Viešojo sektoriaus finansai ir strategija
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
GBP 5 715
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Lankydami šį kursą su finansais nesusiję darbuotojai, kuriems reikia išplėsti savo supratimą apie finansus, sužinos, kaip tai gali turėti įtakos jų organizacijos finansų valdymui. Jūs suprasite:
- finansų vaidmuo įgyvendinant projektus.
- kaip organizacijos suinteresuotosios šalys veikia jos finansinius rezultatus ir augimą.
- veikla nustatant kainodaros tikslus, politiką ir strategijas.
Šis kursas taip pat suteiks įžvalgos ir supratimo, kaip sėkmingai kurti ir planuoti itin sudėtingą viešojo sektoriaus politiką. Jame analizuojama daugybė ir dažnai prieštaraujančių strateginių prioritetų viešajame sektoriuje ir kaip pasiekti kompromisą, kad būtų galima sukurti ir įgyvendinti darnią ir nuoseklią politiką. Aptariame pagrindinius struktūrizuoto strateginio planavimo proceso reikalavimus. Tačiau būtina atminti, kad strateginis planavimas vyksta platesniame politiniame kontekste, kuris dažnai yra nuolat kintantis, veikiamas gausybės interesų ir įtakos, todėl tokios strategijos kūrimas negali būti vykdomas atskirai. Suinteresuotųjų šalių supratimas, įvertinimas ir konsultavimasis su jais yra labai svarbūs siekiant sėkmingo politikos rezultato, todėl nuodugniai apsvarstysime, kaip tai pasiekti. Tačiau politika negali būti įgyvendinta be išteklių, kuriuos reikia įvertinti, įvertinti ir suderinti su reikalavimais, kad būtų pasiekti reikiami rezultatai, kuriuos studijuojame šiame kurse.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Ilgalaikių projektų investicijos ir finansų valdymas
- Projekto vertinimas
- Projekto sąmata
- Biudžeto sudarymas
- Finansų valdymas
Finansų valdymas – suinteresuotųjų šalių lūkesčiai
- Suinteresuotųjų šalių nustatymas
- Atsakomybė suinteresuotosioms šalims
- Triguba apatinė eilutė
- Investuotojų kontrolės lygiai
Kainos sprendimai
- Strateginė kainodara
- Kainų struktūra
- Kainodaros politika
- Išlaidų ir pelno analizė
Finansų valdymo sprendimų priėmimas
- Priimtų sprendimų apibrėžimas
- Nuspręskite, kokios paramos jums reikia norint apibrėžti atitinkamą finansinę informaciją, reikalingą tiems sprendimams priimti
- Pavyzdžiai ir atvejų analizė
Strateginė vizija ir planavimas
- Strateginiai prioritetai: prasmingų tikslų nustatymas
- Strateginio planavimo procesas
- Sudėtingų įtakų ir interesų įtraukimas kuriant strategiją
- Vidinė analizė
Politika ir viešasis sektorius
- Numatyti ir reaguoti į besikeičiančias vyriausybes ir politikus
- Valstybės tarnautojai, tiesiogiai dirbantys su išrinktais atstovais
- Konflikto tarp politinių tikslų, prieštaringų reikalavimų ir nesuderinamų prioritetų derinimas ir sprendimas.
- Paslaugų standartų tęstinumo palaikymas
Suinteresuotųjų šalių nustatymas, analizė, derinimas ir įtraukimas
- Nustatykite visas suinteresuotąsias šalis ir stebėkite pokyčius jų viduje ir tarp jų
- Tinkamai užmegzti ryšius su suinteresuotosiomis šalimis
- Kaip valdyti konkuruojančius ir prieštaraujančius interesus bei tikslus
- Suformuluokite išsamų planą įtraukti, motyvuoti, įtraukti ir stebėti visas suinteresuotąsias šalis, ypač kai jos keičiasi.
Išteklių įvertinimas ir paskirstymas
- Dabartinių turimų išteklių įvertinimas
- Struktūrizuotas reikalingų išteklių grupių įvertinimas
- Efektyvus ir efektyvus išteklių paskirstymas
- Išnaudokite visas kiekvieno ištekliaus galimybes
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą galėsite suprasti:
- Finansų vaidmuo įgyvendinant projektą.
- Suinteresuotųjų šalių vaidmuo ir jų įtaka organizacijos finansiniams rezultatams.
- Kainų nustatymo procesai.
- Pagrindiniai veiksniai, lemiantys viešojo sektoriaus, o ne pelno planavimo sėkmę, ir žinoti, kaip juos pritaikyti.
- Politikos vaidmuo ir įtaka planuojant ir koreguojant strateginę politiką.
- Kaip nustatyti visas suinteresuotąsias šalis ir įvertinti sistemingo požiūrio į konsultacijas, įtraukimą ir komunikaciją svarbą.
- Šiuo metu esami ištekliai, reikalingi ir kaip padidinti bendrą išteklių pajėgumą ir pajėgumą.
- Kaip įgyvendinti veiksmų planą savo darbo vietoje naudojant kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.
Tikslinė auditorija
Šis kursas tinka įvairiems specialistams, tačiau bus tikrai vertingas patyrusiems, naujokams ar siekiantiems:
- Nuolatiniai sekretoriai, kabineto sekretoriai ir visi valstybės tarnautojai.
- „C-Suite“ pareigūnai ir ne pelno organizacijų bei labdaros organizacijų pirmininkai.
- Vyresnieji viešojo sektoriaus pareigūnai, kurie tiesiogiai vadovauja politikams.
- Išrinkti ir paskirti politikos formuotojai, vadovai ir planuotojai vyriausybėse, viešosiose agentūrose ir ne pelno organizacijose.
- Miesto tarybos nariai, merai, miesto vadovai, administratoriai ir planuotojai.
- Vyresnieji pareigūnai, dirbantys su viešosiomis tarnybomis siekdami platesnių bendruomenės rezultatų, pvz., visuomenės sveikatos ir gerovės, ekonominės plėtros ir bendruomenės santykių.
- Policijos vadai, ugniagesių vadai ir jų darbuotojai.
- Mokyklos tarybos nariai, administratoriai ir darbuotojai.
- Valdybos nariai ir bendrovės sekretoriai.
- Direktoriai nevykdomieji
- Direktoriai, direktoriaus pavaduotojai ir vyresnieji vadovai.
- Skyrių vedėjai
- Transformacijos lyderiai
- Keisti vadybininkus
- ĮSA ir tvarumo vadovai ir darbuotojai.
- Rizikos valdytojai ir profesionalai.
- Ryšių su bendruomene vadovai ir vadovai.
- Sveikatos, saugos ir aplinkosaugos vadovai ir pareigūnai.
- Teisės ir atitikties vadybininkai ir profesionalai.
- Vadovai ir darbuotojai, norintys plėtoti atsakingą strateginę praktiką.
- Vadovai ir darbuotojai, susiję su organizacinių strategijų įtaka arba įgyvendinimu.
- Tie, kurie nori išnaudoti visas strategines galimybes savo organizacijoms.
- Tie, kurie nori skatinti strateginę savo organizacijos sėkmę.
- Darbuotojai, kuriems reikia išplėsti savo supratimą apie finansus ir įtraukti į konkretesnę operatyvinę veiklą.