Keystone logo

Pathway programa Programos į Rinkodara į Japonija dėl 2024

Filtrai

Filtrai

  • Pirmosios pakopos Pathway programa
  • Antrosios pakopos Pathway programa
  • Pathway programa
  • Rinkodaros studijos
Studijų sritys
    Administravimo studijos (0)Aplinkos studijos (0)Architektūros studijos (0)Asmeninio tobulėjimo studijos (0)Aviacija (0)Bendrosios studijos (0)Dizaino studijos (0)Ekonomikos studijos (0)Energetikos studijos (0)Gamtos mokslai (0)
Vietos
Raskite daugiau vietų
Laipsnio tipas
Trukmė
Studijų tempas
Kalbos
Kalbos
Studijų formatas

Nė viena programa neatitinka jūsų paieškos kriterijų. Patikslinkite filtrus.

Clear filters

Pathway programa Programos į Rinkodara

Į rinkodaros studijas įstoję studentai paprastai nagrinėja tokias temas kaip tikslinės auditorijos nustatymas, kainodaros strategijos, prekių ir paslaugų vystymas, reklamos bei viešųjų ryšių strategijų įgyvendinimas ir kitas su rinkodara bei verslo vadyba glaudžiai susijusias disciplinas.

Japonija yra viena iš labai integruotose aukštojo mokslo sistemų Azijoje. Japans požiūris į mokslo ir technologijų srityje yra labai vertinami, todėl jų išsilavinimo lygis labai struktūrizuoti nuo vaikystės iki pirminės per antrinę tretinio lygio. Su 126 mln žmonių, gyvenančių Japonijoje ji kultūrinį turtingas aplinką. Didysis Tokijas plotas yra didžiausia metropolinė zona pasaulyje, su daugiau nei 30 milijonų gyventojų.

Pathway studijų programos yra kuriamos taip, kad jas pasirinkę studentai galėtų lavinti savo anglų kalbos rašymo ir komunikacijos įgūdžius ir galėtų įstoti į juos labiausiai dominantį užsienio universitetą. Į šias studijų programas dažniausiai yra įtraukiamos itin intensyvios kalbos studijos, tad būtent jos gali padėti į užsienio universitetą įstoti į itin anglų kalbos žinių stokojantiems žmonėms. Be to, Pathway studijų programas pasirinkę studentai taip pat turi itin gerą galimybę išsamiau susipažinti ir su šalies, kurioje jie nori studijuoti kultūra, politine sistema ir istorija.