Sertifikatas taikomosios turizmo ir renginių vadybos
ISB International School Of Business Dublin
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Dublin, Airijos sala
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
1 semestras
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ši programa yra skirta bakalauro verslo studentams, kurie turi ypatingą susidomėjimą turizmo ir Event Management. Tai yra tyrimas užsienyje programa, skirta trijų mėnesių trukmės. Studentai studijuoja šiuos dalykus Airijos kontekste, kuris prisideda prie jų ankstesnių žinių šiose srityse. Jie ir toliau remtis savo žinių ir įgūdžių vadybos, komunikacijos ir ekonomikos srityse įvairių kultūrų kontekste.
- turizmo rinkodaros
- Valdymas ir organizacijos
- Renginių organizavimas
- Socialiniai ir ekonominiai aspektai Airijoje
- Verslo Bendravimo įgūdžiai
- Turizmas ir renginiai valdymo projektas
turizmo rinkodaros
Šio modulio tikslas yra suteikti tarptautiniai mokiniams taikyti platų supratimą apie teorijos ir praktikos turizmo rinkodaros užsienio darbo vietos aplinka.
Apie sėkmingą šio modulio mokiniai turėtų gebėti:
- Nustatyti pagrindinius komponentus marketingo komplekso, segmentavimas procesą ir strateginius sprendimus turizmo rinkodaros.
- Pripažinti tarp 7P-ųjų paslaugų marketingo skirtumas nuo 4P-ųjų produktų rinkodaros ir susijusių savybių ir iššūkius paslaugų rinkodara.
- Bendraukite originalaus ir tinkamo marketingo strategijos ir ryšių kampaniją prašymą dėl turistų.
- Aptarti turizmo marketingo aplinkos Airijoje specifiką ir paaiškinti, kaip ji galėtų būti taikoma tarptautinėje aplinkoje.
Valdymas ir organizacijos
Šio modulio tikslas yra supažindinti tarptautines besimokančiuosius su teorija, principai, praktika, vaidmenų ir funkcijų valdymo ir organizacijų Airijos verslo aplinkoje.
Apie sėkmingą šio modulio mokiniai turėtų gebėti:
- Nustatyti įvairius apibrėžimus ir teorijas valdymo, pripažinti jų subtilybes ir vertiname savo istorinę raidą ir savo įmonės įgyvendinimo pagrindus.
- Etiketė, apibūdinti ir pritaikyti valdymo įrankius, tokius kaip PESTEL ir SSGG analizė, nešikai Penkių pajėgų ir vertė / Tiekimo grandinės koncepcijos.
- Apibrėžti ir aptarti, naudojant aiškius verslo pavyzdžius, pagrindiniai valdymo disciplinas, kaip antai: organizacinių struktūrų ir kultūrą, vadovavimo, komandinio darbo, etikos ir socialinės atsakomybės, sprendimų priėmimo ir konfliktus.
- Paaiškinkite, kaip tradicinių valdymo funkcijų, įrankių ir disciplinų įgyvendinimas įtakos organizacinės struktūros, kultūros ir vidaus ir išorės aplinka.
Renginių organizavimas
Šio modulio tikslas yra supažindinti tarptautines besimokančiuosius su teorija, principų ir praktikos renginio valdymą. Apie sėkmingą šio modulio mokiniai turėtų gebėti:
- Apibūdinkite renginių aplinką, įskaitant kategorijų įvykius, jų kilmę ir plėtrą bei jų santykį su ir poveikį suinteresuotosioms šalims.
- Aptarti pagrindinius etapus etapai ir elementai renginio planavimo ir valdymo procesas iš galimybių studijos, kad galėtumėte renginių vertinimas.
- Parengti renginių susijusius dokumentus, įskaitant renginio planas (-ai), pašto renginių ataskaitas ir renginių pasiūlymus pasirinkimą.
- Bendraukite siūlomą komercinę ir kūrybinę strategiją planavimo ir vykdymo pramonės pagrįstą atveju.
Socialiniai ir ekonominiai aspektai Airijoje
Šis modulis yra skirtas informuoti ir stiprinti socialinę-kultūrinę dėkingi Airijos tarptautinių besimokančiųjų ir suteikti jiems galimybę naudoti standartines ekonomines priemones, ištirti ir įvertinti pagrindinius aspektus Airijos ekonomikai.
Apie sėkmingą šio modulio mokiniai turėtų gebėti:
- Aptarti socialinių-kultūrinių, politinių ir ekonominių aspektų šiuolaikinio Airijoje nustatyti panašumus ir kontrastuoja su besimokančiojo kilmės šalį
- Identifikuoti pagrindines civilizacijos įtakas ir įvykius, kurie suformavo visuomenę, politiką ir šiuolaikinės Airijos ekonomika
- Paaiškinkite Šiaurės Airijos konflikto ištakas ir pažangą, padarytą nuo 1990-ųjų
- Paaiškinkite airių kalbos šiuolaikinėje Airijoje vaidmenį ir įvertinti jos mažėja naudojimo priežastis
- Paaiškinkite standartinius įrankius ekonomistų naudojamas analizuoti tam tikrus nacionalinės ekonomikos aspektus ir ištirti jų taikymo aspektams, Airijos ekonomika
- Aptarti priežastis ir pasekmes Airijos kilimo į ekonominę reikšmę, kaip "Celtic Tiger ekonomikos ir vėlesnio avariją
- Išnagrinėti ir aptarti svarbiausius šiuolaikinius klausimus ir galimybes, susijusias su Airijos socialinės ir ekonominės politikos
Verslo bendravimo įgūdžius
Šio modulio tikslas yra suteikti galimybę užsienio studentams, norintiems bendrauti anglų kalba su aiškumo ir institucijos, kurios taiko raštu, elektroninėmis priemonėmis, žodžiu ir neverbalinius bendravimo įgūdžius su verslo aplinka ir situacijų spektrą.
Apie sėkmingą šio modulio mokiniai turėtų gebėti:
- Parengti apie efektyvios komunikacijos principų supratimą per teorinių ir praktinio pritaikymo anglų kalbos į verslo ryšių
- Įvertinti pirminius neuniversitetinis verslą orientuotą tekstus ir savarankiškai generuoti matuojama ir šarnyrinis atsakymą
- Kurti, scenarijų ir pristatyti auditorijai orientuotas verslo pristatymą, naudojant tinkamą žodyną, grafikus, diagramas ir kitus vaizdo / Elektroninės pagalbinės
- Bendraukite aiškiai ir glaustai raštu verslo anglų, stebint atitinkamus išdėstymą, konvencijas ir stilius laiškus, laiškus, ataskaitas ir reklaminių lankstinukų
- Bendraukite tinkamai ir įtikinamai žodžiu anglų kalba, taip pat diskusija, diskusijų, interviu, susitikimų ir derybų
- Atskirti įvairaus kalbos registrus, verslo kontekste (formalaus, neformalaus, ekspromtu) planuojamų ir JT-prognozavo, gyvesnį verslo scenarijų, pavyzdžiui, verslo derybose ir juoktis produkto pitching
- efektyviai bendrauti per komanda
Turizmas ir renginiai valdymo projektas
Šis modulis yra skirtas suformuoti svarbų elementą, kuris palengvina mokiniams įtvirtinti pagrindines kryptis turizmo ir Event Management programa visaapimantį projektą.
Apie sėkmingą šio modulio mokiniai turėtų gebėti:
- Pripažinti ir taikyti kryžminį drausminę aktualumą mokymosi pasiekimų kitose turizmo ir renginių vadybos programa modulius.
- Versti akademinę teoriją taip sustiprinti turizmo rinkodaros ir Event Management į taikomojo pobūdžio sukuriant realų pramonės standartus Turizmo atveju.
- Bendraukite pasiūlymą, kuris identifikuoja rinkodaros kampaniją ir išsamią renginių planavimą realistiškai pramonės standartus Turizmo atveju.
- Paaiškinkite, kaip pažymėtas turizmo rinkodaros ir renginių valdymo strategijos turėtų ir gali būti taikomos kartu efektyviai pramonės aplinkoje.
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
ACS (Atestation of College Studies) – šou ir renginių valdymas
- Montreal, Kanada
Renginių valdymo pažymėjimas (prisijungęs)
- Online Canada
- Toronto, Kanada