Oficialus aprašymas

Intensyvi 6-mėnesių programa, skirta visų pirma vadovams ir specialistams, rinkodaros ir pardavimų, kurie siekia valdyti efektyviau santykius su klientais ir padidinti prekybos politikos veiksmingumą ir pardavimo procese. Ši programa lavina gebėjimus naudoti rinkodaros priemones ir pardavimo būdų, atsižvelgiant į įmonės aplinkos realijas, siekiant įvykdyti organizacinius tikslus.

Programoje pabrėžiama, efektyvų ryšį tarp rinkodaros ir pardavimo funkcijas įmonės viduje. Dėl žinių ir įgūdžių, įgytų per programa, dalyviai pareikšti savo indėlį siekiant generuoti didesnes pajamas už organizaciją pritraukti naujus klientus ir padidinti esamų klientų lojalumą.


Laikas rėmelį

Kursai: lapkritis-balandis
Pasirengimas egzaminus ir baigiamąjį dokumentą: Bal.-Geg.

Programa rengiama kartą per savaitę, 17:00-08:00 Tai reikalinga programa. Be klasės pratybas dalyviai gerai praleisti laiko apie individualią ir tyrimų grupės darbas.


Nagrinėjamos temos

a. Prekyba


- Vartotojų ir organizacinių pirkėjo elgesį
- Rinkos segmentavimas, tikslinio taikymo ir pozicionavimo
- Marketingo strategijos vartotojų rinkose, palyginti su verslo rinkose
- Marketingo kompleksas. Produktas, kaina, paskirstymas ir komunikacijos strategijas
- Marketingo planas
- Marketingo tyrimai dizainas
- Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimų metodai
- Pasirinkti tinkamus tyrimo metodus
- Parengti ir vertinti tyrimų ataskaitų

b. Pardavimai


- Tapimas profesionalių pardavimo
- Sukūrimas metodai
- Komunikatas dėl sėkmingo pardavimo
- Užtikrinti veiksmingą pardavimų pristatymuose
- Kėlimas perspektyvas prieštaravimus
- Uždarymas pardavimas
- Santykių su klientais valdymas

Peržiūrėti 24 daugiau kursų Institute for Business and Public Administration, Bucharest (ASEBUSS) »

Šis kursas yra Campus based
Start Date
Rugs 2019
Duration
6 mėnesių
Ištęstinės
Pagal vietas
Pagal datą
Start Date
Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas

Rugs 2019

Location
Galutinis paraiškų davimo terminas
End Date