Oficialus aprašymas

Kurso apžvalga

Rinkodaros vadyba analizuoja ir tiria įvairius vartotojų elgesio aspektus, įskaitant tikslines rinkas, reklamos ir reklamos strategijas. Studentai išmokys identifikuoti vartotojų poreikius ir tendencijas, suprasdami vartotojų elgesį, įskaitant kainodaros ir kainodaros strategijas.

Sėkmingai baigę turėsite labai vertingą vieno dalyko diplomą. Šis pažymėjimas kartu su kitais apdovanojimais gali tapti universiteto įstatu į pirmąjį ar antrąjį metus. Šios visiškai akredituotos kvalifikacijos turėtojai gerokai padidina jų įsidarbinimo ir reklamos galimybes atitinkamame sektoriuje.

Rinkodaros vadyba

  • Svarbus rinkodaros vaidmuo organizacijose ir visuomenėje
  • Strateginio planavimo pagrindai
  • Rinkodaros proceso ir rinkodaros planavimo valdymas

Rinkodaros galimybių analizė

  • Rinkodaros informacinės sistemos ir rinkodaros tyrimai
  • Rinkodaros aplinkos analizė
  • Vartotojų rinkų ir pirkėjų elgesio analizė
  • Verslo rinkų ir organizacinio pirkimo elgesio analizė
  • Analizuojant konkurentus

Tikslinių rinkų tyrimas ir pasirinkimas

  • Rinkos paklausos matavimas ir prognozavimas
  • Nustatyti rinkos segmentaciją ir pasirinkti tikslines rinkas

Rinkodaros strategijų kūrimas

  • Marketingo strategijos, skirtos rinkodaros pasiūlymui diferencijuoti ir pozicionuoti
  • Naujų produktų ir paslaugų kūrimas, testavimas ir paleidimas
  • Produktų valdymas per jų produkto gyvavimo ciklą
  • Sprendimas dėl patekimo į tarptautinę rinką
  • Įvesties būdai
  • Tarptautinės rinkodaros programos

Rinkodaros programų planavimas

  • Produktų linijų, prekių ženklų ir pakuočių valdymas
  • Paslaugų verslo ir pagalbinių paslaugų valdymas
  • Kainų nustatymo strategijų ir programų kūrimas
  • Rinkodaros kanalų pasirinkimas ir valdymas
  • Mažmeninės prekybos ir didmeninės prekybos valdymas
  • Bendravimo ir skatinimo strategijų kūrimas
  • Veiksmingų reklamos programų kūrimas
  • Tiesioginės rinkodaros, pardavimų skatinimo ir viešųjų ryšių programų kūrimas
  • Pardavimo pajėgų valdymas
  • Tiesioginės rinkodaros operacijų valdymas
  • Rinkodaros programų įgyvendinimas
  • Rinkodaros veiklos kontrolė

Patekimo reikalavimai

  • Pareiškėjai privalo turėti Baigimo liudijimą, LCA arba lygiavertį dokumentą.
  • Taip pat gali būti taikomi QQI 4 lygio apdovanojimai.
  • Suaugusiems besimokantiesiems (vyresniems nei 23 m.) Gali būti netaikomi aukščiau išvardyti akademiniai reikalavimai.
  • Be to, pareiškėjai turės atlikti pokalbį
  • Socialinės paramos gavėjams skiriamas finansavimas
Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 8 daugiau kursų Birchwater Education »

Šis kursas yra Campus based
Duration
10 savaites
Ištęstinės
Price
450 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Galutinis paraiškų davimo terminas