Pažyma apie supratimą apie klientų aptarnavimo meistriškumą
Stoke on Trent College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online United Kingdom
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Aug 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
01 skyrius Klientų aptarnavimo principai svetingumo sektoriuje
Šiame skyriuje besimokantieji apžvelgs skirtingus klientų tipus ir jų lūkesčius. Jie taip pat apims, kaip efektyviai bendrauti, kaip elgtis su skundais ir atsiliepimais, taip pat strategijas ir procedūras, kad būtų palaikomas nuoseklus klientų aptarnavimas.
02 skyrius Supraskite efektyvų komandinį darbą svetingumo sektoriuje
Šis skyrius apima efektyvų komandinį darbą ir tai, kaip jis gali palaikyti klientų aptarnavimą svetingumo srityje. Besimokantieji taip pat atsižvelgs į savo asmeninį tobulėjimą.
03 skyrius Supraskite teisės aktus ir rekomendacijas, susijusias su svetingumo sektoriumi
Šis skyrius apima teisės aktus ir rekomendacijas, susijusias su klientų aptarnavimu svetingumo sektoriuje, įskaitant maisto higieną, maisto alergiją ir netoleranciją, įvairovę ir lygybę, sveikatą ir saugą, apsaugą, duomenų apsaugą.
04 skyrius Supraskite profesinius asmeninius standartus svetingumo sektoriuje
Šiame skyriuje aprašomi pirmieji įspūdžiai ir asmeninio pristatymo svarba, taip pat elgesio poveikis klientams ir jų įspūdis apie svetingumo organizaciją.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Verslo administravimo magistrantūros diplomas
- Online United Kingdom
Verslo administravimo magistrantūros diplomas
- Online United Kingdom
Internetinis sertifikatas „Data Analytics for Business“
- USA Online, Jungtinės Amerikos Valstijos