Informacinių ir komunikacinių technologijų diplomas - interaktyvios technologijos specializacija
Asia Pacific University of Technology & Innovation (APU)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
USD 12 000 *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* iš viso Malaizijos studentams: 44 900 RM | Iš viso tarptautiniams studentams: 46 800 RM/12 000 USD
Įvadas
Priėmimo sąlygos
Bendrieji reikalavimai
SPM | 3 kreditai bent 3 dalykuose SPM lygiu, įskaitant matematiką, su minimaliu leidimu Bahasa Malaizijoje ir Sejarah (istorija); |
IGSE/O lygiai | 3 kreditai (C ir aukštesnės klasės) bent 3 dalykuose IGCSE/O lygmenyse, įskaitant matematiką; |
UEC | 3 kreditai (B ir aukštesnės klasės) bent 3 UEC dalykuose, įskaitant matematiką; |
Sertifikatas | Išlaikyti atitinkamą sertifikatų programą arba jos ekvivalentą; |
Kvalifikacija, kurią APU , atitinka pirmiau nurodytą.
Pastaba: pirmiau nurodyti reikalavimai konkrečioms programoms gali skirtis, remiantis naujausiais Malaizijos kvalifikacijų agentūros (MQA) paskelbtais programų standartais. Programų kvalifikacijos ir stojimo reikalavimai bus nustatyti remiantis Malaizijos kvalifikacijų agentūros (MQA) paskelbtu „Tarptautinių kvalifikacijų lyginamojo sąrašo su SPM (O lygių atitikmuo) ir STPM (A lygių atitikmuo) lyginamuoju sąrašu“.
Anglų reikalavimai
Tarptautiniai studentai
- IELTS: 4.0
- TOEFL IBT: 30-31
- Pearsonas (PTE): 30
- MUET: 2 juosta
Programos metmenys
Šis APU informacinių ir komunikacinių technologijų diplomas, kurio specializacija yra interaktyvios technologijos, skirtas:
- Akademinio ir profesinio aspekto aprėptis plačioje kompiuterijos ir informacijos bei komunikacijos technologijų srityje, akcentuojant sąveikos su sistema aspektus.
- Paruoškite studentus karjerai IRT aplinkoje, akcentuodami sprendimų kūrimą, daugialypės terpės ir kompiuterinių žaidimų kūrimą, technologijų infrastruktūros palaikymą ir interaktyvias programas.
- Mokykite studentus, turinčius kritinių, savarankiškų ir bendradarbiavimo mokymosi įgūdžių, kad būtų lengviau reaguoti į nuolatinius būsimus pramonės praktikos pokyčius.
- Aprūpinti studentus akademiniais ir profesiniais įgūdžiais planuoti, kurti ir prižiūrėti sprendimus, kuriems reikia technologijų taikymo organizaciniame kontekste, atsižvelgiant į suvaržymus.
1 semestras
Programos pradžioje studentai įgis pagrindinius matematinius, kalbos ir bendravimo įgūdžius bei pagrindinius informacinių technologijų įgūdžius. Studentai supras pagrindines sąvokas ir terminologiją, susijusią su technologijomis ir verslo valdymu.
Moduliai
- Anglų kalba akademiniams tikslams
- Verslumo pagrindai
- Verslo valdymas
- Praktiniai IT įgūdžiai
2 semestras
Antrasis semestras remiasi ir praplečia per pirmąjį semestrą įgytas pamatines žinias. Kalbos ir bendravimo įgūdžiai pakeliami į pažangesnius tyrimų ir profesionalumo lygius. Geresnis gebėjimas analizuoti ir spręsti problemas naudojant kiekybinius įgūdžius ir susipažinimas su technologijomis.
Moduliai
- Akademinių tyrimų įgūdžiai
- Informacinės sistemos
- Diskretinė matematika
- Profesionalus bendravimas
3 semestras
Šis semestras perkelia studentus į naują su informacinėmis ir ryšių technologijomis susijusių sričių, tokių kaip kompiuterių programavimas, duomenų bazės, interneto programos ir kompiuterių sistemų architektūra, lygį. Turėdami šias žinias, studentai gali naudoti skaičiavimo įrankius ir metodus bendroms realaus pasaulio problemoms spręsti.
Moduliai
- Duomenų bazių sistemos
- Operacinės sistemos
- Kompiuterių sistemų architektūra
- Programavimas naudojant „Python“
4 semestras
Studentai susiduria su pažangesnėmis kūrimo koncepcijomis, įskaitant pritaikomumo principų taikymą žiniatinklio kūrimo ir kūrimo procese bei sistemos kūrimo ciklą. Tuo pačiu metu studentai supažindinami su kompiuterinių žaidimų lygio dizainu ir dokumentais skaitmeninių žaidimų dizaino ir pertvarkymo srityje. Įsidarbinimo įgūdžiai supažindinami su operacinių sistemų principais, rengiant studentus teikti techninę pagalbą organizacijoje.
Moduliai
- Interneto svetainių kūrimas
- Informacinių technologijų operacijų valdymas
- Skaitmeninių žaidimų dizaino pertvarkymas
- Tinklai ir tinklai
- Sistemos analizė ir dizainas
5 semestras
Paskutiniame semestre studentai įgyja pagrindinių kompiuterių tinklų žinių, kad pagilintų žinias apie kompiuterių technologijas. Be to, jie bus supažindinti su daugialypės terpės technologijomis, kad pagerintų žinias ir supratimą apie grafikos, garso ir vaizdo įrašų naudojimą. Studentai taip pat kuria ir diegia algoritmus naudodami savo antrąją programavimo kalbą ir užbaigia programinės įrangos kūrimo projektą, kad parodytų, jog gali integruoti įgūdžius, žinias ir supratimą iš visos programos, įskaitant daugialypės terpės metodus verslo pristatymams ir pramogoms.
Moduliai
- Java programavimas
- Skaitmeninių vaizdų gamyba
- Garso ir vaizdo technologija
- Programinės įrangos kūrimo projektas
6 semestras - stažuotė (8 savaitės)
Studentai atliks praktiką/pramoninį mokymą mažiausiai 8 savaites, kad paruoštų juos sklandžiam perėjimui iš klasės į darbo aplinką.
*Be to, kas išdėstyta pirmiau, visi studentai taip pat privalo sėkmingai baigti Malaizijos kvalifikacijos agentūros nustatytus bendrųjų studijų modulius, taip pat įvykdyti bendro mokymo programos kreditavimo reikalavimus.
Tolimesnės studijos
Sėkmingai baigus šią programą, kurios CGPA yra 2,5 ir daugiau; turėsite teisę pereiti į bet kurią iš šių studijų programų, siūlomų APU .
- Bakalauras (Hons) kompiuterinių žaidimų kūrime
- Multimedijos technologijų bakalauras (Hons)
- Daugialypės terpės technologijų bakalauras (Hons), kurio specializacija - VR/AR
- Informacinių technologijų bakalauras (Hons)
- Informacinių technologijų bakalauras (Hons), kurio specializacija:
- Informacinių sistemų saugumas*
- Debesų kompiuterija*
- Tinklo skaičiavimas
- Mobilioji technologija*
- Daiktų internetas (daiktų internetas)
- Skaitmeninė transformacija
- Finansų technologija (FinTech)
- Verslo informacinės sistemos
* Atkreipkite dėmesį, kad prieš pereinant prie 2 metų reikia tilto modulio (-ų).
Išsamų mūsų diplomų programų sąrašą rasite ikimokyklinio universiteto brošiūroje.
Kursų mokesčiai
Malaizijos studentai | Tarptautiniai studentai |
44 900 RM | 46 800 RM (12 000 USD) |
* Čia nurodyti mokesčiai neapima indėlių ir kitų įkainių.
Studijų programa
Programos metmenys
Šis APU informacinių ir ryšių technologijų diplomas, kurio specializacija yra interaktyvios technologijos, yra skirtas:
- Skaičiavimo ir informacinių bei ryšių technologijų plačios srities akademinio ir profesinio aspekto aprėptis, akcentuojant sąveikos su sistema aspektus.
- Paruoškite studentus karjerai IRT aplinkoje, akcentuodami sprendimų dizainą, daugialypės terpės ir kompiuterinių žaidimų kūrimą, technologijų infrastruktūros palaikymą ir interaktyvias programas.
- Mokykite studentus, turinčius kritinių, nepriklausomų ir bendradarbiaujančių mokymosi įgūdžių, kad būtų lengviau reaguoti į nuolatinius būsimus pramonės praktikos pokyčius.
- Suteikti studentams akademinių ir profesinių įgūdžių planuoti, kurti ir prižiūrėti sprendimus, kuriems reikalingas technologijų taikymas organizaciniame kontekste, atsižvelgiant į iškilusius apribojimus.
1 semestras
Programos pradžioje studentai įgis pagrindinių matematinių, kalbos ir bendravimo įgūdžių bei pagrindinių informacinių technologijų įgūdžių. Studentai įgis pagrindinių sąvokų ir terminų, susijusių su technologijomis ir verslo valdymu, supratimą.
Moduliai
- Anglų kalba akademiniais tikslais
- Verslumo pagrindai
- Verslo valdymas
- Praktiniai IT įgūdžiai
2 semestras
Antrasis semestras remiasi ir išplečia pagrindų žinias, sukurtas pirmąjį pusmetį. Kalbos ir bendravimo įgūdžiai perkeliami į aukštesnius tyrimų ir profesionalumo lygius. Gebėjimas analizuoti ir spręsti problemas naudojant kiekybinius įgūdžius ir susipažinimas su technologijomis yra sustiprintas.
Moduliai
- Akademinio tyrimo įgūdžiai
- Informacinės sistemos
- Diskretioji matematika
- Profesionali komunikacija
3 semestras
Šis semestras perkelia studentus į naują lygį su informacinėmis ir ryšių technologijomis susijusiose srityse, tokiose kaip kompiuterių programavimas, duomenų bazės, interneto programos ir kompiuterių sistemų architektūra. Turėdami šias žinias, studentai gali naudoti skaičiavimo įrankius ir metodus, kad išspręstų įprastas realaus pasaulio problemas.
Moduliai
- Duomenų bazių sistemos
- Operacinės sistemos
- Kompiuterinių sistemų architektūra
- Programavimas su Python
4 semestras
Studentai susiduria su pažangesnėmis kūrimo koncepcijomis, įskaitant naudojimo principų taikymą interneto dizaino ir kūrimo procese bei sistemos kūrimo ciklą. Tuo pačiu metu studentai supažindinami su kompiuterinių žaidimų lygio projektavimu ir dokumentacija Skaitmeninių žaidimų projektavimo ir pertvarkymo programoje. Įsidarbinimo įgūdžiai įvedami per operacinių sistemų principus, ruošiant studentus teikti techninę pagalbą organizacijoje.
Moduliai
- Interneto kūrimas
- Informacinių technologijų operacijų valdymas
- Skaitmeninių žaidimų dizaino pertvarkymas
- Tinklai ir tinklai
- Sistemos analizė ir projektavimas
5 semestras
Paskutiniame semestre studentai įgyja pagrindinių žinių apie kompiuterinius tinklus, kad gilintų žinias apie skaičiavimo technologijas. Be to, jie bus veikiami daugialypės terpės technologijų, kad pagerintų savo žinias ir supratimą apie grafikos, garso ir vaizdo naudojimą. Studentai taip pat kuria ir įgyvendina algoritmus naudodami antrąją programavimo kalbą ir užbaigia programinės įrangos kūrimo projektą, kad parodytų, jog gali integruoti įgūdžius, žinias ir supratimą iš visos programos, įskaitant daugialypės terpės metodus verslo pristatymams ir pramogoms.
Moduliai
- Java programavimas
- Skaitmeninių vaizdų gamyba
- Garso ir vaizdo technologija
- Programinės įrangos kūrimo projektas
6 semestras – stažuotė (8 savaitės)
Studentai atliks stažuotę / pramoninį mokymą mažiausiai 8 savaites, kad paruoštų juos sklandžiam perėjimui iš klasės į darbo aplinką.
* Be to, kas išdėstyta pirmiau, visi studentai taip pat privalo sėkmingai baigti bendrųjų studijų modulius, kaip numato Malaizijos kvalifikacijų agentūra, ir įvykdyti kreditų reikalavimus bendrai veiklai.
Tolimesnės studijos
Sėkmingai baigus šią programą, kai CGPA yra 2,5 ir aukštesnė; galėsite pereiti į bet kurią iš šių studijų programų, siūlomų APU.
- Kompiuterinių žaidimų kūrimo bakalauras (Hons).
- Daugialypės terpės technologijos bakalauras (Hons).
- Daugialypės terpės technologijos bakalauras (Hons), kurio specializacija yra VR/AR
- Informacinių technologijų bakalauras (Hons).
- Informacinių technologijų bakalauras (Hons), kurio specializacija:
- Informacinių sistemų saugumas*
- Debesų kompiuterija*
- Tinklo kompiuterija
- Mobilioji technologija*
- Daiktų internetas (IoT)
- Skaitmeninė transformacija
- Finansinės technologijos („FinTech“)
- Verslo informacinės sistemos
* Atkreipkite dėmesį, kad prieš pereinant į 2 metus reikia sujungimo modulio (-ų).
Išsamų mūsų diplominių programų sąrašą rasite ikiuniversitetinės programos brošiūroje.