Pažangus strateginis kokybės valdymas
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Lankydami šį kursą įgysite savo pagrindines žinias ir įgūdžius kokybės valdymo srityje.
Kursas padės suprasti efektyvios kokybės valdymo programos įrankius ir metodus.
Kursas taip pat apims apsilankymus su kursu susijusiose organizacijose, kad delegatai galėtų geriau suprasti, kaip jų amžininkai veikia realiame pasaulyje.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Kokybės supratimas
- Valdymas ir kokybė
- Kokybės kaina
- Žmonės, procesai ir sistemos
- Visuotinės kokybės vadybos filosofija
Kokybės vadybos lyderystė
- Vadovavimas yra VKV pagrindas
- kokybė Vadovavimo vaidmenys ir pareigos
- kokybės vadyba vs kokybės lyderystė
- Operatyvinė lyderystė prieš strateginę lyderystę
Šešių lygių VKV pritaikymo modelis
- 1 lygis – neįsipareigota
- 2 lygis – drifteriai
- 3 lygis – įrankių stūmikliai
- 4 lygis – gerintojai
- 5 lygis – apdovanojimų laimėtojai
- 6 lygis – pasaulinio lygio
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kokybės dizainas
- Dizainas, naujovės ir tobulinimas
- Projektavimo kontrolė ir valdymas
- Standartai ir specifikacijos
- Paslaugų sektoriaus kokybiškas dizainas
Kokybės vadyba – personalo faktorius
- Žmonės ir organizacinė struktūra
- Komandinis darbas už kokybę
- Komunikacijos dėl kokybės
- Mokymai dėl kokybės
Kokybės valdymas tiekimo grandinėje
- Pirkimo praktika kokybės vadyboje
- Kliento ir tiekėjo santykiai
- Nuo sutarties iki partnerystės
- Inovacijos tiekimo grandinėje
- Tarpusavio priklausomybės grandinė
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kokybės valdymo įrankiai, sistemos ir metodai
- Pagrindinės priemonės ir būdai
- Gedimo režimo, poveikio ir kritiškumo analizė (FMECA)
- Statistinio proceso valdymas (SPC)
- Priežiūros našumo gerinimas
Kokybės auditas, apdovanojimai ir įgyvendinimas
- Kokybės auditai
- Malcolmas Baldrige'as, Demingo prizas ir Europos kokybės apdovanojimai
- Kokybės vadybos įgyvendinimas
- Pokyčių valdymas
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis kursas tinka:
- Operacijų direktoriai
- Vadovauja techninės priežiūros ir operacijų valdymui
- Vyresnieji vadovai, vadovai, patarėjai ir pareigūnai, norintys išsiugdyti nuodugnų kokybės vadybos išmaną.
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą, jūs:
- Išplėtokite visapusį kokybės vaidmens sėkmingose organizacijose vertinimą.
- Suprasti lyderystės svarbą siekiant pasaulinio lygio kokybės standartų.
- Įvertinkite skirtingus kokybės lygius savo organizacijoje.
- Įvertinkite įgūdžius, reikalingus valdyti aplinką.
- Įvertinkite poreikį įtraukti kokybę nuo projektavimo etapų.
- Supraskite, kaip jūsų organizacijos žmonės gali pasiekti jūsų kokybės tikslus arba juos sulaužyti.
- Ugdykite įgūdžius, reikalingus bendradarbiauti su tiekimo grandine siekiant kokybės.
- Įvertinkite savo turimas kokybiškas priemones ir technologijas.
- Supraskite, kaip galite pasiekti savo kokybės tikslus naudodami auditą ir kokybės apdovanojimus.
- Išnagrinėkite kokybiškų stendų taikymo paslaugų teikime subtilybes.
- Sukurkite praktinį požiūrį į šiuolaikinę darbo praktiką savo srityje.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.