Ši programa pagrindinis dėmesys skiriamas įmonės strategijos formavimo ir įgyvendinimo. Dalyviai išmoks metodų suprasti konkurencinę struktūrą pramonės įmonės padėtį pramonėje. Įrašą, pozicionavimo, kainodaros, naujas įmones, technologijų, įvairinimo ir vertikalios integracijos sprendimai bus tiriamas. Organizacinius klausimus, susijusius su veiksmingai kurti ir įgyvendinti strategijas, taip pat bus analizuojami. Be to, žinoma, apima įvadas Žaidimų teorija ir plėtoja priemonė siekiant taikyti ją strateginius sprendimus.


Per šią programą jūs išmoksite:


- Įvertinti strategijos galimybes vertė.

- Pagerinti jūsų sugebėjimą atpažinti pagrindinius strateginius klausimus.

- Verslo strategijos Drive nuosavybės naudojantis veiksmingomis komunikacijos.

Nustatyti ir palyginti savo organizacijos pagrindines kompetencijas su savo konkurentų.

- Kurti sistemas ir koordinuoti veiklą visose verslo vienetų ir funkcijos planus.

- Analizuoti horizontalias strategijas, koordinuoti išteklius ir žinių perdavimą tarp vienetų pasidalijimo.

- Suprasti, kaip strategija gali būti naudojami siekiant padėti prognozuoti ateitį.

- Venkite klasikinių klaidų galvoti apie strategiją išvengti visų Buzz žodžiai.

- Taikyti įmonės istoriją, analizuoti strategijos.

- Taikyti penkių jėgų analizė jūsų organizacijoje.

- Prognozuoti pramonės raidos poveikį ir geriau numatyti konkurencinį reakcijos.

- Pripažinti, kurias galima išlaikyti konkurencinį pranašumą.

- Prognozuoti konkurencingą atsaką į įvairius scenarijus.

- Naudokite scenarijų analizė, modeliavimas neaiški, konkurencinga aplinka.

- Nustatyti organizaciniai reikalavimai strategiją ir pritaikyti naują strategiją jūsų organizacijoje.


Kas turėtų dalyvauti


Programa yra skirta aukštesnės vidutinės per aukštesniojo lygio vadovai, kurie yra dabar ar bus giliai įsitraukęs į įmonių, verslo ir funkciniame lygyje, jų organizacijų strategijos kūrimo. Atitinkami pavadinimai būtų pirmininko pavaduotojai, generaliniai direktoriai, strateginių planuotojų, konsultantai, įmonių ir verslo planavimo, ir funkciniams vadovams srityse, pavyzdžiui, rinkodaros, finansų, operacijų ir kiti vadovai, dalyvauja formuojant ir įgyvendinant įmonės arba verslo vieneto strategija.



Temos metmenys


Pramonės analizė ir pozicija

Konkurencinį pranašumą, tvarumo, ir pradėti

Bendroji strategija

Strategijos įgyvendinimo

Konkurencija ir žaidimų teorija

Strateginis scenarijaus analizę

Nauja įmonė strategija: Generalinio direktoriaus vaidmuo

Technologijų strategija

Strateginis mąstymas



Peržiūrėti 16 daugiau kursų University of Chicago Booth School of Business »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Rgs. 2019
Duration
5 dienų
Ištęstinės
Price
7,450 USD
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgp. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date