Žaidimo meno diplomas
LaSalle College Vancouver
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vancouver, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
The Theory Behind Gaming
Žaidimo meno ir dizaino diplomo programos studentai kuria tvirtus įgūdžius dizaino, lygio dizaino, žaidimų scenarijų, rašytinės komunikacijos, 2D ir 3D meno srityse. Studentai mokosi rašyti profesionalaus dizaino dokumentus, dizaino žaidimus, žaidimų sistemas, žaidimų mechaniką ir lygio aplinką, taip pat taikyti žinias, kad sukurtų savo interaktyvią patirtį. Studentai taip pat turi galimybę plėtoti profesionalų kokybės gamybą, kad pristatytų portfelio projektą.
Kurso tikslai
Absolventai parodys:
- išmoktų koncepcijų taikymas iš pagrindinio lygmens projektavimo kursų: Žaidimų projektavimo principai ir terminologija, moksliniai tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, žaidimų sistemų projektavimas, lygių dizainas, vartotojo sąsajos dizainas, verslo reikalavimų projektavimas, scenarijus ir menas.
- Taikomos techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- praktinis žaidimo dizaino, sistemų projektavimo, lygmens dizaino, vartotojo sąsajos dizaino, naudotojo patirties dizaino, platformos dizaino ir nemokamo žaidimo dizaino principų supratimas ir taikymas.
- profesionalumas per kokybiškų žaidimų dizaino projektų konceptualizavimo, planavimo, vykdymo ir teikimo procesą, kuris padės pasiekti akmenų projektą ir savireklamos paketą pagal dabartinius pramonės standartus.
- žinios apie žaidimo gamybos dujotiekio valdymo ir vystymosi aspektus ir parodyti žinias apie planavimą, biudžeto sudarymą, specifikacijas, apribojimus, taikymo sritį, komandinį darbą, problemų sprendimą ir terminus, kuriais siekiama sukurti rinkai paruoštą žaidimą.
- gebėjimas dirbti komandinių žaidimų kūrimo projektuose.
Apžvalga
Šią programą sudaro 105 kreditai per 7 terminus, 1540 valandų.
Kursų sąrašas
Terminas 1
- Skaitmeninis vaizdavimas
- Žaidimų istorija
- Įvadas į žaidimo dizainą
- Įvadas į scenarijų
- Mini žaidimai ir prototipų kūrimas
Terminas 2
- Nemokamai žaisti žaidimų dizainą
- Žaidimo dizainas
- Įvadas į lygio dizainą
- Scenarijus
- UI | UX dizainas
Terminas 3
- Pagrindinės 3D koncepcijos
- „I“ portfelis
- Išplėstinė scenarijus
- Lygio dizainas
- Žaidimo dizainas verslui
4 terminas
- Išankstinė gamyba ir projektų valdymas
- Žaidimų dizainas platformoms
- Žaidimų tyrimai ir kritinė analizė
- Išplėstinis žaidimų dizainas
- Pasirinktinai
5 terminas
- I gamybos grupė
- Vyresnysis projektas
- Kritinis žaidimų dizainas
- Pasirinktinai
6 terminas
- II gamybos grupė
- Capstone projektas
- Pasirenkamas x 2
7 terminas
- Po gamybos
- „Final Capstone“ projektas
- Portfolio II
- Pasirinktinai
Užimtumas
Absolventai turi mokymą ir įgūdžius, reikalingus ieškoti dizaino pozicijų vaizdo žaidimų pramonėje, pavyzdžiui, žaidimų dizainerio, žaidimų dizainerio, sistemų dizainerio, lygio dizainerio, misijos scenarijaus kūrėjo, nemokamo žaidimo prototipo dizainerio, nemokamo žaidimo dizainerio, nemokamo - žaisti „live-ops“ dizainerį, asistento gamintoją ir testerį.
Karjeros galimybės
Absolventai įgyja mokymą, reikalingą ieškoti dizaino pozicijų vaizdo žaidimų pramonėje tokiose paklausos pozicijose kaip žaidimų dizaineris, žaidimų dizaineris, sistemų dizaineris, lygių dizaineris, misijos scenarijus, nemokamo žaidimo prototipo dizaineris, laisvas žaisti gamybos dizaineris, laisvai pasirengęs gyvų operacijų dizaineris, asistentas ir testeris.
Įgaliojimai
Diplomas
Šią programą patvirtino Aukštojo mokslo ministerijos, Įgūdžių ugdymo ministerijos Privačių mokymo įstaigų skyriaus (PTIB) registratorius
Detalės
- Parengia mokinius dirbti žaidimų, filmų, televizijos ir kitur
- Programą sudaro 105 kreditai per septynis terminus
- Praktinis pramonės ekspertų mokymas
- Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
- Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
- Baigusieji studentai gauna diplomą
Absolventai Sužinokite
- Taikyti koncepcijas iš pagrindinio lygmens projektavimo kursų: žaidimų projektavimo principai ir terminologija, moksliniai tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas ir visi žaidimo dizaino aspektai.
- Techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- Profesionalumas, konceptualizuojant, planuojant, vykdant ir teikiant kokybiškus žaidimų dizaino projektus, kurie veda prie „capstone“ projekto ir savireklamos paketo.
- Gebėjimas dirbti su komandiniais žaidimų kūrimo projektais ir terminais, kuriais pradedamas rinktis rinkai paruoštas žaidimas.
Šioje diplomo programoje studentai įgyja žinių apie žaidimo gamybos valdymo ir plėtros aspektus ir demonstruoja planavimo, biudžeto sudarymo, specifikacijų, apribojimų, apimties, komandinio darbo ir problemų sprendimo žinias.
Kas turėtų kreiptis?
Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.
- Išsamiai orientuoti skelbimai, kurių noras yra įsivaizduoti į didelį ekraną
- Domina dizainas, piešimas, technologija
- Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
- Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
- Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais už įdomią karjerą
Idealūs studentai
Kas turėtų kreiptis?
Studentai tiesiogiai iš vidurinės mokyklos, arba brandūs studentai, kurie yra pasirengę pakeisti karjerą arba remtis turimais įgūdžiais.
- Išsamiai orientuoti skelbimai, kurių noras yra įsivaizduoti į didelį ekraną
- Domina dizainas, piešimas, technologija
- Norite išmokti naujų įgūdžių, susijusių su programavimu ir dizainu
- Kompiuterių išminties ir susipažinę su įvairiomis programomis
- Tie, kurie vertina kūrybinių pastangų sujungimą su praktiniais pritaikymais įdomiai karjerai
Studijų programa
Apžvalga
Šią programą sudaro 105 kreditai per 7 terminus, 1540 valandų.
Kursų sąrašas
Terminas 1
- Skaitmeninis vaizdavimas
- Žaidimų istorija
- Įvadas į žaidimo dizainą
- Įvadas į scenarijų
- Mini žaidimai ir prototipų kūrimas
Terminas 2
- Nemokamai žaisti žaidimų dizainą
- Žaidimo dizainas
- Įvadas į lygio dizainą
- Scenarijus
- UI | UX dizainas
Terminas 3
- Pagrindinės 3D koncepcijos
- „I“ portfelis
- Išplėstinė scenarijus
- Lygio dizainas
- Žaidimo dizainas verslui
4 terminas
- Išankstinė gamyba ir projektų valdymas
- Žaidimų dizainas platformoms
- Žaidimų tyrimai ir kritinė analizė
- Išplėstinis žaidimų dizainas
- Pasirinktinai
5 terminas
- I gamybos grupė
- Vyresnysis projektas
- Kritinis žaidimų dizainas
- Pasirinktinai
6 terminas
- II gamybos grupė
- Capstone projektas
- Pasirenkamas x 2
7 terminas
- Po gamybos
- „Final Capstone“ projektas
- Portfolio II
- Pasirinktinai
Įgaliojimai
Diplomas
Šią programą patvirtino Aukštojo mokslo, įgūdžių ir mokymo ministerijos privačių mokymo įstaigų filialo (PTIB) registratorius.
Detalės
- Paruošia mokinius dirbti žaidimuose, filmuose, televizijoje ir ne tik
- Programą sudaro 105 kreditai per septynias kadencijas
- Praktinis pramonės ekspertų mokymas
- Sukurkite portfelį, skirtą pristatyti darbą
- Naujoviški mokymai šiuolaikinėje aplinkoje
- Baigusieji studentai gauna diplomą
Absolventai Sužinokite
- Taikyti koncepcijas iš pamatinio lygio dizaino kursų: žaidimų dizaino principus ir terminiją, tyrimus, kritinę analizę, prototipų kūrimą ir visus žaidimų dizaino aspektus.
- Techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- Profesionalumas, konceptualizuojant, planuojant, vykdant ir teikiant kokybiškus žaidimų dizaino projektus, kurie veda prie „capstone“ projekto ir savireklamos paketo.
- Gebėjimas dirbti su komandiniais žaidimų kūrimo projektais ir terminais, kuriais pradedamas rinktis rinkai paruoštas žaidimas.
Šioje diplomo programoje studentai įgyja žinių apie žaidimo gamybos valdymo ir plėtros aspektus ir demonstruoja planavimo, biudžeto sudarymo, specifikacijų, apribojimų, apimties, komandinio darbo ir problemų sprendimo žinias.
Programos rezultatas
Kurso tikslai
Absolventai parodys:
- išmoktų sąvokų taikymas iš fondo lygio dizaino kursų: žaidimų dizaino principai ir terminija, tyrimai, kritinė analizė, prototipų kūrimas, žaidimų sistemų projektavimas, lygių dizainas, vartotojo sąsajos dizainas, dizainas verslo reikalavimams, taip pat scenarijų kūrimas ir menas.
- Taikomos techninės žinios apie scenarijus, projektavimo priemones ir programinę įrangą pagal dabartinius pramonės standartus.
- praktinis žaidimo dizaino, sistemų projektavimo, lygmens dizaino, vartotojo sąsajos dizaino, naudotojo patirties dizaino, platformos dizaino ir nemokamo žaidimo dizaino principų supratimas ir taikymas.
- profesionalumą, kuriant kokybiškų žaidimų dizaino projektų koncepciją, planavimą, vykdymą ir pristatymą, o tai padės pasiekti esminį projektą ir savireklamos paketą pagal dabartinius pramonės standartus.
- žinios apie žaidimų gamybos ir valdymo aspektus bei parodyti žinias apie planavimą, biudžetą, specifikacijas, suvaržymus, apimtį, komandinį darbą, problemų sprendimą ir terminus, kurių reikia norint parengti rinkai pasirengusį žaidimą.
- gebėjimas dirbti komandinių žaidimų kūrimo projektuose.
KARJEROS GALIMYBĖS
Užimtumas
Absolventai turi mokymą ir įgūdžius, reikalingus ieškoti dizaino pozicijų vaizdo žaidimų pramonėje, pavyzdžiui, žaidimų dizainerio, žaidimų dizainerio, sistemų dizainerio, lygio dizainerio, misijos scenarijaus kūrėjo, nemokamo žaidimo prototipo dizainerio, nemokamo žaidimo dizainerio, nemokamo - žaisti „live-ops“ dizainerį, asistento gamintoją ir testerį.
Karjeros galimybės
Absolventai įgyja mokymą, reikalingą norint užimti dizaino pozicijas vaizdo žaidimų pramonėje tokiose paklausiose pareigose kaip žaidimų dizaineris, žaidimo dizaineris, sistemų dizaineris, lygio dizaineris, misijos scenaristas, laisvai žaisti prototipo dizaineris, laisvai žaisti gamybos dizaineris, laisvai žaidžiamas tiesioginių operacijų kūrėjas, prodiuserio asistentas ir bandytojas.