Animacija, VXF, žaidimai ir VR: pagrindai
Escola Britânica de Artes Criativas
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Pinheiros, Brazilija
Kalbų studijos
Portugalų kalba, Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
5 months
Tempas
Susisiekti su mokykla
Mokestis už mokslą
BRL 1 300 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* 6 1300 BRL IŠMOKOS
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Apie Wiki
Unikali galimybė priartėti prie kompiuterinės grafikos visatos ir įgyti bendrųjų žinių įvairiuose jos segmentuose, tokiuose kaip: animacija, koncepcinis menas, specialieji efektai (VFX), žaidimai ir virtuali realybė (VR). Mokymasis vyksta rengiant projektų seriją, tai yra, studentas „mokysis darydamas“, 100% praktiškai ir tarpdalykiniu būdu. Programa buvo sukurta studentui, kuris domisi dalyku, bet turi mažai arba visai neturi patirties ir norėtų tapti tos srities profesionalu ar keisti karjerą.
Kursas sudarytas iš trijų modulių. Pirmajame dirbama su pagrindiniais elementais, tokiais kaip: vaizdo fiksavimas, kūrimas iš žaliavos ir pagrindinės pramonėje naudojamos programinės įrangos bendrosios sąvokos. Šiame etape sričių profesijos yra kontekstualizuojamos. Antrame ir trečiame moduliuose studentas pasirenka konkrečią sritį, kurią nori plėtoti giliau: animaciją, žaidimus ar vaizdo efektus. Su tikromis trumpikėmis, bendradarbiaudamas su rinkoje esančiais gamintojais, jis dalyvauja visuose projektų etapuose iki pristatymo galutiniam klientui.
Tikėtini Rezultatai
- Svarbūs pagrindai įvairiose kompiuterinės grafikos srityse: animacija, koncepcijos menas, specialieji efektai (VFX), žaidimai ir virtuali realybė (VR). Šios žinios leis studentui saugiai pasirinkti tolimesnius žingsnius link jam tinkamiausios srities specializacijos.
- Gebėti valdyti projektus šioje srityje
- Suformuluokite problemų sprendimus
- Supratimas apie pagrindinius elementus ir sąvokas, bendruosius techninius pajėgumus ir dominančią sritį
- Asmeninis portfelis („ShowReel“)
klasės tvarkaraštis
Tris kartus per savaitę:
Trečiadienį ir ketvirtadienį nuo 19:00 iki 23:00
ir šeštadieniais nuo 9 iki 13 val
*gali keistis.
Kurso struktūra
Tai kursas, kuris neskirstomas į dalykus, vadovaujasi britų mokymo metodika, yra 100% tarpdisciplininis ir orientuotas į mokymąsi per daugybę projektų. Visos sąvokos, teorija ir praktika pateikiamos studentams viso darbo kūrimo metu, visiškai skersai.
I MODULIS: ANIMACIJOS, ŽAIDIMŲ IR VIZUALINIŲ EFEKTŲ ŽINIOS
- vaizdo fiksavimas
- kūrimas iš žaliavos
- bendros žinios apie pagrindinę pramonėje naudojamą programinę įrangą
- pagrindinių profesijų kontekstualizavimas, padedantis studentui pasirinkti dominančią sritį.
II MODULIS – PROJEKTAS VAMZDYNAS
Šiame etape mokiniai eis per projektų vamzdynus ir dirbs su bendraisiais įgūdžiais bei pasirinkimo sritimi: žaidimais, animacija ar vaizdiniais efektais konkrečiose sričių grupėse. Pabaigoje komandos susirenka užbaigti projektą.
III MODULIS – PRAMONĖS TRUMPAI
Bendradarbiaudamas su gamintojais rinkoje, koordinatorius pristato studentams keletą trumpų. Šie projektai bus kuriami nuo pat pradžių, leidžiant studentui susisiekti su visais etapais: iki gamybos, gamybos ir pogamybinės, pagal anksčiau pasirinktą interesų sritį. Pabaigoje studentai pateikia pristatymą galutiniam klientui, imituodami tikrą pristatymą.
registracijos sąlygos
Kandidatai, priimti į atranką, gali registruotis pateikę šiuos dokumentus:
- RG ir CPF kopija (arba pasas / RNE tarptautiniams studentams)
- Gyvenamosios vietos dokumento kopija (su pašto kodu)
- 1 3x4 nuotrauka (arba skaitmeninis failas JPG formatu)
- EBAC švietimo paslaugų teikimo sutarties pasirašymas
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Graphic Design for Beginners Online Short Course
- London, Jungtinė Karalystė
Skaitmeninių vaizdinių efektų diplomas
- Online Canada
- Toronto, Kanada
Trumpas kursas: kaip patekti į specialiųjų efektų ir postprodukcijos pramonę
- Los Angeles, Jungtinės Amerikos Valstijos
- Valencia, Ispanija