Skaitmeninės rinkodaros strategijos studijas baigęs
ISAG - European Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Porto, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
165 hours
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 2 398 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
07 Oct 2024
Anksčiausia pradžios data
Oct 2024
* Lentelė galioja 2023/2024 mokslo metams
Įvadas
APIBŪDINIMAS
Skaitmeninės rinkodaros strategijoje po studijų siekiama suteikti solidžius mokymus, leidžiančius išspręsti rinkodaros problemas, prisidėti prie įmonių sprendimų priėmimo proceso tobulinimo. Su labai specializuota dėstytojų ir konsultantų komanda, atnaujinta mokymo ir mokymosi programa, tinkamomis mokymo ir mokymosi metodikomis bei itin aktyvia ir praktiška veiklos dinamika, ši naujoviška programa orientuota į internetinį verslo tinklo aspektą.
TIKSLAI
- Kurti ir prižiūrėti skaitmeninės rinkodaros kampanijas naudojant naują skaitmeninę mediją ir įvertinti jų poveikį;
- Profesionaliai valdyti buvimą rinkoje, pasinaudojant visomis socialinių tinklų galimybėmis;
- Įgyvendinti skaitmeninės rinkodaros kampanijas ir įvertinti jų poveikį;
- Kurti turinį skaitmeninei sričiai, siekiant pritraukti vartotojų dėmesį;
- Kurkite turinį, skirtą buvimui skaitmeninėje srityje, laikantis etikos ir šioje srityje taikomų teisinių nuostatų.
MOKYMO KALBA: portugalų
Studijų programa
KURSŲ TURINYS
1 METAI
Skaitmeninės rinkodaros pagrindai
- Skaitmeninės rinkodaros strategija
- Projektų valdymas
- Skaitmeninis kūrybiškumas
- Skaitmeninės teisinės teisės
Skaitmeninės rinkodaros rezultatai
- Paieškos sistemos optimizavimas
- Žiniatinklio analizė
Skaitmeninės rinkodaros sąranka
- Turinio valdymo sistemos
- Elektroninė prekyba
- Rinkodara el. paštu
- Vaizdinė reklama
- Socialinė žiniasklaida
- Influencerių rinkodara
- Vaizdo įrašų rinkodara
Galutinis projektas
- Skaitmeninės rinkodaros projektas