Keystone logo

Geriausi universitetai Akademinis kursas Programos į Čilė 2023

Įstaigų skaičius: 68
    • Santiago
    • Viña del Mar
    • Las Condes

    „Adolfo Ibáñez“ universiteto verslo mokykla buvo įkurta 1953 m. Valparaíso mieste ir, turėdama daugiau nei 65 metų patirtį, tapo viena iš prestižiškiausių verslo mokyklų Čilėje ir Lotynų Amerikoje. regioniniu ir pasauliniu lygiu.

    • Trece Norte

    World Wide Chile yra daugiadisciplininė komanda, kurioje meilė mūsų šaliai yra varomoji jėga, suteikianti unikalią patirtį tiems, kurie mus aplanko, sutelkdami dėmesį į Čilės turtų perdavimą per kultūrinio panardinimo programas, kurios parodo Čilę ir jos žmones tokius, kokie jie yra. Tai buvo mechanizmas, kuris daugiau nei 10 metų leido mums suteikti unikalią patirtį, kuri sustiprino lankytojo mokymąsi ir ryšius su mūsų kultūra, pasiekė tvirtus ryšius tarp užsieniečių ir čiliečių. Galimybės, leidžiančios mums pasiekti šį tikslą, yra įvairios stažuočių, savanorių, studijų ir kelionių programos, kurias mūsų lankytojai imasi būdami mūsų šalyje.

    • Providencia

    Studijos užsienyje prestižiniuose universitetuose ir kalbų mokyklose „ViveCampus“ yra pirmaujanti agentūra, atstovaujanti švietimo įstaigas visame pasaulyje. „ViveCampus“ oficialiai atstovauja šimtams tarptautinių studentų programų. Mes jums nemokamai padedame registracijos metu ir mokate tiesiogiai institucijoms. Anglų kalbos kursai, diplomai, bakalauro ir antrosios pakopos programos tokiose šalyse kaip: Australija, Kanada, JAV, Anglija, Airija, Naujoji Zelandija, be kitų vietų. Mūsų svetainėje rasite informaciją apie programų datas ir išlaidas 2021–2022 m. Čilėje „ViveCampus“ turi biurą Santjage, kur mes galime jums padėti visais klausimais el. Paštu, pokalbiais ar telefonu. Mes taip pat dalyvaujame užsienio studijų mugėse, kurios paprastai vyksta Čilės Santjago mieste.

    • Providencia

    Esame dalyvaujantis universitetas, kurį sudaro darbuotojai, studentai ir absolventai, autonomiški ir nepriklausomi, pliuralistiniai ir įsipareigoję visuomenei. Mes kritiškai prisidedame prie socialinių, menų, humanitarinių mokslų, pedagogikos ir kitų žinių bei mokslinio ir profesinio darbo sričių žinių plėtojimo mokymo, tyrimų, meninės kūrybos ir ryšio su aplinka srityse. pasaulinio pasaulio, į kurį žiūrima iš Lotynų Amerikos ir kuris prisideda vietiniu, regioniniu ir nacionaliniu mastu, reikalavimus. Mes rengiame absolventus ir kompetencijos specialistus, turinčius tarpdisciplininę perspektyvą, pasiryžusius įtraukti ir socialinei transformacijai, skatinant ir ginant žmogaus teises, demokratiją ir teisingumą.

    • Huechuraba

    Universidad Mayor misija yra mokyti žmones per edukacinę patirtį, skatinančią etišką elgesį, verslumo požiūrį, naujoves, lyderystę ir pagarbą kultūrinei bei socialinei įvairovei. Norėdami tai padaryti, ji moko bakalauro ir magistrantūros kompetencijos programas ir vykdo veiklą, skirtą žinioms kurti, artikuliuoti ir skleisti, kurios prisideda prie nacionalinės bendruomenės kultūros, švietimo, socialinėje ir ekonominėje srityse, atsižvelgiant į pasaulinį kontekstą. pasaulis ir mokslinio griežtumo normos.

    • La Serena

    La Serena universiteto misija yra ugdyti, generuoti, plėtoti ir perduoti aukščiausias žinias įvairiose žinių srityse ir kultūros srityse, dėstant, tiriant, kuriant, diegiant naujoves, plečiant universitetą ir siejant su aplinka. La Serenos universitetas, būdingas savo misijai, turi prisidėti prie bendrų visuomenės interesų poreikių tenkinimo, bendradarbiaudamas kaip neatskiriama valstybės dalis, vykdydamas visas politikos kryptis, planus ir programas, skatinančias kultūrinį gyvenimą. vystymosi, socialinis, teritorinis, meninis, mokslinis, technologinis, ekonominis ir tvarus šalyje, nacionaliniu ir regioniniu lygiu, turint tarpkultūrinę perspektyvą. Panašiai kaip sudedamąjį ir neišvengiamą savo misijos elementą Universitetas, siekdamas meistriškumo, privalo prisiimti kritiškai ir refleksyviai nusiteikusių žmonių, skatinančių racionalų dialogą ir toleranciją, mokymus, kurie prisideda prie etinių vertybių įkvėptos pilietybės kūrimo, demokratinis, pilietinis ir socialinis solidarumas, pagarba žmogaus teisėms, lyčių lygybei, čiabuviams ir aplinkai. Universitetas turi skatinti, kad jo studentai profesinio mokymo metu turėtų ryšį su šalies ir regiono reikalavimais ir iššūkiais. La Serena universitetas pripažįsta, propaguoja ir įtraukia į savo darbą vietinių tautų, apsigyvenusių savo regioninės įtakos srityje, pasaulėžiūrą.

    • Santiago Metropolitan Region

    Bernardo O'Higinso universitetas yra privatus autonominis Čilės universitetas, įkurtas 1990 m. Kovo mėn. Ir įkvėptas O'Higginian minties. Centrinis namas yra šalia Parque O'Higgins, Santjago komunoje. Šiuo metu ji yra akredituota Nacionalinės akreditacijos komisijos (CNA-Chile) 4 metams (daugiausia 7)-nuo 2018 m. Liepos iki 2022 m. Liepos mėn. Pagal CSIC webometrinę klasifikaciją (liepos mėn.) Ji yra 35 vietoje tarp Čilės universitetų. 2017). Ji taip pat yra 27-oje pozicijoje bendrame reitinge ir 10-oje tarp ne „Cruch“ privačių universitetų pagal „AméricaEconomía 2019“. Čilės universitetuose ji taip pat užima 13 vietą tarp visų šalies universitetų; 55 -asis Lotynų Amerikoje ir 5 -asis tarp Čilės privačių ES „Scimago Institution Rankings 2020“. Taip pat, bendradarbiaujant su kiekviena instituciją sudarančia dimensija ir kuri yra nuolatinio įsipareigojimo siekti aukštojo mokslo kompetencijos dalis, Bernardo O'Higinso universitetas priskiria „Gratuity 2021“.

    • Los Andes

    Libertador de Los Andes profesinis institutas yra aukštojo mokslo institucija, kuriai Švietimo ministerija suteikė leidimą veikti 1981 m. Gruodžio 22 d. Dekretu Nr. 292, kuris buvo atnaujintas 1993 m. Birželio 8 d. Aukštasis mokslas turi būti įkurtas regioniniu, o antrasis - šalies lygmeniu. 2003 m. Birželio 27 d. IPLA įgijo visišką autonomiją suteikti visų rūšių profesinius vardus pagal ją reglamentuojančius teisės aktus.

    • Providencia

    Apie „ Learn chile Learn chile yra aukštųjų mokyklų tinklas, sudarytas iš daugiau nei dvidešimties universitetų ir profesinio techninio mokymo institutų, kuriuos remia Čilės valstybė per „ProChile“, siekiant skatinti Čilės akademinio pasiūlymo internacionalizavimą ir šalis yra puiki vieta tarptautiniams studentams. Learn chile gimė 2013 m., Būdamas pagrindinis Čilės tinklas, skirtas tarptautiniam aukštojo mokslo skatinimui. Ji buvo pristatyta kaip sėkmės istorija tokiose šalyse kaip Brazilija, Ekvadoras, Panama, Peru ir Kolumbija.

    • Viña del Mar

    Šiuolaikinę muzikos ir šokio mokyklą 1940 metais įkūrė pianistės Elena Waiss ir René Amengual, kurios radikaliai pakeitė muzikinį išsilavinimą Čilėje, sukurdamos standartizuotas mokymo programas, programas ir vertinimo sistemas, taip sukurdamos akademinį mokymo kontekstą. šalies muzikantų. Pradžioje Modernioji muzikos ir šokio mokykla, kuriai vadovavo maestro Zoltanas Fischeris, dėstė fortepijono, harmonijos ir teorijos pamokas, taip pat alto ir smuiko pamokas. Per tą laiką buvo pristatytos pažangios sistemos, tokios kaip Arrau technika fortepijonui, išplėstas repertuaras ir pabrėžta originalios partitūros svarba, sukuriant šiuolaikinį atlikimo jausmą, kuris tęsiasi iki šiol. Nuo tada „Modern School“ muzikantai gauna mokymus, leidžiančius jiems puikiai sutikti bet kokį scenarijų Čilėje ar užsienyje.

    • Santiago Metropolitan Region

    Nuo pat įkūrimo 1968 m., Kaip „Darbuotojų ir valstiečių universiteto katedra“, „Duoc UC“ nuėjo ilgą konsolidavimo kelią ir tapo viena pagrindinių Čilės aukštojo techninio profesinio mokymo institucijų. Turėdami daugiau nei 50 metų istoriją ir aukščiausią institucinę akreditaciją per septynerius metus, visi „Duoc UC“ nariai gali išdidžiai pasakyti, kad tūkstančiai technikų ir profesionalų, šiandien prisidedančių prie Čilės ekonominio vystymosi, buvo apmokyti vienoje iš 9 mokyklos ir daugiau nei 70 dabartinės karjeros, esančių 18 būstinių Metropolitan Region, Valparaíso, Biobío, La Araucanía ir Los Lagos. „Duoc“ studentai „Duoc UC“ edukacinis projektas, siūlantis krikščionišką ir vientisą ugdymą, leidžia studentams maksimaliai ugdyti savo gebėjimus, kompetencijas ir vertybes, paverčiant juos geresniais žmonėmis ir profesionalais, pasirengusiais įtraukti į pasaulinę visuomenę. Kompetencijos kelią, kuriuo nori eiti „Duoc UC“, žymi švietimas, kurio centre yra žmonės, indėlis į šalies vystymąsi, ryšys su aplinka ir nuolatinės socialinės transformacijos paieškos.

    • Santiago

    Čilės technologinis universitetas INACAP yra universiteto posistemės dalis, jis yra akredituotas 3 metams institucinio valdymo, bakalauro mokymo ir ryšio su aplinka srityse.

    • Providencia

    Heidelbergo Lotynų Amerikos centras, Mokslo ir mokymo kompetencijos centras, yra Heidelbergo universiteto Lotynų Amerikoje magistrantūros centras. Jis buvo įkurtas kaip pirmasis ir vienintelis magistrantūros studijų centras Vokietijos universitete Lotynų Amerikoje ir 2002 m. Balandžio 9 d. Oficialiai atidarytas Santjage de Čilėje. organizuoti, reklamuoti ir vadovauti doktorantūros, magistro ir diplomo programoms, kurias ji siūlo kartu su prestižiniais Lotynų Amerikos universitetais, tokiais kaip Čilės universitetas, Popiežiškasis Čilės katalikų universitetas ir Nacionalinis Meksikos universitetas. Ji taip pat organizuoja ir veda įvairių disciplinų specializacijos seminarus, simpoziumus, vasaros mokyklas, siekdama perduoti vokiečių mokslinių tyrimų ir studijų turinio rezultatus regiono šalims. Be to, iš savo būstinės Santjage de Čilėje Heidelbergo centras yra mokslinio bendradarbiavimo su kitomis Badeno-Viurtembergo federalinės žemės mokslo institucijomis ar universitetais platforma. Nuo 2009 m. Ir laimėjęs prestižinį akademinės kokybės konkursą, kurį organizavo Vokietijos akademinių mainų tarnyba (DAAD) ir už Vokietijos užsienio reikalų ministerijos lėšas, Heidelbergo centras (HCLA) tapo kompetencijos centru. Tai yra vienas iš keturių Vokietijos Federacinės Respublikos mokslinių tyrimų ir mokymo kompetencijos centrų.

    • Viña del Mar

    Pagrindinė Čilės karinio jūrų laivyno misija yra dalyvauti šalies užsienio saugume ir karinėje gynyboje, saugant jos suverenumą ir teritorinį vientisumą. Taikos metu ji prisideda prie nacionalinių interesų skatinimo užsienyje ir nacionalinio vystymosi. Karinis jūrų laivynas yra mokymo įstaiga profesionalams, novatoriška pažangiausių technologijų ir taktikos srityje, lanksti pokyčiams ir iššūkiams, tvirta principų ir vertybių požiūriu, kuri plėtoja ir ruošiasi naudoti savo išteklius visų Čilės interesų labui. .

    • Concepción

    „Virginio Gómez“ profesinis institutas yra tvirta aukštojo mokslo institucija, gimusi po Koncepciono universiteto sparno, dalyvaujanti Konsepsjono, Čiliano ir Los Andželo miestuose, o iššūkis - reaguoti į šalies poreikį turėti aukštos kvalifikacijos technikus. . išmokyti skatinti regioninį ir nacionalinį vystymąsi. Šiuo metu joje mokosi 9 tūkstančiai studentų ir daugiau nei 28 tūkstančiai absolventų, siekiančių užkariauti savo svajones. Siekdami juos paremti ir siekti savo tikslo, mes nuolatos kuriame kokybės užtikrinimo mechanizmus, nuolatos siejančius mus su visuomene, aplinka ir gamybos sektoriumi taip, kad dėstomų programų mokymo programos atitiktų poreikius visuomenei. Tai skatina mus būti įvairiapusiškais ir prisitaikyti prie pokyčių ne tik mokant aukštos kvalifikacijos darbuotojus, bet ir lažintis dėl žmonių tobulėjimo, pabrėžiant tokias vertybes kaip pagarba, atsakomybė, įsipareigojimas, orientacija į paslaugas ir kokybė mūsų švietimo strategijoje.