patekimo į rinką strategijos: sverto savo platinimo kanalus (anksčiau rinkodaros kanalo strategijas)

Kellogg School of Management at Northwestern University

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

patekimo į rinką strategijos: sverto savo platinimo kanalus (anksčiau rinkodaros kanalo strategijas)

Kellogg School of Management at Northwestern University

Efektyviai valdyti savo patekimo į rinkas strategija yra labai svarbūs Jūsų įmonės bendra verslo modelio sėkmę. Ši programa suteiks Jums žinių ir parengti tinkamą priėjimo prie rinkos strategiją, taip pat konkrečias priemones, reikalingas valdyti sudėtingus partnerių tinklą savo platinimo sistemą.

Jei bandote patekti į naują rinką, pateikti naują produktą, arba nuspręsti, kuri mažmeninės strategijos laikytis, ši programa suteiks jums įgūdžių kurti ir valdyti naujus platinimo kanalus.

Jeigu Jūs ieškote koordinuoti daugelio maršrutų rinkoje, motyvuoti kanalo partneriais, ar naudoti platinimo kanalus diferencijuoti savo produktą, tada jums liks su įrankiais valdyti esamą kanalą struktūrą padidėjo pelningumas ir konkurencinis pranašumas.

Ši programa yra skirta plataus vartojimo prekių bei paslaugų įmonių poreikių, kurie nori optimizuoti santykius su didmenininkais ir mažmenininkais; verslo-verslui įmonėms darbo per nepriklausomų platintojų ir pardavimų atstovas įmonėms; mažmenininkai siekiant pagerinti efektyvumą labiau konkurencingoje rinkoje; ir tarpininkų siekia išsaugoti savo vaidmenį vis skysčio kanalo struktūra.

Kas turėtų dalyvauti

Ši programa yra naudinga produkto vadybininkai, viduryje-į aukštesnio lygio prekybos vadovų, atsakingų už vartotojų produktų ir paslaugų, asmenų, kurie neseniai prielaidą, prekybos įsipareigojimus, ir tiems, kurie nori sukurti rinkodaros mentaliteto, kad jie galėtų efektyviau dirbti su prekybos žmonėmis .

Daugelis kompanijų rasti ypač naudinga rėmėjas dalyvių komandos programą. Dalyvavimas kaip komanda gamina bendrą žodyną ir mokymosi patirtį, kuri skatina naujų idėjų ir minčių, taikymu įmonės problemas. Specialūs tyrimo grupes, kainų nustatymo ir kitų priemonių galima bendrovių rėmimo grupių, ne mažiau kaip keturi dalyviai

Pagrindiniai privalumai

Per šį kursą, Jūs:

  • Pelnas įžvalgų vaidmuo rinkos prieinamumo groja jūsų įmonės
    verslo modelis
  • Segmento savo rinkos optimalaus kanalų projektavimas
  • Įvertinti ir patenkinti paslaugų gamybos poreikius Jūsų galutiniams vartotojams
  • Optimizuoti brangių veiklos paskirstymo tarp kanalų partneriai
    Siekiant padidinti prieigą prie rinkos veiksmingumą ir padidinti pelningumą
  • Nustatyti spragas kanalo efektyvumą arba pagal pareikalavimą arba tiekimo pusių
  • Nustatykite galios pozicijas skirtingų kanalų narių ir naudojimo teisę pareikšti apie gamybos pokyčiai kanalo operacija
  • Diagnozuoti šaltinių kanalas conflct ir vystyti priemones, skirtas konfliktų sprendimo Li>
  • Ieškoti šalies ir tarptautinių įžvalgų veiksmingai valdyti savo maršrutus į rinką
  • Gauti 7 turas Marketingo kanalai, kurio knygos tema, parašyta Profesoriai Anne COUGHLAN ir Erin Anderson et al kopiją.

Ši mokykla siūlo tokias studijų programas:
  • Anglų
Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rugs 2019
Duration
Trukmė
3 dienų
Ištęstinės
Price
Kaina
5,500 USD
Locations
Jungtinės Amerikos Valstijos - Evanston, Illinois
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinės Amerikos Valstijos - Midland, Michigan
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rugs 2019
Jungtinės Amerikos Valstijos - Evanston, Illinois
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinės Amerikos Valstijos - Midland, Michigan
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla