Read the Official Description

Kurso apžvalga

Vienas iš svarbiausių bet kokio verslo aspektų yra klientų aptarnavimas. Siekiant užtikrinti pakartotinius klientus, verslui reikia darbuotojų, turinčių reikiamų įgūdžių, žinių ir gebėjimo teikti klientams puikias paslaugas. Šis kursas skirtas suteikti dalyviams žinias, įgūdžius ir kompetencijas, teikiant puikų klientų aptarnavimą kiekviename verslo skyriuje. Tai padidins galimybes įsidarbinti bet kurioje pramonės šakoje.

Sėkmingai baigę turėsite labai vertingą vieno dalyko diplomą. Šis pažymėjimas kartu su kitais apdovanojimais gali tapti universiteto įstatu į pirmąjį ar antrąjį metus. Šios visiškai akredituotos kvalifikacijos turėtojai gerokai padidina jų įsidarbinimo ir reklamos galimybes atitinkamame sektoriuje.

Klientų aptarnavimo moduliai skirti susitelkti į pagrindines technologijas ir strategijas, kurios užtikrina, kad įmonė nuosekliai perteikia savo klientų kompetenciją.

  • Kas yra klientų aptarnavimas
  • Klientų aptarnavimo iššūkiai
  • Problemų sprendimas
  • Strategija ir sėkmės plano sudarymas
  • Įgaliojimas
  • Ryšiai su klientais
  • Kova su sunkiaisiais klientais
  • Motyvacija
  • Lyderystė klientų aptarnavimo srityje
  • Klientų išlaikymas ir pasitenkinimo įvertinimas
  • Technologijos ir klientų aptarnavimas
  • Aukščiausio lygio klientų aptarnavimas

Patekimo reikalavimai

  • Pareiškėjai privalo turėti Baigimo liudijimą, LCA arba lygiavertį dokumentą.
  • Taip pat gali būti taikomi QQI 4 lygio apdovanojimai.
  • Suaugusiems besimokantiesiems (vyresniems nei 23 m.) Gali būti netaikomi aukščiau išvardyti akademiniai reikalavimai.
  • Be to, pareiškėjai turės atlikti pokalbį
  • Socialinės paramos gavėjams skiriamas finansavimas
  • Šis kursas yra rekomenduojamas IELTS 6 lygiui
Program taught in:
Anglų
Last updated April 20, 2018
Šis kursas yra
Start Date
Sau 2019
Duration
10 savaites
Part-time
Price
450 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sau 2019
End Date
Application deadline

Sau 2019

Location
Application deadline
End Date