TENDENCIJOS IR STRATEGINIS Numatymas
Future London Academy
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
5 hours
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 990 / per course
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ateitį sunku nuspėti. Bet mes galime geriau susitvarkyti su šiuo netikrumu ir būti pasirengę skirtingoms realybėms. Sužinokite apie įrankius ir sistemas, kurios padės geriau suprasti ateitį, surinkite konkrečių įžvalgų, susijusių su jūsų verslo kategorija, ir panaudokite jas augti bei diegti naujoves.
Kas yra ši programa?
- Verslo savininkų ir lyderystės komandos
- Generaliniai direktoriai, informacinių technologijų vadovai ir inovacijų vadovai
- Strategai ir inovacijų vadybininkai
- Dizaineriai ir tyrėjai
- Ateitininkai ir tendencijos
Tu išmoksi
- Kaip anksti pastebėti tendencijas ir jomis pasinaudoti, nepasimylint savo kategorija ir žaidžiant pasivyti
- Kaip sužaisti įvairias ateities galimybes ir įvertinti jas pagal strategiją, vengiant „o šūdo“ momentų
- Kaip žinoti, kur investuoti ir kas yra tik „ažiotažas“
- Kaip geriau susitvarkyti su netikrumu ir saugiai ištirti ateities galimybes
- Mokymasis ir pasirengimas skirtingoms realybėms
PASIEKITE DAUGIAU IŠ ATEITIES
NEKILNOJAMOSIOS PRAMONĖS ĮMONĖS
Supraskite, kaip naudoti tendencijas ir prognozes savo versle. Mokykitės iš naujų atvejų analizės ir tikrų pavyzdžių.
PRAKTINIAI ĮRANKIAI IR Šablonai
Mes kruopščiai kuravome visą turinį, kad jis būtų įkvepiantis ir pritaikomas. Kursas apima įrankius ir atsisiųstus šablonus, kuriuos galite laikyti.
TIK GERIAUSIAS TURINYS
Pamirškite nuobodžius akademinius kursus ir dulkėtas teorines paskaitas. Mes pasirinkome naujausią ir tinkamiausią turinį užimtiems specialistams, norintiems pritaikyti savo mokymąsi augti ir diegti naujoves savo versle.
PROGRAMOS STRUKTŪRA
1 SKYRIUS - MĄSTYMAS APIE ATEITĮ
Ką turime žinoti, jei norime maksimaliai išnaudoti ateitį
Supraskite, kaip galite pradėti produktyvius pokalbius apie ateitį su savo klientais ir kolegomis.
▶ ︎ Pagrindinės sistemos, skirtos galvoti apie ateitį ir ją tyrinėti su kitais
▶ ︎ Kaip ieškoti galimybių, o ne prognozių
▶ ︎ Vartotojų, makro ir kategorijų tendencijos
▶ ︎ spąstai ir mąstymo spąstai
2 SKYRIUS - TENDENCIJOS TYRIMAI
Kaip pastebėti tendencijas ir atskirti jas nuo tiesioginio ažiotažo?
Sužinokite apie įrankius, kurie padės jums bendradarbiaujant ar savarankiškai tirti, atskleisti ir analizuoti tendencijas.
▶ ︎ Horizonto nuskaitymas: duomenų rinkimas ir stebėjimas apie ateitį
▶ ︎ Tendencijų analizė: kaip analizuoti duomenis ir atskleisti modelius
▶ ︎ Tikrinti tendencijas pagal duomenis / stebėjimus
3 SKYRIUS - ATEITIES ŽENKLAI
Kaip galite panaudoti tendencijas, kad jūsų prekės ženklas būtų saugus ateityje?
Keičiantis pramonei taip greitai, prekės ženklai turi greitai prisitaikyti, kad jų auditorija būtų įsitraukusi. Kaip jūs suprantate vartotojų, kategorijos ir kultūros ateitį, kad galėtumėte geriau bendrauti su savo klientais.
▶ ︎ Suprasti ankstyvojo pritaikytojo mąstyseną ir būsimus vartotojus
▶ ︎ Suprasti savo kategorijų tendencijas
▶ ︎ Kultūros tendencijų supratimas
4 SKYRIUS - ATEITIES INFORMACIJA INOVACIJOS
Pasiruoškite - kurkite naujus produktus ir paslaugas, apie kuriuos informuoja ateities įžvalgos
Supraskite įrankius, kurie padeda orientuoti jūsų produkto strategiją ir kuria proveržio naujoves
▶ ︎ Naudokite tarpų žemėlapių įrankį - ieškokite galimybių už šerdies
▶ ︎ Kur investuoti savo pastangas, kad ateityje galėtum laimėti daug
▶ ︎ Kaip planuoti trumpą, vidutinį ir ilgalaikį planus
5 SKYRIUS - ATEITIES INFORMACIJA STRATEGIJA
Paruoškite savo įmonės operacijas ateičiai
Darbo pasaulis keičiasi mūsų akyse. Kokia yra darbo ateitis ir kaip jūsų įmonė gali tam pasiruošti? Praktikuokite įrankius, kurie padės įsivaizduoti galimus ateities scenarijus ir kaip verslas gali jiems pasiruošti
▶ ︎ Kaip galite naudoti tendencijas galvodami apie verslo ateitį
▶ ︎ Įmonių, kurios ateityje dirbo jose, pavyzdžiai
▶ ︎ Kaip sukurti vertę ir augimą geresnėmis operacijomis
SUKURTA
Programų kuratoriai
Sébastienas Van Laere'as
„Superframe“ įkūrėjas
Daugiau nei dešimtmetį naudojęs įžvalgą ir numatymą kurdamas prekės ženklo, inovacijų ir verslo strategiją kai kuriems didžiausiems pasaulio prekės ženklams, jis pradėjo „Superframe“, kad padėtų įmonėms būti atsparesnėms. Jis dirbo visame pasaulyje su vyresniais verslo lyderiais visuose sektoriuose, įskaitant vartotojų technologijas, madą, prabangą, mažmeninę prekybą, vietos kūrimą ir žiniasklaidą. Savo darbuose jis naudojasi tendencijomis ir ekspertų bei ankstyvųjų taikytojų įžvalgomis, kad nupieštų galimų ateities vaizdų. Per šį numatymą jis atveria žmonių mintis naujoms galimybėms ir kaip jas panaudoti. Sébastienas mano, kad stipriai susiedami ateitį ir dabartį, verslas sukuria ilgalaikį požiūrį, kuris pagerina trumpalaikius rezultatus.
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
International Entrepreneurship
- 's Hertogenbosch, Olandija
- Breda, Olandija
Verslumo pagrindai
- Online
Oksfordo verslumas: rizikos finansavimo programa
- Oxford, Jungtinė Karalystė