Oficialus aprašymas

Šiuo sudėtinga ekonominė laiko, ne pelno organizacijos turi rededicate savo pastangas specifinis ar tikslinių sričių ir rinkodaros lėšų. Ši pažangi programa bus grindžiama aukšto lygio strategijas, kad nekomercinis lyderiai gali kreiptis į pagerinti jų įvaizdį ir pagerinti savo lėšų.

Ši programa padės spręsti svarbiausius rinkodaros ir lėšų rinkimo koncepcijos, įskaitant nustatant ir tiriant įvaizdį bendruomenė, vaidmenį technologija vaidina rinkti lėšas ir plėsti nepelno apeliacinį skundą taip pat siūlymas strategijas šiandienos donorai.

Per šių temų, dalyviai galės nustatyti pagrindinius taikomų sąvokų, kad atsiimtų savo organizacijoms padidinti specifinių išteklių ir pozicijas savo prekės vietos.


Kas bus dalyviai mokosi?

  • Vaidmenį, kad "prekės ženklo įvaizdis" vaidina prekybos organizacija.
  • Rinkodara ir siūlymas strategijas įvairių kategorijų ir rūšių donorais.
  • Naujų būdų, technologijų įvairovė gali būti naudojami siekiant sustiprinti lėšų pritraukimą ir prekybą.

Pagrindiniai privalumai

  • Kaip užtikrinti jūsų prekės ženklas yra tai, ko norite, kad ji būtų rinkos erdvėje.
  • Kaip ugdyti naujus klientus ir donorų apie savo prekės ženklą misija ir renkant lėšas kaupiamo tikslų.
  • Kaip strategiškai segmento donorų ir sukurti strategijas, už juos.
  • Geriausi rinkodaros ir lėšų rinkimo praktika iš kitų ne pelno organizacijų

Programa mokoma:
Anglų

Peržiūrėti 43 daugiau kursų Kellogg School of Management at Northwestern University »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rgs. 2019
Rgs. 2019
Duration
3 dienų
Ištęstinės
Price
950 USD
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas
Start Date
Rgs. 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date

Rgs. 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date