Prekės ženklo kūrimo grafinio dizaino vasaros kursai
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
3 weeks
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 3 150
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jul 2024
Įvadas
Verslo, produktų, renginių ir paslaugų vizualinio identiteto dizaino sritis labai pasikeitė. Šiandien prekės ženklai yra dinamiškesni, kintantys, prisitaikantys ir tobulėjantys nei bet kada anksčiau. Jie nebėra statiškas elementas, atsiranda vis daugiau įrenginių ir platformų, kuriose galima įdiegti vizualinės tapatybės sistemas. Tam reikia strateginio požiūrio ir veiksmingo dizaino, galinčio neatsilikti nuo šių tendencijų.
Vasaros grafinio dizaino prekės ženklo kūrimo kursas nagrinėja ryšį tarp vaizdinių sąsajų ir vartotojo patirties ir siekia suprasti, kaip jos yra susijusios su spausdinta ir skaitmenine žiniasklaida, socialine žiniasklaida, skaitmeninės sklaidos ir reklamos platformomis ir kaip visa tai taikoma mus supančiai aplinkai. .
Idealūs studentai
Mokinio profilis
Šis kursas yra ypač skirtas žmonėms, norintiems susipažinti su pagrindiniais įrankiais, naudojamais kuriant dizaino ir vizualinės komunikacijos projektus, ir išmokti pagrindinių sąvokų, naudojamų grafinio dizaino pasaulyje, ypač vizualinio identiteto, prekės ženklo kūrimo ir prekės ženklo kultūros srityse.
Ji taip pat skirta kitų sričių dizaineriams, vaizduojamojo meno, komunikacijos, fotografijos, leidybos, reklamos ar spaudos studijų absolventams ir studentams bei verslininkams, siekiantiems praplėsti savo žinias apie strateginį grafinį dizainą. Universiteto studentai ir absolventai grafinio dizaino bei vaizdinės ir interaktyvios komunikacijos srityse.
Kai kurios „Adobe Photoshop“, „Illustrator“, „InDesign“ ir (arba) „Acrobat“ žinios bus vertinamos teigiamai. Mokiniai nebus mokomi, kaip naudotis šiais įrankiais per pamokas, bet jų bus paprašyta parengti savo projektus naudojant pasirinktą programinę įrangą.
Priėmimai
Galerija
Studijų programa
Metodika
Kursas yra pagrįstas atvejų tyrimais ir kitomis projektų metodikomis, tokiomis kaip vizualinio dizaino mąstymas.
Šis vasaros kursas iš esmės yra skirtas stebėti, analizuoti, lyginti, kurti ir tobulinti strategijas, išteklius ir metodikas vizualinio tapatumo sistemoms kurti. Taikoma įmonės tapatybei, prekės ženklo kūrimui, kelių paieškai, renginių dizainui, gaminių dizainui, parodų demonstravimui, socialinei žiniasklaidai ir skaitmeninei žiniasklaidai.
Tai skatina kūrybiškumą, skatina naujas dizaino tendencijas ir lavina dizainerių mąstymo būdą (sąmoningai), skatina juos projektuoti ir projektuoti atsakingai, galvojant apie dabartį ir ateitį.
Formatas
Sumaišytas, 8 savaites prisijungęs, 1 savaitę vietoje. Vietos grafikas: pirmadienį, trečiadienį ir penktadienį nuo 9.30 iki 15 val.; Antradieniais ir ketvirtadieniais nuo 9.30 iki 15.00 ir nuo 16.00 iki 18.30 val.
Programos rezultatas
Tikslai
- Įvadas į skirtingus dizaino ir vizualinės komunikacijos projekto etapus, skirtus vizualinio tapatumo sistemoms.
- Darbas su įvairiomis vaizdavimo technikomis, modelių (manekenų) kūrimas, kabučių sudarymas ir supratimas, kaip valdyti, gaminti ir įgyvendinti projektą.
- Naujų projektavimo kriterijų, pagrįstų atvejo analize ir kitomis projekto metodikomis, tyrinėjimas (vaizdinio dizaino mąstymas) ir įvairių idėjų, kurias studentai sugalvoja išspręsti tą pačią problemą konkrečiame projekte, analizė.
- Mokymasis apie medžiagas, įrankius, strategijas, metodus ir technologijas, susijusias su grafiniu dizainu ir vaizdine komunikacija.
- Kūrybinių koncepcijų kūrimas ir gebėjimas sugalvoti estetiškus, funkcionalius ir efektyvius dizaino ir komunikacijos sprendimus prekės ženklo projektams.
- Ugdykite įgūdžius, reikalingus norint pristatyti gerą profesionalų projektą.
- Aiškinti tendencijas ir neatsilikti nuo technologinių bei novatoriškų laimėjimų.