Mados produktų valdymo vasaros kursai
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 weeks
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 1 900
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jul 2024
Įvadas
Šie vasaros kursai skirti mados dizaino ir rinkodaros absolventams, norintiems patobulinti savo žinias apie mados gaminius ir pereiti į profesionalią pramonę. Pardavėjai, pardavimų ir mažmeninės prekybos vadybininkai, norintys gilintis į mados gaminių sritį, kad pagerintų savo įgūdžius ir išsiskirtų iš kitų specialistų.
Įvairių sričių (grafikos, interjero ar gaminio dizaino) kūrėjus vilioja mados sistema ir kolekcijos funkcionavimas, jie yra suinteresuoti plėsti ir specializuoti savo klientams teikiamus pasiūlymus. Produktų, gamybos ir logistikos vadybininkai, pardavimų planuotojai, norintys įgyti platesnę mados viziją ir suvokti kolekcijų kūrimą, pritaikant jas tendencijoms ir rinkoms tuo pačiu metu. Vizualų vadybininkai ir agentūros, ieškančios savo produkto strateginio vizualumo praplėtimo, jo judėjimo parduotuvėse ir pritaikymo vartotojų poreikiams.
Idealūs studentai
Mokinio profilis
Šis kursas skirtas mados dizaino ir rinkodaros absolventams, norintiems patobulinti savo žinias apie mados gaminius ir pereiti į profesionalią pramonę. Pardavėjai, pardavimų ir mažmeninės prekybos vadybininkai, norintys gilintis į mados gaminių sritį, kad pagerintų savo įgūdžius ir išsiskirtų iš kitų specialistų.
Įvairių sričių (grafikos, interjero ar gaminio dizaino) kūrėjus vilioja mados sistema ir kolekcijos funkcionavimas, jie yra suinteresuoti išplėsti ir specializuoti savo klientams teikiamus pasiūlymus. Produktų, gamybos, logistikos vadybininkai, pardavimų planuotojai, norintys įgyti platesnę mados viziją ir suvokti kolekcijų kūrimą, pritaikant jas tendencijoms ir rinkoms tuo pačiu metu. Vizualiniai vadybininkai ir agentūros, ieškančios savo produkto strateginio vizualumo praplėtimo, jo judėjimo parduotuvėse ir pritaikymo vartotojų poreikiams.
Priėmimai
Galerija
Studijų programa
Metodika
Šio intensyvaus kurso didaktinių užsiėmimų, modulių ir pratybų kūrimas reiškia proceso imitavimą ir profesionalų mados projekto valdymą. Tokiu būdu kursas yra padalintas į įvairių tipų edukacinius užsiėmimus:
Teorinės paskaitos: suteikite atnaujintą profesinę informaciją ir žinių bazes, kurios atitiktų siūlomus projektus kurso metu. Be to, kursas siūlo bibliografiją ir priedus su papildomais skaitiniais.
Eksperimentinės klasės: atvejų analizė. Išanalizuoti ir gilintis į sektoriaus įmonių patirtį yra esminis mokymasis. Svarbu ne imituoti kitų įmonių strategijas, o analizuoti jos pagrindus, pritaikymą, poveikį, rinką ir t. t., kad gautume pakankamai informacijos ir analizės, kad galėtume su pasitikėjimu ir žiniomis susidoroti su iššūkiais.
Projektai: Kiekvieno mokyklos profesinio kurso tikslas yra baigiamasis profesinių projektų tobulinimas, todėl viso kurso atlikimo metu yra įtraukiami įvairūs praktikos pratimai, kurie parodo, kad kurso kelias yra plėtojamas išlaikant „vykdomo darbo“ dinamiką. Šios pratybos yra svarbus pirmasis kontaktas su tikrais atvejais, kuriuos galima rasti profesionaliame pasaulyje.
Seminarai: kai kurie labai praktiški dalykai rengiami imituojant seminarų sesijas, todėl pagrindai yra taikomi praktiškai, pavyzdžiui, gerai suplanuotas komandinis darbas, stebint konkrečią kiekvienos sesijos instruktažą.
Profesionalūs pokalbiai: kurso edukacinė programa užbaigiama profesionalių pokalbių metu, kurių metu studentai susisiekia su atitinkamų sektoriaus įmonių profesionalais. Tai tikrai unikali galimybė mokytis ir bendrauti su įvairių mados sričių profesionalais.
Programos rezultatas
Tikslai
Išmokite sukurti rinkimo strategiją, nukreipdami į rinkas, būdami kūrybingi. Žinoti ir naudoti reikiamus įrankius produkto strategijai įgyvendinti, suderintai su tikslo ir prekės ženklo pozicionavimu; vientisas mados gaminio projektas, kurio prioritetas bus prekės ženklo stiliaus apibrėžimas, siekiant išsiskirti rinkoje.
Sukurkite kolekciją, jos struktūrą, mastą ir išsamumą, atlikdami pardavimo, kompetencijos ir tendencijų analizę, kad sukurtumėte optimalų kolekciją, atsižvelgdami į galutinę vertę, laiką ir išlaidas.
Plėtoti surinkimo, pirkimo, tiekėjų valdymo ir produktų logistikos procesus. Supraskite kiekvieno veikėjo įsikišimo laipsnį (dizainas, gaminys, komercializacija ir komunikacija), kad gautumėte sėkmingą kolekciją. Kvalifikuoti studentus nuosekliai ir profesionaliai susidurti su realiomis situacijomis mados srityje.