Tęstinių studijų programa: mados gaminių vadyba
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 6 400
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
19 Jan 2025
Įvadas
Mados gaminių vadybos magistrantūros studijos suteikia strateginį mados gaminių veikimo vaizdą, atsižvelgiant į prekės ženklo poziciją ir vertybes, kad būtų galima optimizuoti jų kolekcijas nuo sukūrimo iki to momento, kai jie pasiekia vartotoją.
Šiame labai konkurencingame kontekste antrosios pakopos laipsnis skatina supratimą apie gamybos procesus (veiksmingą valdymą ir organizavimą), rinkodaros strategijas ir komunikaciją, taip pat įkvėpimo mechanizmus ir gebėjimą plėtoti tendencijas iš kūrybinės ir kultūrinės perspektyvos.
Programa išlaiko pusiausvyrą tarp analitinės ir kūrybinės pusės ir suteikia žinių apie kiekvieną funkcinę sritį, su kuria turėtų bendrauti mados produktų vadybininkas (mažmeninė prekyba, vizualinė, meninė kryptis, komunikacija), kad paskatintų 360° strategiją.
Idealūs studentai
Mokinio profilis
- Mados dizaineriai, norintys įgyti kolekcijų koordinavimo ir gaminių valdymo žinių.
- Produktų vadybininkai, norintys praplėsti savo žinias apie produktų kūrimą.
- Marketingo profesionalai, norintys įgyti išsamių žinių apie mados gaminius.
- Komunikacijos profesionalai, norintys įgyti išsamių žinių apie produktus ir gamybos procesus, kad jų kampanijos būtų efektyvesnės.
- Mados įmonėse dirbantys profesionalai, norintys įgyti išsamių žinių apie viską, kas susiję su gaminiais ir kolekcijomis bei jų integravimu su kitais padaliniais.
- Žmogiškųjų išteklių personalas, norintis suprasti, kaip organizacijoje veikia visi su mados gaminiu susiję skyriai.
Priėmimai
Galerija
Studijų programa
Metodika
Turinio pristatymas bus suskirstytas į klases, modulius ir pratybas, kurios imituoja profesionalaus mados projekto procesą ir valdymą. Todėl kursai bus suskirstyti į skirtingų tipų klases: teoriniai užsiėmimai, atvejų analizė, seminarai, profesionalų pokalbiai, projektai ir baigiamieji projektai.
Mokymo programa
- Mados sistema
- Kritinė mados istorija
- Tendencijų analizė
- Meno kryptis mados kampanijoms
- Rinka, segmentavimas ir padėties nustatymas
- Strateginė rinkodara
- Produkto strategija
- Efektyvumo analizė
- Stiliaus kodai
- Prekės ženklas
- Prekės ženklas ir produktas
- Prabanga
- Mados dizaineris
- Greitoji mada ir tendencijos
- Produkto procesai
- Produktų paslaptingas apsipirkimas
- Stiliaus apibrėžimas
- Strateginis produkto projektas
- Baigiamasis projektas
Programos rezultatas
Tikslai
- Dirbkite su prekės ženklo analizės įrankiais, kad sukurtumėte prekės ženklą per produktą.
- Pabrėžkite projektavimo, rinkodaros, pardavimo ir gamybos komandų bendradarbiavimo svarbą, kad būtų įgyvendinta apibrėžta strategija.
- Pristatykite pagrindinius tiekėjų, medžiagų, užsakomųjų paslaugų ir logistikos tipus, susijusius su mados gaminiu.
- Analizuokite tendencijas ir meno kryptį, kad sutelktumėte kolekcijas kūrybiniu, konceptualiu ir stilistiniu požiūriu.
- Apibrėžkite kolekcijų struktūrą, plotį ir gylį analizuodami pardavimus, konkurenciją ir tendencijas, kad sukurtumėte kolekciją, kurios galutinė vertė, laikas ir sąnaudos būtų optimalios.
- Išsamiai išanalizuokite produktų asortimentą ir jo efektyvumą POS, naudodamiesi produktų vadybininkų darbu.
- Suteikite žinių apie vartotojų analizę, konkurencijos studijas, komandos valdymą, planavimą ir projektų rengimą, pagrįstą dizaino mąstymo metodika.
- Supraskite kiekvieno žaidėjo (dizaino, gaminio, rinkodaros ir komunikacijos) įsitraukimo į kolekcijos sėkmę lygį.
Programos mokestis už mokslą
KARJEROS GALIMYBĖS
- Integruoti dizaino ir gaminių skyriai arba nepriklausomos studijos.
- Rinkodaros skyriai.
- Produktų kūrimas.
- Produktų valdymo skyrius.
- Produkto rinkodara.
- Pirkimų ir tiekėjų valdymas.
- Kokybės kontrolė.
- Verslininkas, turintis savo verslą.