Portfelio vystymo programa
Asia Pacific Institute of Information Technology (APIIT)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kuala Lumpur, Malaizija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 weeks
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Jan 2025
Įvadas
Apžvalga
Ši 6 savaičių portfelio programa yra vienas modulių trumpas kursas tiems studentams, kurie sėkmingai pasiekė A lygį, bet neturi reikalingo portfelio, kad galėtų kreiptis dėl apdovanojimų diplomų kursų su dizainu susijusiose srityse. Ši programa skirta studentams, kurie siekia BA (Hons) produktų dizaino, BA (Hons) transporto dizaino, BA (Hons) reklamos ir prekės ženklo valdymo, BA (Hons) animacijos ir BA (Hons) vizualinio efekto ir koncepcijos dizaino laipsnis programas.
KAS YRA PORTFELĖ?
Portfelis - tai jūsų darbų dokumentai, kurie gali apimti eskizų, piešinių, iliustracijų, tapybos, fotografavimo 3D kūrinių, rašinių ir daug daugiau.
KODĖL PATEIKITE PORTFELĮ?
Tai yra tai, kaip išmokstumėte, kiek toli sužinojote apie meno ir dizaino sritį, taip pat dėl BA (Hons) produkto dizaino, BA (Hons) transporto dizaino ir BA (Hons) reklamos ir prekės ženklo valdymo BA (Hons) animacija ir BA (Hons) vizualinis efektas ir koncepcijos dizaino studijų programos.
KODĖL BŪS PATEIKTI INTERVIU, Į KURIUOS TURI BŪTI GRUPĖS PROGRAMA?
Kadangi turime sužinoti apie jūsų susidomėjimą ir potencialą, susijusius su konkrečiu dizaino sritimi.
Aš turiu tik "OLEVELV" KVALIFIKACIJĄ, IR NĖRA PORTFELIO, KOKIS TURITE DIRBTI?
Prieš pradėdami studijuoti į dizaino studijų programą, jūs privalote imtis dizaino fondo programos.
KAS, jei aš jau turiu "A'LEVEL" kvalifikaciją, bet vis tiek neturiu portreto?
Mes siūlome portfelio vystymo programą tiems studentams, kuriems reikalingas meno supratimas
KAIP LAIKAS TRŪKUMO TRUKMĖ?
Trumpas kursas truks 6 savaites.
MODULIO PAVADINIMAS: PAVELDO PLĖTRA IR IŠVADINIMAS
SANTRAUKA
Šiame modulyje galėsite ištirti ir išplėsti meno ir dizaino brėžinių įgūdžius, kurie leis sukurti gerą portfelį, parodantį įvairius žiniasklaidos ir procesų panaudojimą. Tikimasi, kad tęsis mokymų metu sukurtas darbas atliekant tolesnes užduotis, kurios leis jums sukurti ir palyginti įvairius kūrinius iš kitų žiniasklaidos be piešimo, pvz., 3D fizinio modelio fotografiją, skaitmeninį meno kūrinį, eskizus, tyrimus, rašymą, iliustraciją, tapyba, medžiagos tyrimai ir dar daugiau.
Jums reikės įvairių piešimo priemonių, kurių dėstytojas jus patars, tačiau paprastai jie susideda iš:
- Įvairių klasių pieštukų asortimentas
- Eraser
- Valdiklis (plieno taisyklė geriausiai tinka pjovimui)
- Spalvoti pieštukai
- Akvarelės ir šepečiai
- Sketchbooks - minimalus A3 dydis
- Pjovimo ir pjovimo stalas
- Klijai ir (arba) dvipusės juostelės
TIKSLAI
Šio modulio tikslai yra šie:
- Paruoškite dirbti dizaino aplinkoje, laikydamiesi sveikatos ir saugos reikalavimų bei suprasdami atsakomybę kurdami kūrybinius įgūdžius
- Sukurti supratimą apie portfelio svarbą studijuojant ir dirbant kūrybinėse srityse - nuo laipsnio iki užimtumo
- Pateikti pagrindinius meno ir dizaino įgūdžius, reikalingus norint įstoti į aukštojo mokslo programas
- Padidinti savo žinias apie kūrybinę veiklą, susijusią su meno ir dizaino bei susijusiais darbo būdais
- Paruošti jus savo kūrybos plėtros valdymui
PROJEKTŲ APRAŠYMAS
- Jūsų darbas turėtų būti pateikiamas profesionaliai, palaikant rašytinę medžiagą, kuri pateisina jūsų pasirinkimą ir kontekstualizuoja darbą - tai gali būti komentarų, trumpų atvejų analizių, esė ir ataskaitų forma. Jūsų dėstytojas padės jums susipažinti su kiekvieno trumpo reikalavimo reikalavimais.
- Jūsų darbas turi būti pateiktas tinkamame pristatymui interviu metu
- Jei siekiate "Product Design", jums reikės sukurti "Naujojo asmeninio ryšio įrenginio" piešimo projektą.
- Jei siekiate "Transport Design", jums reikės sukurti "Naujo asmeninio transporto įrenginio" piešimo projektą.
- Jei siekiate Animacijos, jums reikės sukurti "Thinking outside the box" storyboard. Turėtumėte įsivaizduoti rungtynių dėžę ir vieną rungtynę šalia jos. Vizualizuokite, kaip rungtynės grįš į dėžutę. Prisiminkite, kad rungtynės yra simbolis, kurio priežastis reikia sugrįžti į dėžutę.
- Jei siekiate "Visual Effect" ir "Concept Design", jums reikės sukurti "Aplinkos dizaino" perspektyvinį brėžinį. Piešimas turi apimti aplinką tradicinėje rinkoje, kurioje žmonės parduoda ir pirko vietoje. Prašau apsvarstyti perspektyvių būdų, kaip išreikšti savo idėjas.
- Jei siekiate reklamos ir prekės ženklo valdymo, jums reikės sukurti "Žurnalo reklamos" koncepcijos piešinį. Piešinyje turi būti energetinio gėrimo produktas ir visos su juo susijusios vizualinės koncepcijos.
MOKYMO IR VERTINIMO STRATEGIJA
- Jums bus suteikta struktūrinė informacija apie įvairius procesus ir žiniasklaidą, pateikiama naujų temų ir metodų, paremta pavyzdžiais, kurie iliustruoja žiniasklaidos naudojimą.
- Jums bus suteikta savarankiškų studijų medžiaga ir praktikuojami savarankiško mokymo taikymai pamokomųjų sesijų metu, pasitelkiant mokytoją, kuris teikia paramą.
- Jūsų nepriklausomas studijų laikas bus naudojamas, norint užbaigti atitinkamas pratybas, kurios praplės jūsų mokomas sesijas ir tobulins jūsų įgūdžius. Jūs taip pat turėsite praktikuoti įvairius metodus ir paremti savo studijas tolimesniais fono svarstymais.
- Jūs įvertinsite taip, kaip pasiruoškite kursą, į kurį norite pereiti. Pavyzdžiui, parengsite savo portfelį pasirenkant ir montuodami pagrindinius darbus, ir tikimės, kad aptarsime savo darbą ir vertinsite kitų darbą.
KAMPUOS NUOSTATOS IR ĮRENGINIAI
- Paskaitoms ir pamokoms jūs dirbate studijoje, tinkančioje dizaino aplinkai.