Verslo administravimo–rinkodaros aukštojo mokslo diplomas / verslo administravimo–rinkodaros aukštojo mokslo diplomas (su darbo patirtimi)
George Brown College
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Toronto, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
3 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CAD 17 418 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* buitinis mokslas | 15 190 USD už tarptautinį mokslą. Visi mokesčiai gali būti keičiami be įspėjimo
Įvadas
Išplėstinė verslo administravimo – rinkodaros programa atvers duris į galimybes įdomioje ir greitai besikeičiančioje rinkodaros srityje. George'o Browno rinkodara yra daugiau nei vadovėliai ir paskaitos. Mūsų mokymasis yra praktinis ir pagrįstas projektais, o ši programa suteikia galimybę atlikti atvejų tyrimus, taip pat realaus pasaulio projektus, kuriuose gali dalyvauti pramonės partneriai.
Trejų metų aukštesniojo lygio diplomas skiriasi nuo dvejų metų diplomo yra papildomos galimybės mokytis pažangesnio praktinio mokymosi, taip pat skaitmeninės rinkodaros kursai, tarptautinės rinkodaros kursai, rinkodaros tyrimų kursai ir rinkodaros strategijos kursai. Taip pat galite išplėsti savo akiratį naudodami papildomus verslo pasirinkimus.
Ši mokymosi patirtis leis jums:
- Sukurti integruotą rinkodaros komunikacijos strategiją, skirtą produktų, koncepcijų, prekių ar paslaugų rinkodarai, remiantis nustatyta tiksline rinka.
- Atlikite pirminės ir antrinės rinkos tyrimus, kad gautumėte informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti.
- Sukurti strategijas, skirtas užmegzti efektyvius darbo santykius su klientais, klientais, vartotojais, bendradarbiais, vadovais ir kitais.
- Įvertinkite rinkodaros produktų, koncepcijų, prekių ar paslaugų perspektyvumą tarptautinėje rinkoje ar rinkose.
- Suformuluokite ir paruoškite rinkodaros planą, įskaitant rinkodaros tikslus, rinkodaros kompleksą, rinkodaros strategijas, biudžeto svarstymus ir vertinimo kriterijus.
- Integruokite skaitmeninę rinkodarą ir socialinę žiniasklaidą į rinkodaros planą, suprasdami įvairias platformas ir technologijas.
Į visus aukščiau išvardintus dalykus bus įtrauktas minkštųjų įgūdžių ugdymas, įskaitant bendravimą, pristatymą ir komandos formavimą, taip pat analitinius įgūdžius, kurių šiandien reikalauja rinkodaros specialistai.
George Brown College aktyviai bendradarbiauja su pramonės partneriais, siekdama:
- suderinti mokymo programą su pramonės poreikiais
- suteikti mokiniams praktinio mokymosi per klasės projektus
- pasiūlyti studentams lauko išsilavinimo galimybes
- pasiūlyti studentams galimybę užmegzti pramonės ryšius ir kurti savo tinklą
Dalyvavimas popamokinėje veikloje leidžia mokiniams tobulinti savo žinias ir įgūdžius kuriant tinklus. Tai vienas iš daugelio būdų, kaip mūsų Marketingo mokykla padeda studentams gauti didelę grąžą už viską, ką jie investuoja į verslo išsilavinimą. Veikla gali apimti:
- Ontarijo koledžų rinkodaros konkursas
- „Vanier BDC Case Challenge“.
- Enactas George'as Brownas
- greičio mentorystės renginys
- Didysis Kanados pardavimų konkursas
- Skelbimų savaitė
Taip pat yra galimybė įgyti aukštąjį verslo administravimo–rinkodaros diplomą (su darbo patirtimi).
Jūsų mokymosi parinktys
Darbo patirtis (bendradarbiavimas ir praktika)
Pažangus verslo administravimo-rinkodaros diplomas (su darbo patirtimi) reikalauja sėkmingai baigti dviejų semestrų darbo patirtį. Ši darbo patirtis yra kooperatyvinė (mokama) arba stažuotė (nemokama). Bet kuris iš jų suteiks jums praktinės patirties, kurią vertina darbdaviai.
George'as Brownas dirba su darbdaviais ir pramonės partneriais, kad nustatytų galimas darbo patirties galimybes. Tada studentai kreipiasi dėl šių galimybių ir dalyvauja konkurso pokalbyje. Studentai taip pat primygtinai raginami siekti savarankiško pramonės darbo patirties, kuri, jų nuomone, suteiks jiems vertingos mokymosi patirties ir atitiks programos mokymosi rezultatus. Ši vertinga darbo patirtis savo ruožtu gali būti įtraukta į jūsų gyvenimo aprašymą.
Be darbo patirties, George Brown College stengiasi suteikti lauko išsilavinimo galimybių, susijusių su realiais iššūkiais ir klientais.
Priėmimai
Stipendijos ir finansavimas
Stipendijos tarptautiniams studentams George Brown College paprastai yra programos apdovanojimai, pagrįsti studentų akademiniais rezultatais (ir kitais kriterijais) George Brown College nuo akademinės programos pradžios.
Studijų programa
Privalomi kursai
Norint baigti studijas, reikia baigti 38 kursus: 29 privalomuosius, 5 verslo pasirenkamuosius dalykus, 3 bendrojo lavinimo pasirenkamuosius dalykus ir 1 privalomuosius bendruosius dalykus.
Verslo administravimo-rinkodaros (turint darbo patirtį) pasirinkimui reikia baigti 38 kursus: 29 privalomus kursus, 5 verslo pasirenkamuosius dalykus, 1 privalomąjį bendrąjį pasirenkamąjį ir 3 bendrojo ugdymo pasirenkamuosius dalykus. B158 programai reikia išklausyti papildomą kursą – Darbo patirties parengiamąjį kursą (BUS 1000) 3 semestrą ir baigti 2 darbo patirties (bendradarbiavimo arba stažuotės) terminus.
Atsižvelgiant į praktikos testų rezultatus, prieš pereinant į COMM 1007 gali tekti perskaityti COMM1000 įvadą į kolegijos komunikaciją. Panašiai, prieš pereinant į MATH 1008, jums gali tekti atlikti MATH1027 (verslo matematika su ištaisymu). COMM1000 ir MATH 1027 neįskaičiuojami į 38 kursus, reikalingus baigimui, ir jūs turėsite sumokėti už šiuos papildomus kursus. Jei reikia pagalbos, pasikalbėkite su verslo biuro darbuotojais.
Bendrojo lavinimo kursai (2,3 ir 4 semestrai): turite baigti 4 bendrojo lavinimo kursus. Vienas privalomas („Sėkmingi socialiniai ryšiai“ – GHUM 1087) ir 3 pasirinkti iš bent 2 iš šių kategorijų: socialiniai mokslai (GSSC), menai ir humanitariniai mokslai (GHUM) arba mokslas ir technologijos (GSCI).
Prieš baigdami studijas, turite kompensuoti visus neišsekusius arba nutrauktus kursus. Šiuos kursus galite sudaryti dienos metu, o kai kurie siūlomi vakare per tęstinį mokymą. Pasitarkite su verslo biuro darbuotojais, kad įsitikintumėte, jog tęstinio mokymo kursai yra lygiaverčiai tiems, kurie mokomi dieninėje programoje. Atkreipkite dėmesį, kad kai kurie kursai gali būti siūlomi ne kiekvieną semestrą. Mūsų darbuotojai gali padėti išspręsti bet kokius specialius jūsų tvarkaraščio reikalavimus.
1 semestras | 2 semestras |
|
|
3 semestras | 4 semestras |
|
|
5 semestras | 6 semestras |
|
|
*Šis kursas yra privalomas tik studentams, pasirinkusiems darbo patirties variantą
Pasirenkamieji dalykai
Žemiau pateikiami pasirenkamieji verslo administravimo ir rinkodaros kursai.
- ACCT 2031 Vadovybės apskaita
- CMMK 1114 Verslo tyrimai ir ataskaitų rašymas
- CMMK 1120 PR ir įmonių komunikacija
- CMMK 1127 Verslo žiniasklaida Kanadoje
- CMMK 1156 Talking Business
- MARK 3007 Paslaugų rinkodara
- MARK 3016 Ne pelno sektoriaus rinkodarai
- MARK 3029 Konkrečiu atveju pagrįstas požiūris į rinkodaros strategijas
- MARK 3031 Tvari rinkodara
- MARK 2053 Derybų įgūdžiai
- MARK 2028 Marketingo finansinės paslaugos
- MARK 2061 taikomieji rinkodaros tyrimai
- MARK 3018 Rinkodara internete
- MARK 3032 Pažangūs pardavimo įgūdžiai
- BUS 1044 Verslo teisė
- BUS 1067 Lauko švietimas
- MGMT 1034 Mažmeninė rinkodara
- MGMT 2032 pažangūs projektų valdymo įrankiai
- MGMT 3013 pirkėjų tyrimas
- MGMT 2037 mažmeninės prekybos valdymas
Programos rezultatas
Absolventas įrodo gebėjimą:
- Sukurkite rinkodaros planą, kuris atitiktų verslo ar organizacijos poreikius ar tikslus.
- Sukurkite integruotą rinkodaros komunikacijos planą, skirtą produkto, koncepcijos, prekės ar paslaugos rinkodarai, remiantis nustatytu rinkos poreikiu ar tikslu.
- Nustatyti naujų ir (arba) modifikuotų rinkodaros koncepcijų, produktų, prekių ir (arba) paslaugų, atitinkančių besikeičiančius rinkos poreikius, kūrimo strategijas.
- Nustatykite veiksmingo ir efektyvaus produkto, prekės ir (arba) paslaugos pateikimo/paskirstymo strategijas, atitinkančias besivystančią rinką.
- Nustatykite skirtingų rinkodaros strategijų, skirtų produktui, koncepcijai, prekei ir (arba) paslaugai, naudojimo poveikį organizacijos finansams, investicijų grąžai (IG) ir verslo tikslams.
- Išanalizuoti koncepcijos, produkto, prekės ir (arba) paslaugos gyvybingumą vietinėje, nacionalinėje ar pasaulinėse rinkose.
- Atlikite rinkos tyrimus, kad gautumėte informacijos, reikalingos rinkodaros sprendimams priimti.
- Įtikinamai ir tiksliai perduokite rinkodaros informaciją žodžiu, raštu, grafine ir interaktyvia medija.
- Suplanuokite, paruoškite ir pristatykite veiksmingą pardavimo pristatymą arba pristatymą, kad patenkintumėte kliento poreikius.
- Sukurkite strategijas su klientais, klientais, vartotojais, bendradarbiais, vadovais ir kitais, kad išlaikytumėte ir plėstumėte darbinius santykius
- Sukurkite mokymosi ir tobulėjimo strategijas, kad padidintumėte profesinį augimą šioje srityje.
- Taikykite verslumo strategijas, kad nustatytumėte ir reaguotumėte į naujas karjeros galimybes, kurios gali apimti darbo sutartis ir savarankiško darbo iniciatyvas.
- Taikykite ir prisidėkite prie organizacijos politikos ir praktikos, vykdydami organizacijos veiklą.
- Verslo sprendimams taikyti verslo etikos ir įmonių socialinės atsakomybės principus.
KARJEROS GALIMYBĖS
Jūsų karjera
Trejų metų verslo administravimo ir rinkodaros programos absolventai yra pasirengę karjerai įvairiuose verslo sektoriuose, įskaitant reklamos agentūras, rinkodaros konsultavimo įmones, telekomunikacijas ir žiniasklaidą, skaitmeninę rinkodarą, mažmenininkus, bankus ir kitas finansines institucijas, vyriausybę, ne - pelno, ir smulkaus verslo. Programos absolventai susirado darbą:
- sąskaitos valdytojas
- skaitmeninės rinkodaros koordinatorė
- prekės ženklo koordinatorius
- skaitmeninio prekės ženklo ambasadorius
- pardavimų bendradarbis
- Klientų aptarnavimo atstovas
- finansinių paslaugų atstovas