prekybos rinkodaros specialistai

Cox School of Business, Southern Methodist University

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

prekybos rinkodaros specialistai

Cox School of Business, Southern Methodist University

Kuriant ir įgyvendinant rinkodaros planus ir strategijas,
Tai dviejų dienų seminarą, kuriame jums bus ištirti ir išanalizuoti sėkmingas strategijas naudojami didelių ir mažų organizacijų. Jums bus aptarti būdus, kaip vystyti rinkos orientaciją organizacijos viduje, užmegzti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais, ir pristatyti klientų aptarnavimo ir vertė.


Sukurti rinkos veikiamus organizacijos

Pagerinti savo rinkodaros įgūdžius, sutelkiant dėmesį į įrodytą planus ir strategijas, kad sukelti daugiau sėkmingų rinkodaros programas. Šiuo galingas dviejų dienų seminarą galėsite ištirti ir išanalizuoti sėkmingas strategijas naudojami didelių ir mažų organizacijų, vartotojų ir pramonės įmonių, pelno ir ne pelno grupių, o produktų ir paslaugų organizacijos.

Seminare aptariami kaip plėtoti rinką orientuotą per organizaciją, užmegzti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais, ir pristatyti klientų aptarnavimo ir vertė. Išsamią diskusiją apie marketingo planavimo procesas taip pat yra numatyta. Be to, Jums bus ištirti būsimų pardavimo uždaviniai.


Kas turėtų dalyvauti

- Rinkodaros koordinatoriai, direktoriai, direktorių ir jo pavaduotojus
- Marketingo tyrimai Vadybininkai, analitikų ir specialistų
- Projekto vadovai ir produktų vystymo Vadybininkai
- Prekybos atstovai, vadybininkai, direktoriai, ir pirmininko pavaduotojo
- Verslo plėtros įmonių valdytojai ir direktoriai
- Verslo savininkai
- Vyresniųjų lygio vadovų
- Kiekvienas stengiasi pagerinti ar atnaujinti savo rinkodaros įgūdžius


Key To Nuotraukos

* Marketingo vaidmenį organizacijoje

- Suprasti įtaką ir galią pardavimo metu įmonių, strateginis verslo vienetas, ir operatyviniu lygiu
- Iš naujo apibrėžti rinkodaros funkcija, kad tilptų šiandienos verslo pasaulyje
- Diferencijavimas tarp pardavimo ir rinkodaros
- Besivystančios rinkos dėsnius organizacija

* Konkurencinė analizė ir strategijos

- Analizuoti konkurencinių jėgų, kad formuoti rinkos aplinką ir Tai daro didelę įtaką konkurencijos strategijų
- Suprasti konkuruojančios įmonės ir jų pozicijas, susijusias su savo
- Analizuoti prekybos privalumai ir trūkumai
- Formavimo strategijas pasinaudoti lyginamąją ir konkurencinius pranašumus
- Vertinti konkurencijos strategijas, pavyzdžiui, diferenciacija, kaina vadovavimas ir dėmesio

* Marketingo planavimo procesas

- Atlikti situacijos analizę, įvertinti ir gauti rinkos
- Skilteles, tikslinio , Ir vietos organizacijos strategiškai
- Nustatyti veiksmingas rinkodaros tikslų
- Pasirinkite atitinkamą rinkodaros mix
- Plėtoti ir įgyvendinti rinkodaros programas
- Sukurti kontrolės ir vertinimo kriterijus,

* Rinkos augimo strategijų

- Nagrinėjama alternatyvių strategijų, siekiančių augimas
- Atvira naujas rinkas, kad jūs minties buvo nepasiekiamas
- Įgyvendinant rinkos plėtros strategijas, ugdyti aukšto puodo ential segmentus
- Dėmesys produkto plėtros strategijos imtis klientams į naują lygmenį ir išskirti technologinės kompetencijos
- Augantis verslui per susijungimai ir įsigijimai
- Pasirinkite augimo strategiją, kuri tinka jūsų organizacijai

* Pristatymas klientų nauda ir paslaugos

- Suprasti pagrindines sąvokas, siekiant sukurti vertę klientui
- Peržiūros, kaip "po-prekybos" dirba ir jos svarba
- Susiejimas kliento vertės pelningumo
- Apibrėžti paslaugų kokybę ir jos poveikį organizacijos
- Kurti puikiai klientų pasitenkinimą, kad galite sau leisti
- Suprasti būdų užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą


Pagrindiniai privalumai

- Sužinokite skirtumą tarp rinkodaros ir pardavimo
- Sukurti rinkodaros tikslams
- Pasirinkite tinkamas tikslines rinkas
- Sužinokite, kaip padidinti klientų pasitenkinimą
- Sužinokite, rinkodaros tyrimų vaidmens ir jos naudoti su tikslinių grupių ir kiekybiniai metodai






Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2019
Duration
Trukmė
2 dienų
Ištęstinės
Price
Kaina
- Kaina nėra paminėta
Locations
Jungtinės Amerikos Valstijos - Dallas, Texas
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2019
Jungtinės Amerikos Valstijos - Dallas, Texas
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla