijos patirties.
Turinys
1. Naujo produkto, paslaugos ar proceso kūrimas
Plėtra: produkto, paslaugos ar proceso apibrėžimas, verslo atvejo kūrimas, atvejo pagrindimas, pirminiai ir antriniai šaltiniai, oficialūs šaltiniai, numanomos žinios, projekto gyvavimo ciklas, pridėtinė vertė, rinkos ir klientų lūkesčiai, pelno maržos ir pažeidžiamumas, rinkos analizė.
2. Reikalingi ištekliai
Ištekliai: ekonomiškumas, efektyvumas ir efektyvumas, kaštų dimensijos – darbas, mokymas ir plėtra, medžiagos, reikmenys, jų šaltiniai, įrangos nuoma, apgyvendinimas arba erdvė, pristatymas, lėšų gavimas, pridėtinės išlaidos, administravimas, biudžeto sudarymas ir pinigų srautai, išlaidų maržos, šaltiniai ir mokymo ir tobulinimo vertinimas, darbo jėgos planavimas, kaštų ir naudos analizė, nenumatytų atvejų veiksniai
3. Produkto, paslaugos ar proceso įgyvendinimas ir sėkmės stebėjimo bei vertinimo priemonės
Diegimas: rinkos arba bandomasis testavimas, vadovavimas, delegavimas ir motyvavimas, komandos formavimas, suskirstymas etapais, specifikacijų kūrimas, Ganto diagrama, PERT/CPA modeliavimas, kokybės kontrolė ir analizė, visuotinės kokybės valdymas, kokybės grandinė, etapų diagramų sudarymas, auditas, integravimas ir derybos. .
4 DALIS: STRATEGINIS PLANAVIMAS IR ĮGYVENDINIMAS
Vieneto aprašymas
Šis skyrius kartu su 11 skyriumi: Strateginė apžvalga pripažįsta veiksmingo prognozavimo ir planavimo svarbą dabartinėje pasaulio ekonomikoje. Organizacijos turi būti iniciatyvios, o jų kryptį nulemtų loginė analizė. Ne visada įmanoma tiksliai apskaičiuoti ateities įvykius, tačiau be jokio progreso jausmo lengva prarasti konkurencingumą, pozicijas rinkoje ir klientų lojalumą. Tikslingiau pradėti nuo šio padalinio prieš sprendžiant 11 skyrių.
Turinys
1. Valdymo strategija
Valdymo strategija: galimybių peržiūra; patrauklumas suinteresuotosioms šalims; suinteresuotųjų šalių dalyvavimas; pasirinkimų vertinimo kriterijai; galimybių studijos; rizikos vertinimas; papildomos naujausios medžiagos peržiūra; kaštų ir naudos analizė; atitikimas organizacijos vertybėms; poveikis rinkos padėčiai ir daliai; išlaidos ir investicijos; galimybės Kaina; scenarijų planavimas.
2. Vizija, misija, tikslai ir priemonės
Vizija prieš misiją: pagrindinės organizacijos vertybės, pvz. etinis, kultūrinis, aplinkosauginis, socialinis ir verslas; augimas, pelnas, orientacija į klientą, darbo jėgos lūkesčiai, valdymo stilius Tikslai ir priemonės: SMART(ER) tikslai; verslo etika; informuotumo didinimas; gerosios praktikos skatinimas; vaidmenų modeliavimas; suinteresuotųjų šalių įtraukimas; įvairovės valdymas; dvasiniai ir kultūriniai klausimai; aplinkosaugos sumetimais
3. Strategijos įgyvendinimas
Planavimas: bendro organizacinio susitarimo gavimas, organizacijos plėtra, įgyvendinimo grafikas, verslo procesų pertvarkymas, valdymas pagal tikslus, veiksmų planavimas, veiklos vertinimas, struktūra ir strateginis tinkamumas, politikos kūrimas, komunikacijos sistemos, gairės, dėmesys ir pertvarkymas, nenumatytų atvejų planavimas. , stebėsenos ir vertinimo kontrolės sistemos, sklaidos ir pakopiniai procesai.
5 SKYRIUS: FINANSINIŲ PRINCIPŲ IR METODŲ VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Šis skyrius yra pirmasis iš dviejų, suteikiančių besimokantiesiems pagrindą finansinių principų ir metodų, susijusių su strateginio valdymo procesu. Šiame skyriuje pagrindinis dėmesys skiriamas išlaidų valdymui naudojant prognozavimo, vertinimo ir finansinės atskaitomybės procedūras. Pagrindinis tikslas – suteikti besimokantiesiems įrankius ir pasitikėjimo, kad jie galėtų taikyti, analizuoti ir vertinti finansinę informaciją. Tai pagerins jų sprendimų priėmimo įgūdžius naudojant ir patvirtinant prognozavimo metodus bei nagrinėjant finansines ataskaitas.
Turinys
1. Prognozavimas
Prognozavimas: kaštų prognozavimas, pinigų srautų prognozės, sklaidos grafiko, laiko eilučių, tiesinės regresijos prognozavimo technikos, prognozavimas ir kainų kitimas, indeksų naudojimas, indeksų skaičių apribojimai, prognozavimo problemos, rekomendacijos. Lėšos: šaltiniai, pagalbiniai pasiūlymai gauti lėšų iš vidaus ir išorės, skolinimosi koeficientai, skirtingų finansavimo rūšių įtaka akcininkų ir rinkos suvokimui, tinkamų lėšų šaltinių parinkimas įvairiems projektams, kaštų palyginimas.
2. Finansinio vertinimo metodai
Investicijos: apibrėžimas, kapitalo ir pajamų išlaidos, rūšys ir sąveika su rizika, jautrumo analizė Investicijų vertinimas: apskaitos grąžos norma; atsipirkimo laikotarpis ir pinigų srautai, diskontuotas pinigų srautas - grynoji dabartinė vertė ir vidinė grąžos norma, pinigų laiko vertė ir pinigų infliacija bei realios diskonto normos, apmokestinimas ir projekto vertinimas, po audito. Viešojo sektoriaus kapitalo biudžeto sudarymas: socialiniai ir etiniai kaštai ir nauda bei kaštų ir naudos analizės naudojimas
3. Finansinės ataskaitos
Teiginiai: sąmatos ir prielaidos, susijusios su pelno (nuostolio) ataskaita, balansu ir pinigų srautų ataskaita, skaičiuoklių naudojimu finansų planavime, finansinių išteklių auditu ir subalansuotų rezultatų kortelių naudojimu – Kaplan ir Norton
Finansiniai rodikliai: finansinių rodiklių panaudojimas viduje ir išorėje, įmonių finansiniai profiliai, pagrindinių santykių, atspindinčių verslo likvidumą, efektyvumą ir pelningumą, skaičiavimas.
6 SKYRIUS: ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLANAVIMAS IR PLĖTRA
Vieneto aprašymas
Šis skyrius leis besimokantiesiems sutelkti dėmesį į žinias, supratimą ir įgūdžius, reikalingus planuojant ir plėtojant organizacijos žmogiškuosius išteklius (HR). Besimokantieji tyrinės žmogiškųjų išteklių funkcijos vaidmenį, analizuos žmogiškųjų išteklių planavimo ir plėtros metodus ir kaip jie prisideda prie organizacijos tikslų ir reikalavimų, bei analizuos veiklos tobulinimą.
Turinys
1. Žmogiškųjų išteklių valdymas (HRM)
Žmogiškųjų išteklių valdymas: apibrėžimas, žmogiškųjų išteklių valdymo metodo ypatybės, žmogiškųjų išteklių valdymo modeliai, pvz. nenumatytų atvejų modelis, geriausios praktikos modelis, Harvardo sistema, svečias, Pattersonas; pagrindinės žmogiškųjų išteklių valdymo veiklos, žmogiškųjų išteklių valdymas ir personalo valdymas, personalo konsultavimas Žmogiškųjų išteklių (HR) funkcija: personalo specialisto vaidmuo, personalo valdymo vaidmenų modeliai, pvz. Legge, Tysonas ir Fellas; veikla pvz. gairės, patarimai, paslaugų teikimas, perskirstymas ir perkėlimas, atleidimo procesai ir procedūros, organizaciniai ir teisiniai apribojimai, integracija į skirtingus organizacijos tikslus, žmogiškųjų išteklių funkcijos įvertinimas.
2. Personalo planavimas ir plėtra
Žmogiškųjų išteklių planavimas: personalo planavimo funkcijos ir vaidmenys, įdarbinimo ir atrankos procesai ir metodai, pvz. reikalavimų apibrėžimas, reklamos metodai, atrankos metodai, interviu, įdarbinimo ir atrankos procesų efektyvumo vertinimas, su įdarbinimu ir atranka susiję teisės aktai.
3. Atlikimas
Našumas: našumas – stebėjimo metodai pvz. veiklos vertinimas, vertinimo procedūros ir metodai, tobulinimo procesai, atlygio valdymas, pvz. darbo vertinimo tikslas ir metodai, darbo užmokestį lemiantys veiksniai; motyvacija ir pasitenkinimas darbu, strategijos, kaip spręsti prasto darbo rezultatus, pvz. drausmės ir skundų nagrinėjimo procedūros.
7 SKYRIUS: VALDYMAS PLAČIOJE APLINKOJE
Vieneto aprašymas
Informacinių ir ryšių technologijų plitimas, dėl to kylanti rinkų ir konkurencijos globalizacija bei poreikis gerbti šiandieninę įvairesnę visuomenę reiškia, kad organizacijos turi užtikrinti, kad jos geriau žinotų apie platesnę aplinką. Vadovai turi kur kas labiau rūpintis savo veiklos kultūriniais, moraliniais, etiniais, dvasiniais ir aplinkosauginiais padariniais, kad jie nesukeltų konfliktų jų veiklos sferoje. Be to, vadovai turi žinoti apie galiojančius ir besikeičiančius nacionalinius ir Europos teisės aktus.
Turinys
1. Platesnė Europos ir pasaulinės integracijos reikšmė ir poveikis organizacijoms
Europos ir pasaulinė integracija: įmonių socialinė atsakomybė, žmogaus teisės, įmonių vertybės, tarptautinės institucijos – Pasaulio bankas, IMFR, GATT, PPO, EBPO, kultūrinis imperializmas ir hegemonija, suverenitetas, intensyvinimas ir „susiskverbimas“, reguliavimo panaikinimas, technologinis determinizmas, įtraukimas ir marginalizacija , tiesioginės užsienio investicijos, MNC ir TNC, pagrindinės ir periferinės ekonomikos, įmonių valdymas.
2. Aplinkos teisės aktų, direktyvų ir gairių spektras ir poveikis bei procesai, kuriuos organizacijoms turi priimti aplinkosaugos teisės aktai: Europos teisės aktai, Europos socialinis fondas, užimtumo mobilumo teisės aktai, švietimas ir mokymas, Investuotojai į žmones, LSE Procesai: žalios diskusijos, biologinė įvairovė , aplinkos degradacija, decentralizuotas valdymas, ekologinė kontrolė ir apskaita, ekologinės modernizavimo teorija, išoriniai veiksniai.
3. Socialiniai kultūriniai, etiniai ir moraliniai klausimai, kurie turi įtakos organizacijoms dabartinėje ekonominėje aplinkoje, siekiant sukurti ir įgyvendinti gerą praktiką
Socialiniai, kultūriniai, etiniai ir moraliniai klausimai bei gerosios praktikos įgyvendinimas: įvairovės valdymas, darbo jėgos profiliavimas, lygios galimybės, lygių galimybių teisės aktai, orumas darbo vietoje, daugiakultūriškumas, rasizmas, priekabiavimas, patyčios ir informavimas, privatumas, konfidencialumas, sutartys užimtumo ir numanomų terminų, stereotipų ir ženklinimo, politinio korektiškumo, išankstinių nusistatymų, etninės priklausomybės, negalios, tiesioginės ir netiesioginės diskriminacijos, „stiklinės lubos“, institucinio rasizmo, teigiamų veiksmų, pilietinių teisių, piliečių chartijos, moralinių reikalavimų, vertybių nelankstumo, įgalinimo, streso , valdymo stilius, subalansuotas gyvenimo būdas, vaikų priežiūros paslaugos, profesinio išsilavinimo ir mokymo standartai, darbuotojų dalyvavimas, išėjimo į pensiją politika.
8 SKYRIUS: VADOVAVIMAS JŪSŲ ORGANIZACIJAI
Vieneto aprašymas
Šis skyrius suteikia besimokantiesiems įžvalgos apie dabartinį mąstymą apie lyderystę organizacijos požiūriu. Sparčiai besikeičiančioje darbo aplinkoje pagrindinis dėmesys skiriamas pastarųjų dešimties metų studijoms, o ne tradiciniams vadovavimo modeliams. Besimokantieji apsvarstys sėkmingų lyderių kompetencijų ir stilių įvairovę, konteksto, kuriame egzistuoja lyderystė, svarbą ir kaip organizacijos gali planuoti patenkinti savo dabartinius ir būsimus lyderystės reikalavimus. Nors skyriuje atsižvelgiama į organizacijos perspektyvą, jis suteikia įžvalgų, kurios gali prisidėti prie besimokančiųjų vadovavimo įgūdžių ugdymo. Padalinys taip pat siūlo galimybę lavinti analitinius ir ilgalaikio planavimo įgūdžius.
Turinys
1. Dabartinės lyderystės teorijos ir modeliai bei jų pritaikomumas skirtingiems padaliniams, organizacijoms, pramonės šakoms ir sektoriams Teorijos, modeliai ir stiliai: universalios teorijos, tokios kaip transformacinė lyderystė, transakcinė lyderystė (Bennis, Bass), charizminė lyderystė (Conger ir Kanungo, Shamir, House and Arthur, 1994), 7 lygio lyderystė (Collins, 2001) Situacinės teorijos: pvz. Trimatė lyderystės teorija (Yukl, 2004)
2. Esami ir būsimi reikalavimai
Dabartiniai ir būsimi lyderystės reikalavimai: bendri iššūkiai, pvz
3. Pasiūlymai lyderystės ugdymui
Pasiūlymai lyderystės ugdymui: skirtingi lyderių ugdymo metodai: mokymo kursai, koučingas, mentorystė, nuosavi įmonių universitetai, mokymasis veiksmams, partnerystė su pagrindiniais akademikais, metodologijos keitimas lyderystės ugdymo programose, lyderių ugdymas prieš įdarbinimą pagal poreikį; ateities lyderystės reikalavimų vertinimo modelis, pvz., CEML geriausios praktikos vadovas organizacijoms ir pridedamas įrankių rinkinys
9 SKYRIUS: KULTŪROS KLIMATO VERTYBĖS
Vieneto aprašymas
Šiame skyriuje pagrindinis dėmesys skiriamas esminei kultūros ir klimato supratimo svarbai globalizuotoje, įvairialypėje ir pakartotinai pertvarkomoje darbo aplinkoje. Skyrius nagrinėja kultūros problemas nacionaliniu ir organizaciniu lygmenimis bei kultūros, klimato ir vertybių skirtumus. Padalinys taip pat tiria, kaip vadovas gali veiksmingai bendrauti įvairiose kultūrinėse aplinkose ir daryti įtaką norimos organizacijos kultūros vystymuisi.
Turinys
1. Nacionalinės ir organizacinės kultūros bei organizacijos tikslų siekimas
Kultūra: kultūra kaip bendros vertybės, praktika ir papročiai, organizacinių ir nacionalinių kultūrų apibrėžimai, aukštėjančio lygio kultūra, subkultūros, profesinės kultūros, organizacinė kultūra, pramonės kultūra, nacionalinė ir viršnacionalinė kultūra; kultūros modeliai, pvz. Trompenaars implicit-explicit veiksniai, Schein trys lygiai
2. Efektyvus bendravimas su suinteresuotosiomis šalimis
Efektyvus bendravimas: strategijos, savo ir organizacijos kultūros savimonės ugdymas, įvairios darbo jėgos privalumai, akultūracijos programos, tarpkultūrinio bendravimo įgūdžiai.
Suinteresuotosios šalys: klientai, vartotojai, darbuotojai, akcininkai, vyriausybės, bendruomenės, verslo partnerystės ir aljansai – didėjantis poreikis bendradarbiauti su žmonėmis iš skirtingų kultūrinių grupių (įskaitant įsitikinimus, vertybes, papročius ir kalbą)
3. Organizacinės vertybės
Vertybės: vertybės arba pagrindinės vertybės kaip organizacinės kultūros dalis, verslo etikos krizė ir naujas vertybių lyderystės akcentas – tvirtų įmonių pagrindinių vertybių ugdymo ir palaikymo pagrindas.
Klimatas: kaip apibrėžiamas klimatas, klimato ir kultūros skirtumai, pagrindiniai organizacijos klimato aspektai, pvz. lankstumas, atsakingumas, standartai, atlygis, aiškumas, komandos įsipareigojimas, valdymo praktikos įtaka klimatui.
10 DALIS: VALDYMO TYRIMO METODAI
Vieneto aprašymas
Šis skyrius skirtas supažindinti besimokančiuosius su technikomis ir metodais, reikalingais atliekant formalius tyrimus. Skyrius nagrinėja įvairias tyrimų metodologijas ir siūlo galimybę atlikti intervencinius arba veiksmų tyrimus. Besimokantieji turės pateikti projekto pasiūlymą, pagrįstą nepriklausomais juos dominančios profesinės verslo praktikos srities tyrimais, kurie papildys jų profesinį tobulėjimą. Jei reikia, besimokantieji gali susieti šio skyriaus rezultatus su projekto įgyvendinimu užsiimančių padalinių rezultatais.
Turinys
1 Tyrimo pasiūlymas
Tyrimo metodikos: intervencija, nesikišimas, veiksmų tyrimas Hipotezė: apibrėžimas, tinkamumas, įgyti įgūdžiai ir žinios, tikslai, uždaviniai, techninė užduotis, trukmė, etikos klausimai.
Veiksmų planas: tyrimo klausimo ar hipotezės pagrindimas, užduočių datos, peržiūros datos, stebėjimo/peržiūros procesas, strategija.
2 Tyrimai
Pirminiai: anketos – tipas, išdėstymas, paskirstymas, mokinio surinkti originalūs tyrimo duomenys; interviu, apklausiamųjų atranka, šališkumas, duomenų tikrinimas, laikas, vieta, stilius; interviu – pasiruošimas, formatas, stilius, įrašymas.
Antrinis: pvz. knygos, žurnalai, paieška bibliotekoje, IT naudojimas, internetas, žiniasklaida. Kokybinė duomenų analizė: nuorašų ir įrašų interpretavimas, kodavimo būdai, skirstymas į kategorijas, ryšiai, tendencijos, procesai, kompiuterių naudojimas; duomenų ir informacijos pateikimas.
Kiekybinė duomenų analizė: kodavimas/reikšmės, rankiniai/elektroniniai metodai, specializuota programinė įranga; duomenų pateikimas, pvz. Juostinės/skritulinės diagramos, grafikai, statistinės lentelės; kintamųjų palyginimas, tendencijos, prognozavimas.
3 Pateikti ir įvertinti
Pristatymas: pvz. formalus rašytinis formatas, viva voce arba žodinis pristatymas, diagramos ar grafinės figūros.
Metodika: pristatymas, pvz. IT, garso, vaizdinės priemonės, laikas, tempas; tyrime naudotų metodų pristatymo kritika, rekomendacijos, pvz. panaudojant išvadas, rekomendacijas ateičiai, būsimų tyrimų sritis.
Vertinimas: planavimas, tikslai, dėmesys, nauda, sunkumai.
Kriterijai: tikslas, redagavimas, formatas, seka, sėkmė, kritinė analizė, įrodymų ir išvadų aptarimas.
11 SKYRIUS: STRATEGINĖ APŽVALGA
Vieneto aprašymas
Šis skyrius kartu su 4 skyriumi: Strateginis planavimas ir įgyvendinimas padeda besimokantiesiems suvokti veiksmingo prognozavimo ir planavimo svarbą dabartinėje pasaulio ekonomikoje. Organizacijos turi būti iniciatyvios, vadovaudamosi logine analize nustatyta kryptimi. Ne visada įmanoma apskaičiuoti ateities įvykius, tačiau be jokio progreso jausmo lengva prarasti konkurencingumą, poziciją rinkoje ir klientų lojalumą.
Turinys
1 Trumpalaikiai ir ilgalaikiai aplinkos veiksniai
Aplinkos veiksniai: klientų grupių, akcininkų, tiekėjų ir subrangovų, darbo jėgos ir visos bendruomenės poreikiai ir lūkesčiai, konkurentų ir viso rinkos sektoriaus sėkmės ir krypties apžvalga, galimų pokyčių poveikis. ilgalaikėje perspektyvoje – politikoje ir teisės aktuose, technologijose, gaminių kūrime, tendencijose ir lūkesčiuose, išorinių apklausų ir statistikos panaudojimas, tinkamų priemonių naudojimas, SSGG analizė, STEEP analizė, rinkos tyrimai, pirminė ir antrinė informacija, klientų skundai. ir grįžtamasis ryšys, pagrįstumas.
2 Esamos verslo strategijos, politika ir planai
Verslo strategijos: tinkamų įrankių naudojimas – vertės grandinės analizė, penkios Porterio jėgos, Bostono augimo matrica ir tt, vidinės apklausos ir statistika, produkto gyvavimo laikas, strateginis poslinkis, rinkos dalis, stebėjimo ir vertinimo priemonės, nerealizuota ir nauja strategija, gyvavimo ciklas analizė, globalizacijos poveikis, tvarus konkurencinis pranašumas, kainodaros strategijos, išteklių analizė, masto ir apimties ekonomija, pagrindiniai įgūdžiai ir kompetencijos, organizacijos kultūros analizė, rinkos pusiausvyra, patirties kreivės, lyginamoji analizė.
3 Strateginio planavimo galimybės
Strateginis planavimas: Ansoff strategijos, vertikali, atgal ir pirmyn integracija, horizontali integracija, diferenciacija, išlaidų lyderystė, Mintzbergo strategijos atsiradimas, lyderystė ir diferenciacija, strateginis aljansas, susijungimas, įsigijimas, konkurencinės strategijos, verte pagrįsta strategija, nenumatytų atvejų strategija, rinkos niša, rinkos segmentavimas, pridėtinė vertė, rinkos dalis.
12 SKYRIUS: TIEKIMO GRANDINĖS VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Šio skyriaus tikslas yra suteikti supratimą apie strategijas, sistemas, politiką, procedūras ir metodus, susijusius su tiekimo grandinės valdymu. Padalinys padės besimokantiesiems suprasti tiekimo grandinės valdymo raidą ir strategijas, kurias kuria organizacijos, siekdamos palaikyti veiksmingus tiekėjų santykius. Padalinys suteikia besimokantiesiems galimybę įvertinti didėjantį jo indėlį siekiant verslo tikslų. Padalinys taip pat svarsto, kaip e. tiekimo grandinės verslo sprendimai padeda integruoti tiekimo grandinę siekiant konkurencinio pranašumo.
Turinys
1 Tiekimo grandinės valdymo (SCM) raida
Plėtra: fizinio paskirstymo valdymas, medžiagų valdymas, logistikos valdymas ir SCM (prieš ir pasroviui).
Sąvokos: paklausos ir pasiūlos valdymas, „push and pull“ modeliai, įmonės išteklių planavimas (ERP), pardavėjo valdomas inventorius (VMI), efektyvus vartotojų atsakas (ECR), vertės grandinės, taupi pasiūla, pasaulinė SCM, indėlis į verslo tikslus.
2. Strategijos, naudojamos efektyviems tiekėjų santykiams plėtoti ir palaikyti
Įvairių tipų santykiai: pvz. priešpriešiniai, vystymosi, bendradarbiavimo ir strateginiai aljansai, tiekėjų plėtra, el. uodega, verslas verslui, verslas vartotojui, tarpininkavimas ir tarpininkavimas.
Tinklai: tiekėjų asociacijos, tiekėjų lygiavimas, organizaciniai tinklai, asmeniniai tinklai, aukcionai.
3. Kaip žiniatinklio programos prisideda prie visiškos tiekimo grandinės integracijos
Atskiri elementai: intranetų ir ekstranetų naudojimas kuriant vertės grandines organizacijoms, susietoms tiekimo grandinėje, užsakymų apdorojimas, internetinis EDI, sekimo sistemos.
4. Sistemos, politika ir procesai
Skirtingos sąnaudų mažinimo ir klientų aptarnavimo programos: laiko sutrumpinimas, paklausos įvykdymas, bendrų nuosavybės sąnaudų mažinimas.
13 SKYRIUS: KŪRYBINIS VADOVAS
Vieneto aprašymas
Šis skyrius yra susijęs su kūrybiškumu ir naujovėmis. Inovatyvūs žmonės paprastai meta iššūkį status quo ir ieško įvairių variantų, demonstruodami smalsumą mokytis ir išbandyti naujus dalykus bei kurdami ir atpažindami vaizduotės sprendimus. Inovatoriai prisiima apskaičiuotą ir valdomą riziką, pasimokę iš patirties ir apmąstydami patirtį, panaudodami ją būsimiems veiksmams informuoti. Jie kelia didelius, bet pasiekiamus tikslus ir teigiamai bei kūrybiškai reaguoja į nesėkmes. Svarbu tai, kad jie numato tikėtinus scenarijus, pagrįstus realistine tendencijų ir pokyčių analize, ir ieško naujų galimybių bei jas įgyvendina. Inovatoriai turi vaizduotę ir yra kūrybingi. Skyrius siekia suteikti besimokantiesiems žinių ir įgūdžių, kad jie būtų veiksmingi novatoriai.
Turinys
1. Dabartiniai darbo būdai ir esamos paslaugos bei produktai
Metodai, kaip išlaisvinti savo ir kitų kūrybiškumą: esami ir besiformuojantys politiniai, ekonominiai, socialiniai, technologiniai, aplinkos ir teisiniai pokyčiai; klientų lūkesčių ir suvokimo svarbą ir kaip stebėti bei vizualizuoti ateities tendencijas; konkurentų svarba ir tendencijų bei jų elgesio pokyčių nustatymas.
2. Kūrybiški ir inovatyvūs sprendimai
Kūrybiški ir inovatyvūs sprendimai: šoninio mąstymo teorija ir taikymas, vizijos ir problemų sprendimo technikos; teorija ir analitinių priemonių panaudojimas – SWOT ir PESTLE technika; sąnaudų ir naudos analizės naudojimas; sprendimų priėmimo procesai ir stiliai; rizikos analizė ir rizikos valdymo metodai.
3. Atvejai naujovėms
Inovacijų atvejai: pagrindiniai pokyčių valdymo modeliai ir metodai bei jų santykinės stipriosios ir silpnosios pusės; santykis tarp transformacinio ir transakcinio pokyčio; vadovavimo stilius ir elgesys.
4. Kliūtys ir kliūtys inovacijoms
Kliūtys ir kliūtys inovacijoms: politinės, biurokratinės ir išteklių kliūtys, jų šalinimo būdai; konfliktų sprendimas; darbo santykių politika; atlygio valdymo teorija ir praktika; metodai ir jų taikymas valdant lūkesčius; pokyčio/našumo kreivės teorija ir taikymas.
14 SKYRIUS: STRATEGIJŲ VADOVŲ FINANSŲ VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Šis skyrius yra antrasis iš dviejų, suteikiančių besimokantiesiems pagrindą finansinių principų ir metodų, susijusių su strateginio valdymo procesu. Kad besimokantieji galėtų panaudoti tinkamus sprendimų priėmimo įgūdžius savo organizacijose, šis skyrius skatina juos ištirti sąnaudomis pagrįstų finansinių duomenų ir informacijos pobūdį, biudžeto sudarymo proceso poveikį organizacijai ir išlaidų mažinimo plėtrą bei plėtrą. valdymo procedūras ir procesus.
Turinys
1. Kaštų sampratos ir jų taikymas
Sąvokos ir sistemos: klasifikacijos pagal objektą, funkciją, gaminį (paslaugą) ir elgseną, alternatyvias išlaidas, sąnaudų registravimą ir analizę, darbo sąnaudų apskaičiavimą, partijos sąnaudų apskaičiavimą, proceso sąnaudų apskaičiavimą, sutarties savikainą.
Atsakomybė ir kontrolė: kaštų centrai, pelno centrai, investicijų centrai, atskaitingas valdymas, planavimo ir kontrolės metodai.
2. Biudžeto procesas
Procesas: svarba valdymui, trumpas proceso žingsnių aprašymas nuo funkcinio iki pagrindinio biudžeto, santykis su sąnaudomis ir kokybės kontrolė, išteklių panaudojimas ir pelningumas, kompiuteriniai procesai.
Biudžetai: tipai, lankstūs ir fiksuoti biudžetai, nulinis biudžetas.
3. Sąnaudų mažinimas ir valdymas
Išlaidų mažinimas: tikslas, palyginti su išlaidų kontrole (standartinė sąnaudų apskaičiavimas ir biudžeto kontrolė), vertės analizė ir vertės inžinerija, sunkumai diegiant sąnaudų mažinimo programas, kokybė ir vertė, visuotinės kokybės valdymas (TQM), kokybės sąnaudų matavimas.
Išlaidų valdymas: veikla pagrįsto kaštų skaičiavimo (ABC) kūrimas, naudojimas skaičiuojant išlaidas ir kainodaros politiką, veikla pagrįstas biudžetas, šių sistemų pranašumai ir apribojimai.
15 SKYRIUS: VIRTUALIŲJŲ ORGANIZACIJŲ VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Sparti informacinių ryšių ir technologijų raida maždaug per pastarąjį dešimtmetį leido didinti organizacijų sąveiką pasauliniu mastu ne tik prekybos ir tarpvalstybinių organizacijų, bet ir partnerysčių bei bendrų įmonių dėka. Tai reiškia, kad ryšiai ir tinklai gali būti formuojami ir kuriami ne tik tarp labiau išsivysčiusių „Vakarų“ pramonės ekonomikų ir „Pietų“ besivystančių ekonomikų, bet ir, po pastarųjų reformų, su naujomis pereinamojo laikotarpio ekonomikomis. buvusios Sovietų Sąjungos, Sovietų bloko ir Kinijos. Didėjantis Europos Sąjungos dydis suteikia dar vieną šio augimo dimensiją ir galimybę perduoti veiklą iš išorės. Dėl to vis daugiau vadovų dirba verslo veikloje, kurios neberiboja geografiniai apribojimai, ir jie veikia vadinamosiose „virtualiose organizacijose“.
Turinys
1. Kultūriniai skirtumai
Globalizacijos teorija: globalizatoriai, tradicionalistai, transformatoriai, skirtingų kultūrų valdymas, galimybės ir grėsmės.
Kultūrinė hegemonija ir imperializmas: nacionalinės valstybės ir nacionalinė kultūra bei verslo praktika, kultūros ir etniškumo skirtumai, ksenofobinės praktikos vengimas, kultūrinės praktikos ir poveikio valdymo praktikai stebėjimas, vietos supratimo tyrinėjimas.
2. Alternatyvios organizacinės struktūros ir komunikacijos sistemos
Virtualios organizacijos teorija: „ribos be organizacijų“, organizacinės struktūros, matricinės struktūros, valdymo biurokratija, organinės ir mechanistinės struktūros, globalios struktūros, tinklų kūrimas, verslo procesų pertvarkymas, organizacijos plėtra, atviros ir uždaros organizacijos.
3. Tinkamos virtualios komandos ir tinklai
Virtualios komandos ir tinklai: verslo santykių kūrimas ir palaikymas, neformalūs ir formalūs santykiai, pasaulinis tinklas, komandos prieš grupes, interaktyvus bendravimas, kūno kalba, komandos ugdymo teorija, keitimasis informacija, komandos vaidmens teorija, lyderystės teorijos, valdymo stilius, sprendimų priėmimas ir priėmimas. .
16 SKYRIUS: ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ POLITIKOS VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Šis skyrius skirtas padėti besimokantiesiems kritiškai išnagrinėti žmogiškųjų išteklių (HR) politiką savo organizacijose ir palyginti jas su kitomis organizacijomis, kad nustatytų gerą praktiką. Besimokantieji turės galimybę ištirti atitinkamus teisės aktus ir pateikti atitinkamas rekomendacijas, kaip pagerinti politiką savo darbo aplinkoje.
Turinys
1. Personalo politikos reikalavimai
HR politika: žmogiškųjų išteklių politikos apibrėžimas, palyginti su procedūromis, žmogiškųjų išteklių politikos svarba, politikos sritys, pvz. darbinio gyvenimo kokybė, darbo sąlygos, teisingumas. Politikos rūšys: darbuotojų tobulinimas, paaukštinimas, darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra, darbuotojų kokybė, amžius ir užimtumas, atleidimas iš darbo, etninė stebėsena, drausmė, skundai, informavimas, patyčios, rūkymas, priekabiavimas, atlygis, lygios galimybės, darbuotojų santykiai, sveikata ir sauga .
2. Struktūra ir kultūra
Struktūra: organizacijos struktūros teorijos pvz. Weber, Mintzberg, Handy, įvairios struktūros ir dizaino formos ir kaip tai veikia žmogiškuosius išteklius, pvz. funkcinis, produkto pagrindu, geografinis, padalintas, matrica; centralizacija, decentralizacija. Kultūra: kas yra organizacijos kultūra, kultūros ir kitų organizacijos aspektų tarpusavio ryšiai, pvz. tikslas ir tikslai, taisyklės ir procedūros, organizacijos politika; kaip kultūra veikia žmogiškųjų išteklių funkciją, teoriniai kultūros modeliai, pvz. Patogus, Hofstede, Schein.
3. Personalo politika tam tikroje organizacijoje
Įvertinkite: analizuokite esamą personalo politiką ir rekomendacijas, ištirkite daugybę išorinių poveikių, pvz. darbo teisės aktai, praktikos kodeksai, ACAS; nustatyti sritis, kurias reikia tobulinti arba peržiūrėti, konsultuotis ir susitarti su tiesiogine vadovybe ir darbuotojais, kad būtų galima nustatyti požiūrį į politiką.
17 SKYRIUS: STRATEGINIS RINKODAROS VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Šis skyrius supažindina su rinkodaros strategija besimokantiems, kurie nėra profesionalūs rinkodaros specialistai, bet norėtų suprasti, kaip palaikyti strateginės rinkodaros procesą. Šis skyrius supažindina mokinius su rinkodaros strategijų principais. Tai ugdo besimokančiųjų žinias ir supratimą apie rinkodaros plano formulavimą, leidžia ištirti esamą rinkodaros aplinką ir padeda apsvarstyti, kaip visi organizacijos vadovai gali prisidėti prie rinkodaros tikslų įgyvendinimo. Besimokantieji sužinos apie teorines sąvokas, susijusias su rinkodaros strategija ir rinkodaros planavimo procesu bei jo taikymu įvairiose rinkos situacijose.
Turinys
1. Planavimo principai ir priemonių bei technikų spektras
Principai: sąvokos, sisteminis požiūris, veiklų seka ir planavimas, veiklų integravimas, resursų reikalavimai, laiko mastelio keitimas, stebėjimo ir kontrolės elementai.
Procesai: strateginio rinkodaros planavimo procesai (pvz. Peter Doyle, Malcolm McDonald), įskaitant strateginę rinkodaros analizę, rinkodaros strategijos tikslų nustatymą, pasirinkimo įvertinimą, pasirinkimą, formulavimą, įgyvendinimą ir kontrolę.
Strateginė rinkodara: pagrindiniai strateginės rinkodaros apibrėžimai iš Chartered Institute of Marketing ir pagrindinių autorių (pvz.,. Hughas Davidsonas; Peteris Doyle'as; Filipas Kotleris; Malcolmas McDonaldas), strategijos pobūdis ir rinkodaros sąsajos su įmonės strategija (pvz. Michael Porter), strateginės rinkodaros vaidmuo ir svarba organizacijoje.
Marketingo strategija: rinkodaros tikslų ir rinkodaros strategijos nustatymas, segmentavimas, taikymas ir pozicionavimas, produkto/paslaugos rinkodaros veiklos strategijos, kainodara, platinimas, skatinimas (reklama, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas, tiesioginė rinkodara).
Priemonės ir metodai: organizacijos, pramonės ir rinkos aplinkos situacijos analizės įrankiai ir metodai (Porterio penkių jėgų modelis; struktūra, elgesio ir veiklos modelis; SWOT analizė, STEEPLE analizė, rinkodaros auditas), portfelio analizės metodai (pvz., BCG matrica, produkto gyvavimo ciklo modelis).
2. Marketingo strategijos variantai
Galimybės: bendrosios Porterio strategijos (dėmesys, vadovavimas sąnaudoms ir diferencijavimas), pagrindinės kompetencijos (G Johnson ir K Scholes, G Hamel ir CK Prahalad), konkurencinis pranašumas (H Davidson, M Porter), investavimo galimybių įvertinimas (DF Abell ir JS Hammond) , General Electric modelis, Shell krypties politikos matrica.
3. Marketingo aplinkos pokyčių pasekmės
Marketingo aplinkos pokyčiai: perėjimas nuo pasiūlos prie paklausos aplinkos, rinkų mados, mikrorinkos, augantys lūkesčiai, technologiniai pokyčiai, konkurencija, globalizacija, paslaugų svarba, pavertimas prekėmis, prekių ženklų erozija, nauji suvaržymai.
18 SKYRIUS: KOMUNIKACIJOS STRATEGIJOS KŪRIMAS
Vieneto aprašymas
Komunikacija yra labai svarbi organizacijos efektyvumui užtikrinti, nes tai yra pagrindas palaikyti tempą ir užtikrinti, kad pokyčiai įvyktų visuose organizacijos lygiuose. Valdydama patikimas ir koordinuotas komunikacijos sistemas, organizacija gali integruoti įvairias savo dalis, kad užtikrintų darbo jėgos harmonizavimą, kad būtų pasiektas sąmoningumas ir našumas. Šiandien organizacijos turi planuoti savo ryšių sistemas, kad būtų užtikrinta naujausia informacija; žinios ir sąmoningumas visada prieinami visiems, kuriems jų reikia.
Turinys
1. Dabartinių vidinės komunikacijos procesų stipriosios ir silpnosios pusės
Vidaus komunikacijos procesai: veiksmingi ir efektyvūs, integruotos ir koordinuotos sistemos, komunikacijos kanalai ir srautai, vynuogių auginimas, tinklų kūrimas, konferencijos, informaciniai biuleteniai ir įmonės žurnalai, vaizdo konferencijos, el. paštas ir svetainės, parodos, seminarai, mokymai ir vertinimai, komandos susitikimai, komandos instruktažas procesai, atnaujinimo sistemos, vertikalios komandos, veiksmų rinkiniai, šoninės, žemyn ir aukštyn nukreiptos komunikacijos sistemos.
2. Dabartinių išorinės komunikacijos procesų stipriosios ir silpnosios pusės
Išorės komunikacijos procesai: veiksmingi ir efektyvūs, integruotos ir koordinuotos sistemos, tinklų kūrimas, konferencijos, partnerystės, bendros įmonės, klientų ir verslo forumai, veiksmų rinkiniai, suinteresuotųjų šalių įtraukimas ir integravimas, komunikacijos kanalai ir srautai, pasitikėjimo santykių kūrimas, sinergijos kūrimas
3. Efektyvios komunikacijos strategijos įgyvendinimas, integravimas ir įvertinimas
Veiksmingos komunikacijos strategija: komunikacija kaip infrastruktūra, strateginiai tikslai, strateginis įgyvendinimas, planuojamos ir naujos strategijos, strateginis poslinkis, stebėjimas ir vertinimas, grįžtamojo ryšio procesai, rezultatų nustatymas ir matavimas, veiksmų planavimas, susitarimas dėl terminų, kaštų ir naudos analizė, grįžtamojo ryšio sistemos, kontrolė kilpa.
19 SKYRIUS: KOKYBĖS IR SISTEMŲ VALDYMAS
Vieneto aprašymas
Šis padalinys daugiausia dėmesio skiria efektyviam ir efektyviam strateginiam veiklos sistemų planavimui ir kontrolei, siekiant pagerinti jų efektyvumą ir efektyvumą. Besimokantieji įgis supratimą apie sistemų ir procesų projektavimą ir stebėjimą bei kaip juos galima stebėti ir tobulinti.
Šis skyrius leidžia besimokantiesiems ištirti kokybės ir kokybės modelių raidą ir raidą bei jų ryšį su valdymu. Besimokantieji galės sutelkti dėmesį į svarbius savo organizacijos kokybės aspektus ir organizacijos veiklos gerinimą. Studijuodami šį skyrių, besimokantieji galės prisidėti prie verslo tobulumo savo organizacijoje.
Turinys
1. Operacijų valdymo strateginiai tikslai
Strateginiai tikslai: efektyvaus veiklos valdymo svarba; operacijų vaidmuo; veiklos strategija; strateginiai tikslai; kokybė; laiko nustatymas; patikimumas; lankstumas; savikaina; strateginius sprendimus.
2. Tinkamos sistemos
Kokybė: apibrėžimai, kokybės guru, kokybės raida, produktų kokybė ir paslaugų kokybė, penkios kokybės spragos, lyginamoji analizė, geriausia praktika, savęs vertinimas, vizija, nuolatinis tobulėjimas.
Sistemų projektavimas: procesas, tikslai, sistemos ir operacijos, procesų išdėstymas ir eiga, technologijos įtaka operacijoms ir sistemoms, visuotinės kokybės vadybos (TQM) filosofija, principai, metodai ir technikos. Stebėsenos sistemos: kokybės sistemos, kokybės ratai, ISO9000/EN29000, TQM, kokybės valdymas ir stebėjimas.
Modeliai: plėtra, pvz. Japonija, JAV, Europos, Deming, Baldridge, Europos kokybės vadybos fondas, '6 Sigma', dabartinis dėmesys, ateities tendencijos.
3. Organizacijos veikla
Veiksmų planas: tikslas, tikslai/uždaviniai, pvz. Konkretūs, išmatuojami, pasiekiami, realistiški, suvaržytas laikas (SMART), ištekliai, tikslai.
Iniciatyvos: pvz. misijos pareiškimas, verslo planai, kokybės auditai/patikros, paslaugų standartai, žmonių tobulinimas, sveikata ir sauga, energijos vartojimo efektyvumas, rizikos vertinimas, investuotojai į žmones (IiP), pavojų analizės kritinis valdymo kelias (RVASVT), ISO9000, verslo tobulinimo sinergija.
Skaitykite mūsų apžvalgas:
- Google: https://tinyurl.com/y8paf9gg
- Sccot: https://tinyurl.com/y9p7p6sr
- Karštieji kursai: https://tinyurl.com/y9s6su7b/
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Strategijos vykdymo internetiniai kursai
- Online
Išplėstinė operacijų strategija ir kokybės valdymo pagrindai
- London, Jungtinė Karalystė
Strategic Foresight
- Swindon, Jungtinė Karalystė
- Cranfield, Jungtinė Karalystė