pristatymas

Audiovizualinis produktas šiandien yra viena iš labiausiai naudojamų žiniasklaidos ir meninės išraiškos priemonių. Garso ir vaizdo sektorius auga televizijoje, reklamoje ir kine, todėl yra techninis ir kūrybinis turinio pastatymo poreikis. Garso ir vaizdo meno vadovo figūra leidžia sukurti vaizdinės kokybės produktus, turinčius estetinę prasmę ir traktuojančius rezultatą kaip visumą.

Šis kursas yra atsakas į poreikį mokyti tuos, kurie domisi meno kryptimis, taikomomis garso ir vaizdo žiniasklaidoje. Jis skirtas interjero dizaineriams, dizaineriams, kūrybininkams, dailės, meno istorijos absolventams, publicistams ir architektams.

Studentai yra pasirengę suprasti ir sugebėti sukurti dekoracijas ir pasaulius pagal kiekvieno poreikius. Siūlomos sektoriaus žinios, metodai ir įrankiai, taip pat pagrindiniai pojūčių perdavimo per kamerą įrankiai.

Ártidi mieste mes rengiame specialų mokymą, kuriame skirtingos sritys yra mokomos novatoriškos ir dabartinės perspektyvos. Šios programos mokomos iš plačiausios sąvokos, o kiekvieno studento pagrindinis tikslas - išmokti konkurencingai ir efektyviai taikyti visą strategijų rinkinį kiekvienoje profesinėje veikloje.

Specializacija yra išskirtinis Ártidi kursas, kurį sudaro atskiras laipsnis, turintis nacionalines ir tarptautines kompetencijas, pripažintas ASEMAIC, ACAP ir „Trends School“.

Kurso trukmė yra 210 valandų, jis susideda iš 3 mokymo modulių, kuriuose teorija derinama su praktika ir baigiamojo projekto realizavimu.

tikslai

  • Supažindinkite studentus su pasaulinio dizaino pasauliu.
  • Pagilinkite audiovizualinės kalbos žinias ir jos galimybes.
  • Sukurkite naujas realijas pagal produktą.
  • Pateikite kūrimo ir projektavimo įrankius bei procesus, kad galėtumėte susisiekti su žiūrovu.
  • Įgyti įgūdžių ir gebėjimų vykdyti garso ir vaizdo meno kryptį.
  • Žinoti garso ir vaizdo scenarijų kūrimo ir kūrimo įrankius bei metodus.
  • Kondicionuokite tuščią lauką, kad jis taptų jautria erdve, kur prekės ženklas bus perduodamas per kūrybinį procesą ir scenų montažą.
  • Sukurkite tam tikros erdvės vaizdingą klimatą.
  • Išmanykite formų ir spalvų pritaikymą.
  • Padėkite studentui konkurencingoje darbo aplinkoje.

„Plús de Ártidi“

  • Mūsų rinkinio dizaineris yra renginio meno vadovas, o ne įrankių dalis.
  • Tai leidžia jums sukurti komunikacinius veiksmus, naudojant dekoracijas kaip pretenziją.
  • Kurkite renginius pagal dekoracijas.
  • Scenografas sukuria pridėtinę vertę įmonėms, nes jos taip pat gali pasidaryti vitrinas ir scenografines instaliacijas.
  • Kurso pabaigoje profesionalus konsultantas pataria studentams dėl išvykų, atsižvelgiant į jų studijas; Profesinė patirtis ir personalizuota SSGG analizė.

Mokytojai

Mokymo komandą sudaro aktyvūs specialistai, turintys įvairių prekių ženklų nacionalinį ir tarptautinį pripažinimą. Komanda, integruojanti mokymą su verslo realybe.

  • Marc Chornet, garso ir vaizdo įrašų prodiuseris: kūryba ir garso ir vaizdo kalba. Dramos bakalauras režisūros ir dramos specialybėse.
  • Sergi Corbera, scenografas ir meno vadovas. Meno krypties kalbos ir idėjos samprata.
  • Laura Clos, scenografė ir meno vadovė. Kūrybinės technikos ir medžiagos meno krypčiai.
  • Azucena Ferrer, reklamos meno direktorė. Meno krypties plėtra ir realizavimas.
  • Jordi Llobet, prekės ženklo prekės ženklo taikomoji audiovizualinė estetika.
  • Fausto Leoni, meno vadovas ir stilistas.

Kreipkitės į kiekvieno leidimo dėstytojų profesinio orientavimo skyrių.

Ką tu gali prisidėti

  • Visuotinių veiksmų dekoracijose kryptis ir plėtra.
  • Sukurkite originalias ir funkcionalias parodų erdves įmonėms, parduodančioms produktus ar paslaugas.
  • Spektaklių ar laisvalaikio renginių efemeriškų dekoracijų dizainas.
  • Komercinių prekės ženklų trumpalaikių parodų erdvių projektavimas ir planavimas.
  • Komercinių patalpų vidaus atmosferos kūrimas.
  • Novatoriški būdai kurti erdves su savo tapatybe.
  • Vaizdinės raiškos būdai ir įgykite asmeninės kūrybos antspaudą.
  • Formų, tūrių ir spalvų pritaikymas prekės ženklų komercinėse erdvėse.
  • Projektų ir efemeriškų dekoravimo elementų projektavimas, konstravimas ir surinkimas.
  • Prekės ženklo asmenybės analizė ir plėtra.

Bendradarbiaujančios įmonės

„Ártidi“ turi darbo tarybą („Artidiempleo“) su daugiau nei 90 bendradarbiaujančių bendrovių, kad galėtų vykdyti mokymo praktiką įvairiose bendradarbiaujančiose tarptautinio ir nacionalinio pripažinimo įmonėse: „Ikea“, „Escada“, „La Mallorquina“, „Grupo Inditex“, „CustoBarcelona“, „LRoptics“, „Adolfo Domínguez“, „Intersport“, „McGregor“. , Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas.

Mokykla organizuoja veiklą ir renginius bendradarbiaudama su dideliais prekybos centrais, asociacijomis, mugėmis ir turgeliais, meno galerijomis ir įmonėmis, kuriose eksponuojami studentų projektai.

Laipsnis ir akreditacija

Laipsnis: Scenografijos ir garso ir vaizdo meno magistrantas: Televizija, reklama ir kinas

Apdovanota „Ártidi“ aukštesnės klasės langų dekoravimo ir vaizdinės rinkodaros mokykla. Nacionaliniai ir tarptautiniai profesiniai įgūdžiai.

Programa mokoma:
  • Ispanų

Peržiūrėti 1 daugiau kursų Artidi Escuela Superior »

Paskutinį kartą atnaujinta Rugpjūtis 13, 2019
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Lapk. 23, 2019
Duration
10 mėnesių
Ištęstinės
Price
2,675 EUR
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Lapk. 23, 2019
End Date
Rgs. 19, 2020
Galutinis paraiškų davimo terminas

Lapk. 23, 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date
Rgs. 19, 2020