Pažangus strateginis rinkodaros valdymas
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Pirmaujančios pasaulio organizacijos pripažįsta ir pripažįsta, kad rinkodaros strategijos gali suteikti konkurencinį pranašumą. Kai yra į rinkodarą orientuotas požiūris į rinkodaros planavimą, galime iš naujo apibrėžti vertybes, kurios lemia sėkmingus strateginius rinkodaros planus. Šiame kurse pagrindinis dėmesys skiriamas naujovių įžvalgai, tuo pačiu užtikrinant investicijų grąžą visai rinkodaros veiklai.
Šis kursas taip pat suteiks platų supratimą apie teorinius ir praktinius rinkodaros valdymo klausimus. Modulių dėmesys atspindi besikeičiantį rinkodaros kraštovaizdį ir įrankius, reikalingus tobulėti šioje srityje. Kai organizacijos sėkmė grindžiama klientų įgijimu ir išlaikymu, rinkodara yra svarbiausia komercinė disciplina. Rinkodaros valdymas pamaitins jus šiuolaikinėmis pagrindinėmis koncepcijomis, kurias galima pritaikyti rinkoje.
Kursas apima apsilankymus organizacijose, susijusiose su kursu, kad delegatai galėtų geriau suprasti, kaip jų amžininkai veikia realiame pasaulyje.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Marketingo strategija
- Rinkodaros tikslų apibrėžimas
- Marketingo strategijos kūrimas
- Rinkodaros plano elementai
- Rinkodaros modeliai ir atvejų analizė
Rinkos tyrimai, analizė ir įžvalga
- Pirminių ir antrinių tyrimų supratimas
- Technologiniai svarstymai atliekant tyrimus
- Kiekybinis ir kokybinis tyrimas
- Tendencijų analizė ir rinkos apžvalga
Demografija, vartotojų psichologija ir psichologija
- Elgesio ekonomika ir rinkodara
- Požiūriai, vertybės ir gyvenimo būdas
- Marketingo psichologija
- Demografiniai rodikliai ir duomenų įžvalgos
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Rinkos planavimas – segmentavimas, taikymas, pozicionavimas
- Segmentavimo analizė
- Nukreipimas į vartotojus
- Rinkos pozicionavimo ir pozicijos keitimo strategija
- Kliento profilio kūrimas
Produkto gyvavimo ciklų supratimas
- Produkto gyvavimo ciklo planavimas
- Augimo mastelis
- Perėjimų ir atmetimų valdymas
- Kryžminių produktų paslaugų strategijos
Rinkodaros komunikacijos, prekės ženklas ir dizainas
- Kurkite laimėtas rinkodaros kampanijas
- Prekės ženklo kūrimo principai
- Dizaino valdymas
- Integruoti rinkodaros sprendimai
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis kursas tinka:
- Žiniasklaidos planuotojai ir rinkodaros vadovai
- Sąskaitų valdytojai ir prekės ženklo valdytojai
- Rinkodaros vadybininkai
- Verslo plėtros vadovai
- Vyresnieji vadovai
- Sąskaitų direktoriai, įmonių komunikacijos komanda, duomenų mokslininkai
- Rinkodaros direktoriai, dizaino direktoriai
- Direktoriai, lyderiai ir verslininkai
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą galėsite:
- Naudokite analitinius įrankius, kad patobulintumėte organizacijos rinkodaros strategiją ir efektyvumą.
- Vadovaukitės organizacijos rinkodaros strategija, kuri yra orientuota į investicijų grąžą.
- Nustatykite geriausius rinkodaros kanalus ir metodiką nepriekaištingoms strateginėms rinkodaros kampanijoms vykdyti.
- Išnaudokite pažangius rinkodaros valdymo principus ir pritaikykite juos rinkodaros planui.
- Suderinkite strateginių verslo padalinių (SBU) rinkodaros ir prekės ženklo strategiją.
- Pašalinkite nesėkmingus aspektus ir pakeiskite rinkodaros valdymą organizacijoje.
- Sukurkite praktinį požiūrį į šiuolaikinę darbo praktiką savo srityje.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.