Bankinių operacijų pagrindai
London Business Training & Consulting
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 savaitę
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Apžvalga
Šiame kurse dėmesys sutelkiamas į pagrindinius veiklos elementus, teikiančius kokybiškas banko paslaugas klientams.
Į kursą taip pat bus įtrauktas apsilankymas su kursu susijusioje organizacijoje, kad delegatai galėtų geriau suprasti, kaip jų amžininkai veikia realiame pasaulyje.
Kursą užbaigs pagrindinių mokymosi punktų santrauka, o po to – veiksmų planavimo pratimas, siekiant įgytas žinias ir įgūdžius pritaikyti iškart grįžus į darbą. Pagalba po kurso taip pat yra susijusi su jūsų veiksmų plano įgyvendinimu iki šešių (6) mėnesių nuo kurso pabaigos.
Dienotvarkė
Bankinių operacijų meistriškumas
- Kas yra veiklos meistriškumas bankininkystėje?
- Veiklos tobulumo principai
- Veiklos tobulumo modeliai
- Įgyvendinimo planavimas
Bankinės operacijos – Klientų patirtis
- Klientų skundų šaltiniai
- Tobulinimo programos kūrimas
- Geresnės klientų patirties kūrimo pranašumai
- Tobulėjimo palaikymas per judrumą
Bankinės operacijos – kultūra ir elgesys
- Kultūrinių pokyčių iššūkis
- Elgesys ir įgalinimas
- Vadovavimo disciplinos poreikis
- Integruotas požiūris į tvarius pokyčius
Svetainės apsilankymas
- Pramonės vizitas į atitinkamą organizaciją.
- Įžvalga apie vidinį įmonių darbą.
- Galimybę mokytis bendraujant su praktikuojančiais specialistais.
Kurso apžvalga
- Pagrindinių mokymosi tikslų santrauka ir santrauka
- Veiksmų planavimas
Tikslinė auditorija
Šis kursas tinka:
- Bankininkystės darbuotojai, norintys/reikia praplėsti/pagilinti žinias apie veiksnius, turinčius įtakos banko operacijoms.
- Tie, kurie nori gauti išsamią informaciją apie banko operacijas.
Mokymosi rezultatai
Baigę šį kursą, jūs:
- Įvertinkite, kaip paslaugų kokybė viršija klientų lūkesčius.
- Supraskite, kodėl klientų patirtis neapsiriboja klientų aptarnavimu.
- Supraskite, kodėl kultūra lemia organizacijos įsipareigojimą paslaugų teikimo lygiui ir nuoseklumui.
- Sukurkite praktinį požiūrį į šiuolaikinę darbo praktiką savo srityje.
- Įgyvendinkite veiksmų planą savo darbo vietoje, naudodami kurso metu įgytas žinias ir įgūdžius.