Rinkodaros vadybos baigimas
IPAM
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Lisbon, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
10 Mėnesiai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ši programa buvo sukurta siekiant patenkinti naujos verslo ekosistemos reikalavimus organizacijoms, nes kadangi rinkodara yra pagrindinė verslo funkcija, jos raidos supratimas nulems geresnį specialistų, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusių su rinkodara ir todėl iš organizacijų, kuriose jie bendradarbiauja.
Pristatydama dabartines temas ir naujosios 4.0 įmonės viziją, ši programa remiasi fakulteto, kurį sudaro garsūs specialistai tose srityse, kurių jie moko, ir turinčiais didelę nacionalinę bei tarptautinę patirtį geriausiose organizacijose, dalijimusi patirtimi.
Ja taip pat siekiama suteikti specialistams įgūdžių, leidžiančių praktiškai pritaikyti koncepcijas realioje situacijoje organizacijose, kuriant ir kuriant rinkodaros planą.
Pagrindiniai privalumai
- Tai prisideda prie supratimo, kas iš tikrųjų yra rinkodara šiandien ir jos galimybes panaudoti verslą.
- Tai leidžia įgyti ar pagilinti žinias ir įgūdžius aktualiomis temomis, būtinas kitokiam profesiniam pasirodymui.
- Tai skatina praktinį rinkodaros ir vadybos sąvokų pritaikymą realiose organizacijų situacijose.
- Padeda nustatyti ir suprasti rinkos pokyčius ir suformuluoti tinkamus atsakymus.
- Kuria metodų, skirtų sistemingai analizuoti ir spręsti problemas, laikantis daugiadalykio požiūrio, problemą.
- Galimybė sukurti išskirtinį kontaktų tinklą tarp kolegų, mokytojų, pranešėjų, verslininkų ir institucijų.
Tikslai
- Išsiaiškinkite pokyčių šaltinius, tendencijas, svarbiausius verslo ir rinkodaros elementus šiandien.
- Nustatykite, kaip organizacija reaguoja į klientų dėmesį, skaitmeninę, socialinę ir ryšių su skirtingomis suinteresuotosiomis šalimis logiką.
- Suprasti rinkos analizės metodikas ir jų taikymą organizacijose.
- Ugdykite pagrindinius vadovo įgūdžius.
Priėmimai
Idealūs studentai
- Profesionalai, neturintys pagrindinio rinkodaros išsilavinimo, iš bet kokios rūšies organizacijos ar veiklos sektoriaus, norintys integruotai tobulinti žinias ir įgūdžius šioje srityje.
- Vadovai, verslininkai ar savarankiškai dirbantys specialistai, norintys atnaujinti ir atnaujinti verslo ir rinkodaros įgūdžius, siekiant sustiprinti savo verslo ryšį su tikslinėmis rinkomis, plečiant galimybių skaičių ir vertę.
- Atsakingas už verslo padalinius, klientų vadybininkus, produktų vadybininkus, prekės ženklų vadybininkus, pardavimų vadybininkus, pirkimų vadybininkus, komunikacijos vadybininkus, viešuosius ryšius ir kt.
- Marketingo konsultantai, norintys įgyti ar atnaujinti žinias ir įgūdžius, leidžiančius pasiūlyti didesnę pridėtinę vertę turinčias paslaugas.
- Verslininkai, verslininkai ir konsultantai.
- Profesionalai, norintys pagilinti ir plėsti savo žinias šioje srityje, siekdami profesinio tobulėjimo ar persikvalifikavimo.
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Tikslai – antrosios pakopos studijų rinkodaros vadyba – Lisabona
- Tvarkykite rinkodaros funkciją 5.0 versijos kontekste, ty interaktyviai, skaitmeniniame, orientuotame į klientą ir palaikydami ryšį su daugybe suinteresuotųjų šalių
- Apibūdinkite dabartinį verslo kontekstą, tendencijas ir kitus esminius verslo ir rinkodaros elementus šiandien
- Susiekite rinkodarą su kitomis organizacinėmis sritimis
- Ugdykite asmeninius įgūdžius, reikalingus aukščiausio lygio vadovui
- Suprasti rinkos analizės metodikas ir jų taikymą organizacijose
- Mobilizuoti ir koordinuoti organizaciją, kad ji būtų konkurencingesnė rinkoje
- Ugdykite konsultavimo ir rinkos tyrimų samdymo įgūdžius.
- Ugdykite vadovavimo įgūdžius
Tikslai – Marketingo vadybos magistrantūros studijų programa – Porto
Suinteresuotosios šalys
Nustatykite, kaip organizacija reaguoja į klientų dėmesį, skaitmeninę, socialinę ir santykių logiką su įvairiomis suinteresuotosiomis šalimis. Nustatykite geriausią savo pasiūlymo vertės pasiūlymą, išskirdami jį iš konkurentų, išlaikykite ir pritraukite naujų klientų.
Nustatyti tendencijas
Identifikuokite pokyčių šaltinius, tendencijas, esminius verslo ir rinkodaros elementus šiandien ir žinokite jūsų produktui/paslaugai/projektui tinkamų vartotojų poreikius ir norus.
Rinkos analizės metodikos
Suprasti rinkos analizės metodikas ir jų taikymą organizacijose. Identifikuokite pokyčių šaltinius, tendencijas, esminius verslo ir rinkodaros elementus šiandien.
minkšti įgūdžiai
Ugdykite minkštuosius įgūdžius, reikalingus aukščiausio lygio vadovui.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Trumpos programos
- Marbella, Ispanija
Marketingo vadybos magistro diplomas
- Zürich, Šveicarija
Marketingo vadybos studijų baigimo pažymėjimas
- Online Canada
- Toronto, Kanada