Administravimas ir biuro valdymas
Convertas
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dubai, Jungtiniai Arabų Emyratai
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
4 days
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 3 395 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* PVM už keturių dienų kursą, kuris vyks viešbučio konferencijų salėje Dubajus, įskaitant sertifikatus, pietus ir kavą.
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Šis kursas suteikia esminių ir išsamių praktinių metodų, kurie leis jums tobulėti savo darbo vietoje. Šiame kurse jūs išmoksite daugialypę geriausią praktiką, pvz., Kaip būti geresniu verslo raštu ir pagrindiniu komunikatoriumi.
Šis kursas taip pat orientuotas į ypatingos vidaus ir išorės klientų aptarnavimo svarbą ir tai, kaip tai daro.
Be to, jūs turėsite galimybę aptarti streso poveikį darbo vietoje ir būdus, kaip stresą paversti pranašumu. Taip pat sužinosite, kaip efektyviai panaudoti laiką bus neišvengiamai didinamas našumas ir sumažės jūsų streso lygis. Kita tema, į kurią įeisite, yra efektyvaus ir profesionalaus susitikimo organizavimas ir vykdymas. Galiausiai, jūs sužinosite išsamiai, kaip galite pagerinti telefono valdymo galimybes.
Tikslai
- Apibrėžti ir suprasti biuro vadovo ir administratoriaus vaidmenį
- Įgyvendinti žodines ir rašytines komunikacijos strategijas, būtinas veiksmingai vykdyti pareigas
- Sukurti paslaugų požiūrį ir požiūrį, skirtą vidaus ir išorės klientams
- Nurodykite pagrindines streso priežastis ir pritaikykite jų valdymui reikalingus metodus
- Taikyti laiko valdymo metodus, reikalingus geresniam biuro našumui
- Organizuokite susitikimus efektyviai
- Tinkamai ir profesionaliai tvarkykite telefono skambučius
Kas turėtų dalyvauti
Administratoriai, padėjėjai, vykdomieji sekretoriai, esami ar būsimi biuro vadovai, vyresnieji administratoriai ir jaunesniojo lygio darbuotojų vadovai.
Moduliai
Diena 1
- Biuro vadovo ir administratoriaus vaidmuo
- Prognozė ir tikrovė
- Sėkmingų administratorių 3Ds: dramatiškai ir akivaizdžiai skiriasi
- Sėkmingai reikalingos kompetencijos
- Ką reikia, kad būtų „žvaigždė“ darbe
- Jūsų vaidmens nustatymas
2 diena
- Efektyvūs žodiniai ir rašytiniai bendravimo įgūdžiai
- Patikimumo gerinimas ir pripažinimas
- Teigiamo požiūrio svarba
- Būdamas tvirtas
- Parduodami savo idėjas viršininkui, kolegoms, pavaldiniams ir klientams
- Profesinio pristatymo rengimas
- Kas yra profesionalus verslo rašymas
- Stilius ir išdėstymas
- Tikslo gavimas su skaitytoju
- Skaitytojų lūkesčiai
- Tinkamai naudokite telefoną
- Profesionalus telefono elgesys
- Geros klausymo taisyklės
- Profesionalaus gaunamo skambučio tvarkymo žingsniai
- Spręsti sunkius skambinančius asmenis
- Nustatyti bendras telefono problemas ir formuoti sprendimus
3 diena
- Tarnauja vidiniam ir išoriniam klientui
- Suprasti vidaus ir išorės klientų poreikius
- Paslaugų kliūčių šalinimas
- Puikios paslaugos
- Siloso mentaliteto išardymas
- Skundų nagrinėjimas
- Laiko valdymas
- Laiko švaistytojų nustatymas ir pašalinimas
- Tikslų ir prioritetų nustatymas
- Naudojant priemones, skirtas kontroliuoti ir pagerinti savo efektyvumą
- Savęs ir kitų laiko planavimas ir valdymas
- Laiko žurnalų paruošimas ir mokymasis iš jų
4 diena
- Susitikimų organizavimas
- Veiksmingo susitikimo elementai
- Darbotvarkės rengimas
- Susitikimas su įprastais laikais
- Posėdžių protokolai
- Susitikimų vadovų ir dalyvių atsakomybė Streso valdymo metodai
- Priežastys ir simptomai
- Nustatykite savo stresą
- Kaip stresas veikia našumą
- Sudaryti išsamų streso valdymo planą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Ryšių su klientais valdymas
- London, Jungtinė Karalystė
Įgūdžių kompetencijos apdovanojimas verslo administravimo srityje: II lygis
- Santa Barbara, Jungtinės Amerikos Valstijos
Virtualizacijos sistemų administravimo įgūdžių apdovanojimas
- Santa Barbara, Jungtinės Amerikos Valstijos