Read the Official Description

Taikomosios mokslo bendradarbis Rinkodara yra dvejų metų studijų studentams, ketinantiems ieškoti darbo po baigimo, o ne pervesti į universitetą. I lygio sertifikavimo atskleidžia studentus su pagrindinėmis marketingo koncepcijas. II lygio sertifikavimo suteikia daugiau gylio marketingo turinį. Karjeros sritys gali apimti: biuro vadybininkas, asistentas personalo vadybininkas, didmeninė ir mažmeninė prekyba, paslaugų vadybininkas, sandėlio valdytojas padėjėjas pirkimo agentui, žiniasklaidos specialistas, ir nekilnojamojo turto pardavėjas.

Akreditavimas

Taikomųjų mokslų laipsnis bendradarbis yra akredituota akreditavimo taryba Verslo mokyklų ir programų (ACBSP).

Būtinos sąlygos ir mokslą

Studentas turės įrodyti mokėjimą skaityti, anglų ir matematikos remiantis KOMPASAS vertinimo testą, veiksmas ar SAT balai, arba imasi rekomenduotų / reikiamus kursus. Kai kurie šią mokymo programą kursų turite konkrečių sąlygų.

Minimalus TOEFL arba IELTS: 61 BTI arba 6,0

Mokestis: 12,700 JAV dolerių

Bendrojo lavinimo (GE) Kursai

Siekiant pereiti su koledžo laipsnį, visi studentai privalo imtis tam tikrų bendrojo lavinimo kursus. Tai apima PSYC100 pirmaisiais metais seminaras ENGL101 Anglų Sudėtis I MGMK135 žmogiškųjų santykių ir priežiūra arba COMM213 tarpasmeninio bendravimo ir CSIS100 Kompiuteriniai sąvokos ir programos. Gali būti reikalaujama Kitos bendrojo lavinimo pasirenkami susitikti laipsnio reikalavimus.

Programos Pagrindiniai kursai

MGMK101 Miesto Verslas, CSIS100 Kompiuterių koncepcijos ir programos, ACCT108 kolegija Apskaitos, MGMK132 principas sugebėjimas prekiauti ir MGMK136 Rinkodara yra pagrindiniai reikalavimai šio laipsnio.

Programa Pasirenkamieji dalykai

Keletas pasirenkant galimi Rinkodara / vadybos, apskaitos, informatikos ir biuro technikos.

Programa Rezultatai

Visos programos siekiniai yra įtrauktos į I lygio sertifikatą. II lygio sertifikavimo sintezuoja ir taiko šiuos programos rezultatus.

  1. Apibūdinkite atlikti aplinkos skenavimas ir / arba SSGG analizę, susijusią su iniciatyviu planavimo svarbą.
  2. Kontrastas skirtumus, kurie egzistuoja tarp vartotojų ir organizacinės pirkimo elgsenos.
  3. Įvertinti nustatymo metodai rinkos segmentuose ir tikslus.
  4. Paaiškinkite produkto gyvavimo ciklo koncepcija ir susiję rinkodaros strategiją kiekviename etape.
  5. Aptarti keli kainodaros strategijas.
  6. Paaiškinkite, ką reiškia rinkodaros platinimo kanalo.
  7. Apibūdinkite veiksnių, kuriuos rinkodaros vadovai renkantis ir valdant rinkodaros kanalą.
  8. Įvertinti unikalias savybes kiekvieno reklaminio mišinio elementas.
  9. Aptarti pagrindinius asmeninio pardavimo procese.
  10. Paaiškinkite tiekimo santykius reikalauja kaip susijęs su kainų
Program taught in:
Anglų

See 7 more programs offered by Neosho County Community College »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rugs 2019
Sau 2020
Duration
2 metų
Dieninės
Price
12,700 USD
Išvardyti kaina yra vieniems mokslo metams.
By locations
By date
Start Date
Sau 2020
Application deadline
Susisiekti su mokykla
Deadline may be extended by request
Start Date
Rugs 2019
Application deadline

Rugs 2019

Sau 2020

Location
Application deadline
Susisiekti su mokykla
Deadline may be extended by request
End Date