Universiteto pažymėjimas viešųjų ryšių ir renginių valdymo

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Viešųjų ryšių ir renginių organizavimas (2170) 1 metai - 2 semestrus Ontarijo Magistras sertifikatas

Programos apžvalga

Programa jungia pagrindinius įgūdžius ir praktinę patirtį tiek viešųjų ryšių ir renginių valdymo veiklą. Ji turi padidinti savo įsidarbinimo galimybes su privataus ir viešojo sektoriaus organizacijos ieško gerai apmokyti viešųjų ryšių specialistų, kurie pridėtinę įgūdžių rinkinį įvykis valdymo patirties potencialą.

Per aštuonis trumpus mėnesius, studentai šioje programoje išmoksite sėkmingai viešųjų ryšių strategijas ir mokomi žiniasklaidos santykius, pristatymo įgūdžiai, klausimai valdymą ir veiksmingą rašymo instrukcija. Ryšiai su visuomene mokymai bus derinama su ekspertų mokymu visų planavimo aspektų, vykdyti ir analizuoti verslo ir lėšų rinkimo renginius. Svečių garsiakalbiai, kurie gerai žinomi jų atitinkamų kompetencijos sričių toliau stiprinti programą taikoma. Darbo vietas artėja prie programos pabaigoje bus suteikti studentams praktinės patirties realiame pasaulyje viešųjų ryšių ir valdyti įvykius, toliau baigia savo studijas iki baigimo. Potencialūs darbdaviai pripažįsta nuomos Baigusių šią programą, kurie gali užpildyti svarbias dvigubą vaidmenį viešųjų ryšių ir renginių valdymo per savo organizaciją vertę.

Studijų programa

1 semestras

  • PEM101 - 4 Profesinė etika
  • PEM103 - 4 ryšių su visuomene Rašymas - laboratorijos 1
  • PEM105 - 6 Įvykio Logistikos ir Specialūs renginiai
  • PEM106 - 4 ryšių su žiniasklaida / Socialinė žiniasklaida
  • PEM107 - 4 ryšių su visuomene strategijos

2 semestras

  • PEM200 - 4 Rinkodara Renginiai
  • PEM201 - 4 Analizė kaip PR ir renginių įrankis
  • PEM202 - 4 Rėmimas ir Kapitalo pritraukimas
  • PEM203 - 6 Viešųjų ryšių Rašymas - Lab "2
  • PEM205 - 3 lauko Talpinimo
  • PEM206 - 4 Bendrijos ir suinteresuotųjų šalių santykiai

Kai jums dirbti

Absolventai Viešųjų ryšių ir renginių vadybos programos galės pateikti potencialiems darbdaviams su dviem į pareikalavimą įgūdžių rinkinių stipri rinkoje.

Absolventai vaidmenys gali apimti įmonių atstovas spaudai, santykiai su žiniasklaida, klausimai valdymą, bendruomenės santykius, Renginių organizavimas, vyriausybės reikalus, viešumo ir skatinimą, rėmimą ir lėšų pritraukimo. Naujausi tyrimai viešųjų ryšių pramonės rodo nuolatinį poreikį per ateinančius keletą metų PR darbuotojų verslo, labdaros ir pelno nesiekiančių organizacijų ir Vyriausybės visais trimis lygmenimis. Tai vyksta paklausa kartu su tuo, daugelis vyresniųjų PR specialistai bus išėjimo iš pramonės per ateinančius penkerius metus kuriančių naujas darbo vietas. Absolventai bus gerai pasiruošę siekti profesinės akreditacijos iš Kanados Viešųjų ryšių visuomenės (CPR) arba Tarptautinės asociacijos verslo komunikatorius (IABC) Dėl papildomos informacijos kreipkitės į kitą "Fact Sheet" Prašome atkreipti dėmesį mokslą kainos šiame lape yra vidaus studentams, o ne tarptautinių studentų Žiemos Pradėti http://www.saultcollege.ca/FactSheets/Program%20Fact%20Sheet%20-%20Public%20Relations%20and%20Event%20Management%20-%20Winter%20Intake.pdf sumažėjimas Pradėti http: //www.saultcollege .ca / atmintinėse / programa% 20Fact% 20Sheet% 20-% 20Public% 20Relations% 20and% 20Event% 20Management% 20-% 20Fall% 20Intake.pdf

Paskutinį kartą atnaujinta Kov. 2020

Apie mokyklą

Now is your time to be a part of Ontario’s number one College as ranked by our students. Each year, the College attracts and motivates an increasing number of students by offering a hands-on, supporti ... Skaityti daugiau

Now is your time to be a part of Ontario’s number one College as ranked by our students. Each year, the College attracts and motivates an increasing number of students by offering a hands-on, supportive learning environment that prepares graduates for future success and the ability to make meaningful contributions to the provincial and global economy. Skaityti mažiau