Viešbučių ir svetingumo diplomas, universiteto 1 ir 2 metai (4 ir 5 lygiai)
Kingsgate International College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis, Stovykloje
Trukmė
Susisiekti su mokykla
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 8 500 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 4 ir 5 lygio kursai kartu: 8500 svarų sterlingų internetinė studija, 12000 svarų už universiteto studijas; Vieno lygio: 5400 svarų
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Pasiruoškite įdomią karjerą "Hospitality" pramonei per internetinį viešbučių vadybos kursą.
Mūsų internetinės svetingumo vadybos programos studentai atliks 4/5 lygio 240 kreditų kursą, skirtą paruošti studentus įgūdžių, reikalingų norint būti kompetentingam svetingumo pramonės darbuotojui. Viešbučių valdymo programos metu studentai turės galimybę naudotis korepetitorių parama ir internetiniais seminarais, socialinio mokymosi forumu ir papildoma medžiaga, padedančia baigti diplomą.
Kiekvienas modulis susideda iš 40 medžiagų, kuriomis vadovaujamasi, papildomų 30-50 valandų vertės papildomų medžiagų, kurias sudaro rekomenduojami pratimai, rekomenduojami skaitymai, interneto ištekliai ir savianalizės pratybos.
Gavę internetinius įvertinimus ir raštu paskirtas užduotis, studentams bus suteiktas ATHE diplomas ir jie galės papildyti bakalauro laipsnį.
Kursų mokesčiai
Mokestis už stojimą į 4 ir 5 lygio kursus yra 8500 svarų sterlingų internete ir 12000 svarų už universiteto studijas . Arba studentai gali mokytis viename lygyje (4 arba 5 lygiai) už 5400 svarų sterlingų .
Studentai gali atlikti mokėjimą naudodami vieną iš šių būdų:
- Kreditinė ar debetinė kortelė
- Banko pervedimas
- Kas mėnesį mokamos palūkanos
- Paypal
- Vakarų sąjunga
Kas įskaičiuota į mano kurso kainą?
- Visi kursų dalykai, įskaitant internetinius modulius ir raštiškas užduotis.
- Asmeninis mokytojo palaikymas su 1-2 sek. "Skype" sesijomis
- Skirta studentų parama
- Prieiga prie internetinio socialinio mokymosi forumo
- Priskyrimo žymėjimas ir atsiliepimai
- NEMOKAMAI NUS Papildoma kortelė, kurios vertė £ 12.00
- Nemokama nešiojamas kompiuteris
- Nemokamas CV parašymas apie kursą.
Ar aš galiu naudotis šia proga?
Norėdami įstoti į 4 lygio kursą, turite būti ne jaunesnis kaip 18 metų ir turėti vidurinį išsilavinimą. Prieš registruodamiesi į 5 lygį, turite atlikti 4 lygį.
Universiteto papildymas
Baigę šį kursą, studentai turi galimybę baigti trečius studijų metus iš įvairių JK universitetų. „Top-up“ programą galima mokytis internete arba universitete.
Studentai gali kreiptis į bet kurį universitetą, siūlantį BA papildymą, išvardytus žemiau, kai kurie universitetai, siūlantys viešbučių ir svetingumo bakalauro programą:
Bornmuto universitetas
- Tarptautinis svetingumo ir turizmo vadybos bakalauras (Hons)
Centrinės Lankašyro universitetas
- Vadyba Hospitality BA - papildymas
Sunderlando universitetas
- Tarptautinis turizmo ir viešbučių valdymas (top-up) BSc (Hons)
Northampton universitetas
- Tarptautinio turizmo vadybos (papildomas) bakalauras
4 lygio modulis
Maisto ir gėrimų operacijos
Studentai supras procesus, susijusius su maistu ir gėrimais, įskaitant praktinius maisto ir gėrimų gamybos ir paslaugų aspektus.
Maisto sauga ir higiena
Studentai supras, kad reikia laikytis taisyklių ir veiksmingai valdyti maisto saugos užtikrinimo procedūras.
Viešbučių ir viešbučių namų ūkis
Studentai supranta namų ūkio skyriaus vaidmenį svetingumo aplinkoje. Šis skyrius nustatys namų ūkio skyriaus svarbą ir jos poveikį svetingumo veiklai.
Klientų aptarnavimas
Studentai galės suprasti į klientą orientuoto svetingumo įstaigos svarbą konkurencinėje aplinkoje, atlikdami klientų reikalavimų ir lūkesčių tyrimus. Studentai taip pat įgis įgūdžių teikti puikų klientų aptarnavimą ir įvertinti klientų lūkesčių viršijimo naudą.
"Front Office" operacijos
Studentai supras, koks yra priekinio biuro skyriaus vaidmuo svetingumo aplinkoje. Šis padalinys nustatys priekinio biuro skyriaus svarbą ir jos poveikį bendrai svetingumo veiklai.
Įvadas į finansus
Studentai supras svetingumo išlaidų apskaičiavimo principus ir naudojamų pagrindinių finansinių ataskaitų turinį, taip pat pagrindinius apskaitos metodus, naudojamus joms rengti ir analizuoti.
Visuotinis turizmas ir svetingumas
Studentai supras pasaulinio turizmo ir svetingumo industrijos dydį ir apimtį. Įrenginys nagrinėja jo įtaką ir jo prekių ženklų augimą tarptautinėse rinkose.
Rinkodara
Studentai gebės suprasti pagrindinius rinkodaros koncepcijos principus ir susieti rinkodaros komplekso vaidmenį su svetingumo industrijoje. Studentai supras rinkodaros ciklą ir galės kurti reklamos kampaniją.
Darbuotojo įsipareigojimas
Studentai suprastų darbuotojų sampratą ir pagrindines sudedamąsias dalis. Studentai gebės įvertinti, kaip darbuotojų įtraukimas gali turėti įtakos bendram verslo rezultatui, įvedant konkrečias strategijas ir praktiką.
Mokymas ir CPD
Studentai galės naudoti įvairius metodus nustatydami mokymo poreikį svetingumo aplinkoje. Studentai supras, kaip asmenys mokosi įvairiais būdais, ir tai, kaip svarbu pasirinkti efektyviausią mokymo metodą. Tada studentai galės planuoti, suprojektuoti, pristatyti ir įvertinti mokymo sesijos ar programos efektyvumą. Studentai taip pat bus supažindinti su nuolatinio profesinio tobulėjimo samprata ir jos poreikiu bei aktualumu svetingumo aplinkoje.
5 lygio modulis
Maisto ir gėrimų tiekimo grandinės valdymas
Studentai suprastų tiekimo grandinės sistemas ir procedūras bei tai, kaip organizacijos jas naudoja įsigyjant, gaminant ir paruošiant maistą ir gėrimus svetingumo industrijoje tiek šalies viduje, tiek visame pasaulyje. Šis vienetas parodo, kaip tiekimo grandinės valdymas yra būtinas veiksmingam veikimui ir konkurenciniam pranašumui pasiekti.
Kokybės valdymas
Studentai gebės suprasti kokybės ir kokybės valdymo koncepciją ir pritaikyti ją svetingumo aplinkoje. Studentai gebės analizuoti, vertinti ir įdiegti kokybės vadybos sistemą svetingumo organizacijoje.
Renginiai ir konferencijų valdymas
Studentai supras, kokie veiklos klausimai yra sėkmingų įvykių ir konferencijų valdymo pagrindas. Šiame skyriuje nagrinėjami įvairūs įvykiai ir aptariami procesai bei svarstymai.
Ryšių su klientais valdymas
Studentai supras santykių su klientais valdymo (CRM) svarbą svetingumo organizacijoms ir atpažins būtinus procesus, užtikrinančius jo efektyvumą.
Valdyti žmones
Studentai sugeba suprasti pagrindinius vadovavimo elgesio principus ir įvairius valdymo stilius, vaidmenis, atsakomybę, savybes ir įgūdžius. Studentai galės suprasti skirtingų organizacinių struktūrų efektyvumą, studijuodami dizainą ir kultūrą svetingumo aplinkoje.
Aktualios žmogiškųjų išteklių valdymo problemos
Studentai galės suprasti pagrindinius žmogiškųjų išteklių valdymo (HRM) principus ir aktualias problemas, į kurias žmogiškųjų išteklių (HR) vadovai turi atsižvelgti vykdydami savo vaidmenį ir pareigas. Studentai taip pat supras, kaip dabartiniai įstatymai daro įtaką personalo funkcijai viešbučių ir svetingumo valdyme.
Pajamų valdymas
Studentai galės suprasti, kokie yra pagrindiniai pajamų valdymo elementai ir kaip tai veikia viešbučio miegamųjų kainas. Studentai taip pat galės įgyvendinti derliaus valdymo praktiką viešbutyje ir nustatyti perviršių politiką.
Įmonių socialinė atsakomybė
Studentai galės suprasti pagrindinius įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) ir darnaus vystymosi principus. Studentai sužinos apie viešbučių poveikį socialiniams, kultūriniams ir aplinkos veiksniams ir kaip viešbučių pramonė gali pakeisti, įgyvendindama praktiką ir procedūras, kad būtų tvaresnė.
Šiuolaikiniai klausimai
Studentai supras dabartinių ir galimų šiuolaikinių problemų, turinčių įtakos svetingumo industrijai, pobūdį ir poveikį. Šis vienetas parodys, kad organizacijos turi būti lanksčios ir prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančios aplinkos ir klientų poreikių.
Verslo planavimas
Studentai supras, kaip sukurti verslo ar viešbučių organizavimo verslo planą. Studentai išmoks kur verslo vietą dabartinėje rinkoje, įvertinti veiklos rezultatus ir pasiūlyti augimo galimybes.
Karjeros kelias
Studijuodami svetingumo vadybos diplomą, studentai įgis maisto ir gėrimų tiekimo grandinės valdymo, apskaitos ir sąnaudų kontrolės, viešbučių ir laisvalaikio rinkodaros įgūdžių ir dar daugiau. Sėkmingai baigę kursą, studentai gali užimti pozicijas viešbučiuose, restoranuose, kurortuose ir kitose susijusiose viešbučių ir viešbučių pramonės nuosavybėse.
Kiek tai užtruks?
Besimokantieji gali mokytis jiems tinkamu tempu. ŽIB nėra jokių laiko apribojimų ar terminų. Besimokantieji gali bet kada studijuoti modulius bet kokia tvarka.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Viešbučio vadybos technikos diplomas
- Montreal, Kanada
Svetingumo diplomas - viešbučių ir kurortų operacijų valdymas (HHRO)
- Barrie, Kanada
- Collingwood, Kanada + 1 Daugiau
Svetingumo – viešbučių veiklos vadybos diplomas
- Toronto, Kanada