Read the Official Description

Paverskite savo naujus produktus ir paslaugas į pelną. Organizacijos turi sugebėti saugiklis verslo strategiją su naujo produkto projektavimo ir vystymo siekiant įgyti konkurencinį pranašumą rinkoje. Šiuo išsamią programą, jums bus nustatyti naujų produktų ir paslaugų strategijas, kurios skatina inovacijas.

Nuo klientas projektavimo, gamybos, pristatymo ir pradėti balso, jūs išmoksite, kaip integruoti visus plėtros proceso aspektus.

Ši programa apima metodus, kuriant inovacijoms proto-nustatyti, patekimo į rinką ir vietos strategijas, segmentavimo įrankius ir metodus, masė užsakymą, produkto projektavimo ir vystymo, statybos tarpfunkcinį komandos, ir pasitenkinimą ir motyvaciją komandos darbą.

Programos turinys

  • Sukurti naujovių mąstyseną
  • Atlikti Strateginis auditas Nauji produktai
  • Naujos Prekės Marketingo strategijos
  • Strateginis segmentavimas ir pozicionavimas
  • Statyba Daugiafunkcę Komandos
  • Atlyginti už rezultatyvumą ir Motyvuoti Komandos

Formatas

Rong>
Vyresniesiems nariams Kellogg School dėstytojai išmokys šį kursą. Diskusijos, atvejų analizė, pratybos palengvinti dalyvavimą. Vakare sutiksite fakultete-padeda tyrimo grupės, rengiančios pratimai ir projektus klasės diskusija.

Pagrindiniai privalumai

Per šį kursą, Jūs:

  • Nustatyti priėjimus steigimo naujovių proto-nustatyti jūsų organizacijoje
  • Sukurti naują produktą / paslaugą kūrimo procesas
  • Rengti strategijas rinkodaros naujus produktus / paslaugas
  • Analizuoti produkto ir proceso projektavimo vaidmenį masė pritaikymas
  • Sukurti integravimo researc strategija h ir kūrimas, projektavimas, gamyba ir rinkodara
  • Naršyti geriausia praktika nuo kitų pramonės šakų


Program taught in:
Anglų

See 43 more programs offered by Kellogg School of Management at Northwestern University »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rugs 2019
Duration
3 dienų
Ištęstinės
Price
5,500 USD
By locations
By date
Start Date
Rugs 2019
Application deadline
Start Date
Rugs 2019
Application deadline