PASTATYKITE MADOS EMPIRIJĄ
Future London Academy
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
London, Jungtinė Karalystė
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
5 hours
Tempas
Dieninės, Ištęstinės
Mokestis už mokslą
GBP 500 / per course
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ar esate puikus mados dizaineris, kuriam reikia daugiau patarimų, kaip kurti tvarų verslą? Ar ruošiatės kurti savo pirmąją kolekciją ir norite įsitikinti, kad ji bus išparduota? Arba ieškote, kaip išplėsti savo buvimą už savo šalies ribų, dalyvauti Niujorko mados savaitėje ir būti rodomam „Vogue“? Šis praktinis kursas padės suprasti, kas gali trukdyti jūsų prekės ženklui tapti mados imperija, ir padės jums kurti, reklamuoti ir parduoti jūsų kolekcijas.
Kas yra ši programa?
- Nepriklausomi mados dizaineriai, norintys auginti savo prekės ženklus
- Šiuolaikinio mados prekės ženklo savininkai, norintys plėstis tarptautiniu mastu
- Vizionieriai, norintys sutrikdyti mados rinką
Tu išmoksi
- Kaip pasirinkti tinkamą prekės ženklo segmentą ir kainą
- Kaip patekti į didelius mados leidinius, tokius kaip „Vogue“ ir „Elle“
- Kaip priversti garsenybes nešioti tavo kūrinius
- Kuo jūsų prekės ženklas gali išsiskirti
- Koks yra geriausias būdas parduoti internetu ir parduotuvėje
- Kaip patekti į Paryžiaus mados savaitę ir Niujorko mados savaitę
- Klaidos mados dizainerių dėka žudo jų prekės ženklus
MADOS DIZAINERIŲ PRAKTINIS KURSAS
NEKILNOJAMOSIOS PRAMONĖS ĮMONĖS
Mokykitės iš žmonių, kurie tai padarė. Supraskite, kaip pramonė TIKRAI veikia ir kaip galite aplenkti konkurentus
PRAKTINIAI ĮRANKIAI IR Šablonai
Mes kruopščiai kuravome visą turinį, kad jis būtų įkvepiantis ir pritaikomas. Kursas apima įrankius ir atsisiųstus šablonus, kuriuos galite laikyti.
Klausimai ir klausimai bei ypatingi svečiai
Saugokitės specialių svečių ir klausimų bei atsakymų su mados dizaineriais, kurie yra skirtinguose savo karjeros etapuose.
PROGRAMOS STRUKTŪRA
1 SKYRIUS - KRISTINKITE VIZIJĄ
Turite pavyzdžių kolekciją, kas toliau?
Tu talentingas. Jūs turite puikią pavyzdžių kolekciją. Jūs esate pasirengęs tai padaryti verslu. Bet ar tai pavyks? Kaip tai žinoti prieš investuojant į tai visą savo laiką ir pinigus ir išvengiant klaidų, kurias šiame etape daro daugelis mados dizainerių.
▶ ︎ Išskaidykite savo viziją - kuo jūs ir jūsų prekės ženklas išskirtiniai
▶ ︎ Suprasti savo klientą - kaip rasti auditoriją, kuri būtų apsėsta tavo kolekcijos
▶ ︎ Parduodamų vienetų pasirinkimas - kaip paruošti kolekciją JAV rinkai
▶ ︎ 100 būdų žlugdyti - klaidos, kurias daro mados dizaineriai, žudantys jų verslą
▶ ︎ Atvejų analizė: nuo nieko iki šlovės - kaip nepriklausomi prekės ženklai kūrė savo imperijas
2 SKYRIUS - ŽENKLO KŪRIMAS
Kaip sukurti tvirtą prekės ženklą, apie kurį kalbės visi
Nuo savo logotipo iki „lookbook“ ir „Instagram“ supraskite, ko reikia norint sukurti prekės ženklą, kurį visi norėtų dėvėti.
▶ ︎ Kodėl prekės ženklo naudojimas yra svarbus ir kaip galite išsiskirti iš konkurentų
▶ ︎ Pavadinimas ir vizualinė tapatybė - pasiruoškite savo prekės ženklą pasaulinei plėtrai
▶ ︎ Svetainė, paieškos knygos ir kampanijos - kaip sukurti internetą nepažeidžiant banko
▶ ︎ „Instagram“ - ką reikia ir ko nereikia daryti nepriklausomam mados ženklui
3 SKYRIUS - DARBAS SU SPAUDA
Kaip sukurti tvirtą prekės ženklą, apie kurį kalbės visi
Pateikite savo kolekcijas populiariausiuose leidiniuose, raudonojo kilimo renginiuose ir influenceriuose. Sukurkite internetinę veiklą, kuri sustiprintų jūsų viziją ir sukurtų ištikimą sekėją.
▶ ︎ Spauda - kodėl jums to reikia ir kaip priversti mados leidinius rašyti apie tave
▶ ︎ Redakcinis straipsnis, straipsnis / profilis, produkto savybė, kilimo ir tūpimo tako aprėptis - supraskite, kas jums tinka ir kaip patekti
▶ ︎ Darbas su įžymybėmis ir jų stilistais - kaip paskatinti influencerius dėvėti savo prekės ženklą
▶ ︎ Kiti bendradarbiavimo tipai
4 SKYRIUS - KOLEKCIJOS PARDAVIMAS
Pakalbėkime apie pinigus. Kokie yra geriausi kanalai parduoti savo pasakiškus kūrinius.
Mados verslas kartais yra sunkus ir painus. Kaip patekti į mažmeninę prekybą? Ar turėtumėte likti tik internete? Iš kur gaunate pirmuosius savo lojalius klientus?
▶ ︎ Pardavimas internetu ir neprisijungus - tai yra pats ekonomiškiausias būdas parduoti savo kolekciją
▶ ︎ Tradicinės parduotuvės, iššokantys langai, magistralinės laidos, rinkos, mažmeninė prekyba - kaip dirbti su kiekviena iš neprisijungus veikiančių platformų
▶ ︎ Pardavimas internetu - kaip pritraukti srautą į savo elektroninės prekybos svetainę ir pradėti pardavinėti rytoj
▶ ︎ Prekybos menas - leiskite savo kolekcijai blizgėti savo parduotuvėje (internetu ar neprisijungus)
5 SKYRIUS - KELIAMASIS Į GLOBALIĄ
Nuo Niujorko mados savaitės iki imperijos kūrimo
Ką reikia žinoti, jei norite parduoti už pažįstamos rinkos ribų ir dalyvauti pasaulinėse mados savaitėse.
▶ ︎ Niujorko mados savaitė - kiek kainuoja mados šou, kaip patekti ir sulaukti viso dėmesio
▶ ︎ Individualios ir kelių prekių ženklų laidos - kas tiktų jūsų prekės ženklui
▶ ︎ Skirstymas į naujas kategorijas ir madas pagal lytį - ar jums reikia atskirų kolekcijų?
▶ ︎ Ateities strategija - koks jūsų kitas žingsnis
Programos kuratorius
Elizabeth Solomeina
„Flying Solo“ įkūrėjas ir vykdomasis direktorius
„Flying Solo“ yra novatoriška parduotuvė ir salonas Soho mieste, Niujorke, atstovaujanti nepriklausomus mados dizainerius ir atrenkanti juos į NYFW ir PFW kilimo ir tūpimo tako šou. „Flying Solo“ dizainerius dažnai mėgsta įžymybės, įskaitant Lady Gaga, Kim Kardashian, „Cardi B“ ir kt. Elizabeth taip pat turi daugiau nei 10 metų mados patirtį, taip pat vadovauja savo juvelyrikos prekės ženklui „Solomeina“, kuris buvo pristatytas „Vogue“, „New York Times“, „L'Officiel“, WWD.
Galerija
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Mados rinkodaros ir komunikacijos mokslo metai - kritimas
- Florence, Italija
Modulio marketingo kursas - kritimo semestras
- Florence, Italija
„Vogue“ mados rinkodaros sertifikatas
- London, Jungtinė Karalystė