
Doktorantūros diplomas in
Prekybos rinkodaros vadybos – pramonės, mažmeninės prekybos ir paslaugų – baigimo ESPM – Brasil

Įvadas
Pristatykite srities pagrindus ir įrankius, kontekstualizuokite strateginius scenarijus, susijusius su fizinių ir skaitmeninių kanalų integravimu, ugdykite kritinį požiūrį ir naujų technologijų, taikomų santykiuose su klientais ir pirkėjais, naudojimą. Sukurkite galimybę atlikti diagnozes ir parengti strateginius prekybos rinkodaros planus, susietus su rinkodaros ir komerciniais tikslais.
Idealūs studentai
kam jis skirtas
Profesinio augimo fazės vadovai, norintys savo karjerą nukreipti į Prekybos rinkodaros sritį, plečiant holistinį požiūrį į verslą, įgyti įgūdžių tobulėjimui savo srityje ir kitose strategijose, nepriklausomai nuo rinkos.
Studijų programa
ko išmoksi
Visose kurso disciplinose bus skirta specialiam svečiui, atitinkamos įmonės vadovui ir kiekvieno dalyko temai tinkamam užsiėmimui.
Išlyginimas
- Rinkodaros pagrindai (nuotolinis mokymas)
- Finansų pagrindai (nuotolinis mokymas)
verslumo valdymas
- Prekybos rinkodaros pagrindai ir įrankiai
- Elgesio ir vartojimo tendencijų analizė
- Skaitmeninė strategija, taikoma mažmeninei prekybai
- Daugiakanalio ir prekybos rinkodaros valdymas
- Elektroninė prekyba ir rinkos valdymas
Taikomos konkurencinės strategijos
- Dizaino mąstymas ir nauji verslo modeliai
- Pirkėjų rinkodara ir pirkėjų įžvalgos
- Skaitmeninė transformacija, taikoma prekybos rinkodarai
- Prekybos rinkodaros strateginis planavimas
- Intelektas prekybos marketinge
- Eikite į rinką ir naujus kanalus
Integracija
- Daugiadisciplininis integruotas projektas (gairės, projektų rengimas ir bankininkystė)
Užsiėmimai vyksta ESPM absolventų miestelyje ir gali būti mokomi kitose vietose, iš anksto suplanavus profesorių. EAD disciplinos, nurodytos kurso programoje, vyks kartu su akis į akį disciplinomis ir pradiniu kurso laikotarpiu.