Pažangaus žaidimų dizaino diplomas
Langara Centre for Entertainment Arts
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Vancouver, Kanada
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
2 years
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
CAD 65 000
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Apžvalga
Neleiskite, kad žodis „žaidimas“ jus apgautų. Lošimų pramonė yra didžiausia, sparčiausiai auganti žiniasklaidos industrija pasaulyje. Tai yra didesnis nei Holivudas, o jis nyko muzikos verslas - 2018 m. Uždirbo daugiau nei 138 milijardus dolerių, ty 13% daugiau nei ankstesniais metais („Newzoo“ pasaulinių žaidimų rinkos ataskaita 2018).
Mokydamiesi „Advanced Game Design“ programos, patirsite visą žaidimo kūrimo ciklą - pradedant koncepcijos meno ir vartotojo sąsajos kūrimu
Programos parinktys
Mūsų pramogų meno programos yra sukurtos taip, kad aprūpintų jus išsamia rinkoje parduodamų įgūdžių rinkine, kuri leistų į sėkmę gyvybingoje ir augančioje pramogų meno pramonėje.
Mokymo programa
Tęstinių studijų diplomai yra dvejų metų dieninės programos, skirtos absolventams įgyti įgūdžių ir sugebėjimų, reikalingų nedelsiant patekti į animacijos, VFX ir žaidimų dizaino darbo rinkas bei sėkmingai siekti karjeros. Programą sudaro 24 būtini kursai per šešias 15 savaičių trukmę. Daugelyje kursų yra trys valandos paskaitų ir dvi valandos laboratorijų kiekvieną savaitę. Papildomas laikas laboratorijos laboratorijoje taip pat skiriamas užduotims ir projektams atlikti.
Tarptautiniai studentai
Tarptautiniai absolventai, sėkmingai baigę savo programą, gali pretenduoti į Kanados darbo leidimą po studijų baigimo (PGWP).
Priėmimas
Įėjimo reikalavimai grindžiami šiais kriterijais:
- Kandidatai privalo būti baigę BC klasę 12 (arba lygiavertę) arba būti ne jaunesni kaip 19 metų programos pradžios metu
- Vidutinio ir aukštesnio lygio tradicinio meno ir (arba) žaidimų projektavimo pagrindai arba didelis kompiuterinės grafikos ar kompiuterio programavimo gebėjimas
- 15–20 geriausių jų kūrinių rinkinys (pvz., Eskizai, brėžiniai, dizaino variantai ir tt) skaitmeniniu arba popieriniu formatu. Aplankas turėtų parodyti studento įgūdžius, kūrybingumą, meninį diapazoną ir (arba) techninius sugebėjimus bendradarbiaujant, tuo pačiu atspindint savo meninius interesus ir tapatumą. Idealūs aplankai atspindės plačią įtaką, stilių ir temą.
Įrodytas anglų kalbos mokėjimas, turintis vieną iš šių charakteristikų:
- IELTS 6.5
- TOEFL (internetinis), kurio bendras balas yra 80 ar daugiau ir ne mažiau kaip 20 klausymosi, 20 skaitymo, 19 kalbėjimo ir 21 rašymo.
- LPI (kalbos mokėjimo indeksas) 4 lygis su 24 esė
- ELA (anglų kalbos vertinimas VCC) 145
- LET („Langara“ anglų kalbos testas) 2 lygis
- Sėkmingai baigę LEAP 8 lygį, ne mažiau kaip 70 proc.
- Sėkmingai baigę „BC 12“ klasės anglų kalbą arba komunikacijos programas arba lygiavertes programas, ne mažiau kaip 70 proc.
- Sėkmingai baigę vidurinį anglų kalbos arba ryšių kursą, už kurį „Langara“ kolegija suteikia pervedimo kreditą, turintį ne mažiau kaip 70% arba B-
- IB English A1 arba A2 (HL arba SL), įvertinus 4 balais
- Išplėstinė vieta:
- Anglų kalba ir kompozicija su 3 balais
- Anglų literatūra ir kompozicija su 3 balais
* Atminkite, kad studentai, kurie nėra baigę 12 arba lygiaverčio lygio, vis tiek gali kreiptis į šią programą, tačiau jie turi būti 19 metų ar vyresni.
Karjeros galimybės 3D animacijoje
Absolventai bus pasirengę daugeliui pozicijų kino ir animacijos pramonėje, įskaitant:
- 3D simbolių menininkas
- 3D aplinkos modeliuotojas
- Charakterio koncepcijos menininkas
- Aplinkos koncepcijos menininkas
- Žaidimo / lygio dizaineris
- Žaidimo programuotojas
- Sistemų programuotojas
- Įrankiai programuotojas
- UX / UI dizaineris
- Tekstūros menininkas
Absolventai, pelnę „Advanced Game Design“ diplomą, turės galimybę persikelti į San Fransisko dailės akademiją tęsti savo studijas. Akademija siūlo visiškai akredituotus bakalauro ir magistro laipsnius daugiau nei 40 studijų sričių.
„Aš baigiau gana didelę aplanką, dėl kurio buvo lengviau kreiptis dėl darbo. Savo 3D aplinkos modeliavimo klasėje pasirinkau daugybę tekstūravimo metodų ir gavau gerą pagrindą iš portretų tapybos klasės, taip pat išmokau dizaino pagrindus vizualiems mobiliųjų žaidimų kūrimui. Aš tikrai rekomenduočiau „Game Design“ programą. Tai padarė įtaką mano karjerai. “- Duy Nguyen, URM „15Asociate 3D Character Artist“, „Riot Games“
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Interaktyvių technologijų ir žaidimų dizaino diplomas
Aukštojo žaidimo diplomas – str
- Toronto, Kanada
Aukštasis žaidimo – programavimo diplomas
- Toronto, Kanada