Oficialus aprašymas

Rinkodara visų verslo pagrindas. Efektyvesni konkurencija reikalauja kieto rinkodaros žinių ir tikslumo rinkodaros sprendimų priėmimo. Jūsų organizacijos pozicionavimo ir savo produktus ir paslaugas vietos priklauso protingas ir agresyvus strateginio marketingo planų formulavimo ir įgyvendinimo. Remdamasi Čikagos GSB naujausius mokslinių tyrimų ir Čikagos unikalų požiūrį į rinkodaros, ši programa padės jums sukurti tobulėti reikalingą konkurencinį pranašumą šiandienos verslo aplinkoje.

&nbsp


Šio seminaro metu jūs išmoksite:


- Suformuluoti konkurencijos strategijų analizės sistemą ir suprasti, kaip pramonės struktūra poveikį strateginės sverto.

&nbsp

Naršyti generinių vaistų konkurencijos strategijas ir metodus, analizuoti konkurentų ketinimus, skirtumas privalumus, stipriąsias, ir silpnąsias puses.

&nbsp

- Suprasti įvairius požiūrius į rinkodaros segmentacijos taikymą, ir vietos konkurencinį pranašumą.

&nbsp

- Naudokite vartotojų matavimo analitiniai metodai. Suprasti privalumus ir trūkumus, įvairių technikų ir kada jas naudoti.

&nbsp

- Taikyti analizės požiūris į kainodarą.

&nbsp

- Išnagrinėti kai kurių sėkmingų rinkodaros strategijas ir realių atvejų tyrimai.


Kas turėtų dalyvauti


Bendrieji vadovai, rinkodaros vadybininkai, produktų ir pardavimo vadybininkai ras vertė lankyti. Rinkos tyrėjams, planavimo vadovams, ir kitų praktikuojančių vadovai, susijusios su rinkodaros planai, taip pat gaus naudos iš programos. Tipiškos pavadinimai: bendrąsias vadovai, pirmininko pavaduotojai rinkodaros / pardavimų, rinkodaros, produkto ar prekės ženklo vadovų, direktorių, vadybininkų, rinkos planavimo, rinkos analitikai, naujų produktų kūrimo specialistai ir vadovai / rinkos tyrimų direktorių.

Mes skatiname bendroves siųsti komandas, išmokti bendrą kalbą ir sistemas, ir padės valdyti įgyvendinti naujas žinias visoje organizacijoje.

&nbsp


Temos metmenys


Strateginio marketingo planavimo procesas: pamatus konkurencinį pranašumą

Konkurencinio pranašumo kūrimas

Strategijos įgyvendinimas: eiti į rinką sistemą

Analizės metodų, rinkodara

Aukštųjų technologijų rinkos strategijas

Santrauka ir išvados: nustatymas kryptis

Peržiūrėti 16 daugiau kursų University of Chicago Booth School of Business »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgp 2019
Rugs 2019
Duration
5 dienų
Ištęstinės
Price
7,450 USD
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgp 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgp 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Rugs 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date