Read the Official Description

TAIKANT situacinis VADOVAVIMAS


Pasak Pauliaus Hersey, vadovai turi valdyti platų žmonių. Kaip vadovai, jie privalo pripažinti ir pritaikyti savo vadovavimo stilių valdyti žmones, kurie dirba už juos tuo momentu. Šis seminaras leis jums įvertinti savo vadovavimo stilių, profilis prižiūrėtojo ir / ar kolegomis.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Suprasti situacinis vadovavimas sąvokas ir kaip jos įtakoja kitų žmonių elgesį.
* Apibrėžti įvairių stilių vadovavimo ir žinant atitinkamus stilius tikrose situacijose.
* Supratimas tarp vadovaujančių ir skirtumą.
* Apibrėžti, ką efektyvaus vadovavimo ir followership vaidmenys turėtų būti.


Plėtoti savo vadovavimo stilius


Lyderiai ieškoti galimybių pakeisti status quo. Lyderiai skatinti bendradarbiavimą ir kurti savo dvasia komandas. Jie stiprina kitiems, todėl kiekvienas žmogus jaučiasi pajėgi ir galinga. Lyderiai aistringai tiki, kad jie gali padaryti skirtumą. Jie įsivaizduoja ateitį, sukurti idealias ir unikalius vaizdus, ​​ką organizacija gali tapti. Per savo magnetizmo ir ramioje įtikinėjimo, lyderiai pasitelkti kitus į jų svajones. Jie sukuria tobulumo standartus ir tada parodyti pavyzdį kitiems sekti. Kadangi sudėtinga pokyčiai gali sukrėsti žmones ir užgniaužti veiksmų, vadovai planuoja etapai pasiekti pakeliui, kad kiti galėtų pasiekti mažų pergalių. Lyderiai pripažinti įmokas, kad asmenys padaryti į viršų lipti. Lyderiai švęsti laimėjimus. Jie žmonės jaučiasi herojai. Šis seminaras padės jums suprasti savo stipriąsias palyginti su penkių praktika neeilinio vadovavimo ir ką galite padaryti, siekiant pakeisti savo elgseną, siekiant pagerinti savo vadovavimo efektyvumą.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Mokymosi penkis pagrindinius praktiką pavyzdingai vadovybę.
* Priėmimo vertingų atsiliepimų apie dabartinę jūsų lyderystės praktiką.
* Nustatyti savo vadovavimo stiprybes ir galimybes tobulėti.
* Nustatyti būdus, kaip pagerinti savo vadovavimo praktiką.
* Padaryti veiksmų planą toliau savo lyderystės plėtrai.


Taikant efektyvios Telefonas ĮGŪDŽIAI


Tyrimai parodė, kad ne mažiau kaip 90 procentų visų verslo sandorių yra vykdoma telefonu. Telefonas veiksmingumas gali laimėti apdovanojimų už savo organizaciją. Telefono yra gyvybiškai svarbus ryšys tarp jūsų ir visuomenei, taip pat tarp jūsų ir jūsų kolegų.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Žinant, kaip ir kada naudotis telefonu, siekiant gauti rezultatus.
* Gerinti savo telefono kalbą ir priimti atitinkamą telefono etiketo.
* Mokymosi būdai atsakyti įeinančius skambučius.
* Suprasti, kaip imtis pranešimus ir kaip įrašyti arba apibendrinti pokalbius.


Pirmieji savo darbą PER KITŲ


Organizacijos egzistuoja todėl, kad vienas žmogus negali veikti vien pasiekti norimą rinkinį užduotis. Užduotys yra pernelyg sudėtinga, pernelyg didelis, per daug, ar per dviprasmiškas. Keli asmenys, dirbantys kartu gali atlikti darbą ir pasiekti norimų rezultatų. Koordinuoja asmenų grupė reikalauja, kad kas nors vadovauja kitiems veiklą darant konkrečią užduotį užduotis. Kai užduotys turi būti vykdomos kai kurie asmenys, o kiti asmenys atlieka kitas užduotis. Šis priskyrimo darbą vaidmuo yra vienas iš centrinių pareigų vadovo ir naudojamo proceso yra vadinama "suteikimą." Šis seminaras padės jums pagerinti savo įgūdžius delegacijų ir prisidėti prie Jūsų organizacijos veiksmingumą.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Sužinojęs iš delegacijos privalumų.
* Supratimas organizacines kliūtis delegacija.
* Mokymosi sąlygos, pagal kurias delegacija turėtų ir neturėtų būti praktikuojama.
* Naudojant pagrindinius žingsniai nustatant, kaip geriausiai pavesti tam tikras užduotis.
* Gerinti savo įgūdžius nustatant, kada deleguoti ir ką deleguoti.


Pirmaujanti laimėjusi SUSITIKIMAI


Susitikimai imtis daug laiko! Kai kurios organizacijos turi tendenciją suplanuoja daugiau ir daugiau susitikimų, ypač jei ne viskas gerai. Šiame seminare, jūs išmoksite, kai posėdis yra būtina, taip pat strategijos priėmimo, kad susitikimo sėkmę.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Galimybė kurti aiškią paskirtį savo susitikimo ir parengti darbotvarkę, grindžiamą šiuo tikslu.
* Žinant, kaip įvertinti posėdžių išlaidas.
* Naudojant susitikimo planuotojas.
* Žinant, ką vaizdinės priemonės yra tinkamos susitikimą.
* Mokymasis naudoti strategijas, kontroliuoti griaunamą asmenis.
* Naudojant 4 P pagerinti posėdžiuose.


Valdyti savo laiką


Laikas yra brangus turėjimas taip pat skiriamas kiekvienam asmeniui. Kaip jūs naudojate savo gyvenimą yra labai svarbus veiksnys jūsų produktyvumą. Šis seminaras padės jums analizuoti savo dabartinius įpročius, išsiaiškinti savo tikslus ir prioritetus, ir išmokyti jus, kaip planuoti rezultatai. Jūs taip pat sužinoti, kaip planuoti veiklą, susidoroti su stresu, užkariauti vilkinimas, ir pasiekti asmeninio pasitenkinimo.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Suprasti laiko prigimtį.
* Išmokti nustatyti prioritetus ir nustatyti tikslus.
* Žinant, kaip kontroliuoti savo prioritetus.
* Gebėti spręsti su pertraukomis.
* Jūsų komandos produktyvumą didinimas.

Elgesio STILIUS interviu


Pasirinkus kvalifikuotų ir kompetentingų darbuotojų yra kritinė įgūdžių sėkmingam vadovu. Tačiau tai turbūt vienas iš sunkiausių darbo bet valdytojas turi daryti. Šis seminaras supažindins Jus su Elgesys Aprašymas interviu, kurią sudaro ne tik tai, ką žmogus gali padaryti, siekiant nustatyti, ką žmogus darys tam tikroje situacijoje. Elgesio apibūdinimą interviu teorija, kad geriausias prognozuoti būsimų rezultatų yra praeities rezultatai panašiomis aplinkybėmis.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Žinant turintys interviu plano svarbą.
* Suprasti, kas yra elgesio pavyzdys yra.
* Pratimai interviu įgūdžius.
* Suprasti, kodėl jums neturėtų priimti sprendimą samdos pagrindu ant žarnų jausmas.
* Nustatyti būdus, kaip pagerinti savo samdos praktika.

Coaching


Koučingas yra ne tik žmones, ką daryti; ji taip pat apima ir padėti jiems pasiekti savo išsamiausią potencialą. Sėkmingi treneriai turi prisiimti kitų vaidmenų, tokių kaip mentoriaus, komandos lyderis, patarėjas, klausytojo, pagalbininko, ir režisierius įvairovė. Ši sesija yra sukurta siekiant padėti jums sukurti būtinus įgūdžius, kad būtų sėkmingas treneris ir mentorius, ir parengti planą, kaip įdėti tuos įgūdžius dirbti.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Apibrėžianti ir vaidmenis geros treneris.
* Aprašyti koučingo naudą.
* Apibrėžti problemų sprendimus delegavimo.
* Pademonstruokite veiksmingą delegavimo procesas.
* Vertinti komentarus jūs pateikiate kitiems.
* Mokymasis, kaip suteikti teigiamą ir korekcinių atsiliepimus.
* Aprašyti ir taikant keturių etapų koučingo modelis.
* Plėtoti planą naudojant koučingo modelis.

PAGRINDAI veiklos valdymo

Supratimas Veiklos valdymas yra svarbus vaidmuo, kad vadybininkas

turi žaisti. Ši sesija bus supažindinti jus su veiklos etapus ir nustatymo SMART tikslus svarbą. Mes taip pat atrodyti lyderystės modelį, kuris leidžia jums koreguoti savo vadovybę savo pasekėjų.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Mokymosi veiklos veiksmus.
* Pripažindamos būtinybę nustatyti SMART tikslus svarbą.
* Taikant padėtį lyderystės modelį.

Gyvenimo ir Valdymas besikeičiančiame pasaulyje


Šiandienos verslo aplinka, tai nėra pakankamai daryti dalykus kitaip. Jūs turite padaryti įvairių dalykų. Jums reikia naudoti septynių įpročių principus efektyviai veikiančių žmonių Stephen Covey. Septyni įpročiai padės jums ir jūsų organizacijos žmonėms pakeisti pagrindinę jūsų požiūrį savo darbą, savo santykius, ir net savo problemas.

Be to, mūsų ekonomika pereina vis daugiau ir daugiau į paslaugų ir technologijų. Karjera jau mesti darbo, kaip jie naudojami daryti. Pasaulyje apdovanoja tuos, kurie sugauti tai, kas vyksta ir kas investuoti energiją ieškant ir areštuojant galimybių, atsiradusių dėl pasikeitimo.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Karščiausios bendrus neveiksmingas elgesį ir tendencijas.
* Kurti aukšto lygio pasitikėjimą.
* Plėtoti tvirtus vienas nuo kito priklausančius santykius.
* Mokymasis valdyti savo laiką, taip pat savo asmeninio ir profesinio gyvenimo stresą.
* Supratimas apie šias tendencijas įtakos jums ir jūsų bendrininkų.
* Nustatyti gaires valdyti savo darbą per radikalių pokyčių.


Problemų sprendimo ir MOTYVACIJA

Vadovai privalo priimti sprendimus, kurie įtakos ne tik savo darbuotojus, bet ir suinteresuotąsias šalis ir klientus. Supratimas sprendimų priėmimo procesą ir tai, kaip naudoti galios pagrindas padės vadovams efektyviau. Kaip suformuluota McGregor, McClelland, Maslow, Herzberg ir pagrindinius motyvacijos teorijų analizė ir palyginti.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Studijavimas darbo situaciją ir nustatyti pasitenkinimo darbu ir darbo nepasitenkinimo priežastis.
* Nustatyti penkių žingsnių racionalaus tvarka priimant sprendimus.
* Analizuojant sudėtingą valdymo sprendimų problema, taikant sprendimų priėmimo taisykles, ir priimti sprendimą.

Pokyčių valdymas


Pakeitimai yra mūsų egzistencijos dalis. Tačiau, kadangi pokyčiai dažnai gąsdina asmenis, jie priešinasi ją. Žmonės bijo pokyčių dėl daugelio priežasčių, tokių kaip: tradicijos, baimės didesnę atsakomybę, jo polinkis į riziką, ekonominius klausimus, nežinomybės baimė, o suinteresuoti status quo. Baimė kaita gali sukelti pravaikštų, apyvartą, ir sumažino darbo našumą. Jūs išmoksite strategijas pasipriešinimą pokyčiams valdyti.

Mokymosi tikslai yra šie:

* Paaiškinti, kodėl yra pasipriešinimas pokyčiams ir forma šis pasipriešinimas dažnai užtrunka.
* Suprasti kai kurie iš labiausiai naudingų strategijų valdant pokyčius.
* Lyginant ir priešpastatant tradicines ir dabartines savo požiūrį į pokyčius.


Program taught in:
Anglų

See 24 more programs offered by Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rugs 2019
Duration
Susisiekti su mokykla
Ištęstinės
By locations
By date
Start Date
Rugs 2019
Application deadline

Rugs 2019

Location
Application deadline
End Date