Pažangus turizmo ir svetingumo vadybos diplomas

Bendroji informacija

Programos aprašymas

Mūsų pažangus turizmo ir svetingumo vadybos diplomas yra praktinis kursas, kuriame daugiausia dėmesio skiriama pažangių įgūdžių ugdymui studentų portfelyje iš mūsų turizmo ir svetingumo valdymo diplomo, taip pat profesionalių specialistų.

Šis kursas suprojektuotas taip, kad tiems studentams, kurie nori siekti vidurinės grandies vadovo pozicijos turizmo ir svetingumo sektoriuose, aistringai dirbantiems darbuotojams, kurie nori eiti vadovaujančias pareigas ir tiems, kurie nori progresuoti Bakalauro studijų programos.

Kurso trukmė

  • Visą darbo dieną: 8 mėnesiai (3 valandų pamokos per dieną, 5 dienos per savaitę).
  • Part-time: 12 mėnesių (3 valandų pamokos per dieną, 3 dienos per savaitę).

Kurso struktūra

Kursų struktūra skirta suteikti studentams šias būtinas žinias, įgūdžius ir įrankius:

  • Banketų valdymas
  • Baro valdymas
  • Maisto ir gėrimų operacijų valdymas
  • Turizmo ir svetingumo industrijos apskaita ir finansai
  • Vadovų vystymas
  • Tyrimų projektas turizmo ir svetingumo industrijoje
  • Turizmo paskirties valdymas
  • Susitikimai, paskatos, konvencijos, parodos (MICE) valdymas
  • Pramoninis priedas 6 mėnesiams

Jis taip pat skirtas pramonės specialistams, kurie nori atnaujinti savo įgūdžius ir pažangą į laipsnio kursą su žinomais universitetais.

Kursų mokymosi uždaviniai

  • Parodyk supratimą apie tarptautinį verslą, įskaitant žinias apie tarptautinio verslo kultūrinius skirtumus
  • Nustatykite nacionalinės aplinkos politinių, teisinių sistemų skirtumus
  • Suprasti vyriausybės įsikišimą į tarptautinę aplinką
  • Suprasti pasaulinę strategiją ir organizaciją
  • Nustatykite pasaulinės rinkos galimybes ir vertinimo metodus
  • Suprasti licencijavimą, frančizę ir kitus sutartinius susitarimus
  • Suprasti tarptautinio verslo pasaulines apsirūpinimo ir rinkodaros strategijas
  • Suprasti organizacinio elgesio pobūdį ir prasmę bei jos reikšmę, darančią teigiamą įtaką organizacinės kultūros žmogiškųjų išteklių charakteristikoms
  • Analizuokite individų indėlį į organizacinį elgesį ir našumą
  • Nustatykite individų tikslus, lūkesčius ir vaidmenis organizacijoje, pavyzdžiui, požiūrio, elgesio klausimų, streso ir tt svarbą.
  • Žinokite motyvacijos prigimtį ir prasmę bei jų reikšmę valdymui
  • Nustatykite pasitenkinimo darbu pobūdį ir prasmę, jos santykį su darbo rezultatais
  • Suprasti grupių prigimtį ir reikšmę organizacijose bei veiksmingą komandinį darbą
  • Nustatykite komunikacijos procesą formaliose ir neoficialiose organizacijose ir uogose, kad jie galėtų veiksmingai bendrauti
  • Nustatykite turizmo, visuomenės ir aplinkos santykį
  • Suprasti turizmo augimo fizinę ir kultūrinę įtaką aplinkai
  • Nurodykite tvarumo sampratą ir plėtoti turizmo tvarumo supratimą ir vertinimą
  • Suprasti informuotumą apie turizmo aplinkosauginį, sociokultūrinį ir ekonominį poveikį
  • Įtraukti tvaraus turizmo principus į turizmo vietų ir produktų kūrimą ir valdymą
  • Suprasti šiuolaikines žmogiškųjų išteklių valdymo iššūkius
  • Nustatykite žmogiškųjų išteklių planavimo svarbą
  • Suprasti tipiškus darbo analizės metodus
  • Paaiškinkite išorinio ir vidinio įdarbinimo pranašumus ir trūkumus
  • Suprasti įvairius informacijos šaltinius, naudojamus asmeninei atrankai
  • Nustatykite įvairius veiklos vertinimo metodus
  • Suprasti įvairių rūšių paskatų planus
  • Suprasti įstatymus ir teisės aktus, valdant darbuotojų įrenginius ir verslo veiklą
  • Nustatykite verslo problemas valdant įrenginius kaip sudėtingą verslo funkciją
  • Tvarkykite darbo vietas kaip pastatytą aplinką
  • Įtraukti saugumo klausimus kaip naują prioritetą įrenginių valdyme
  • Suprasti mažo ir pasiūlos dinamiką ir paklausos bei pasiūlos elastingumą
  • Paaiškinkite rinkos efektyvumą ir sąžiningumą
  • Suprasti veiksmų rinkas
  • Paaiškinkite vartotojų pasirinkimą ir paklausą
  • Suprasti skirtingas konkurencijos formas
  • Nustatykite ekonomikos augimo veiksnius
  • Suprasti paslaugų rinkodaros ir vartotojų elgsenos reikšmę paslaugų kontekste
  • Suprasti padėties nustatymo paslaugas konkurencingoje rinkoje
  • Gaukite žinias kurdami paslaugų produktus
  • Suprasti paslaugų platinimo mechanizmą elektroninėmis ir fizinėmis priemonėmis
  • Žinokite, kaip skatinti aptarnavimą ir šviesti klientus
  • Paslaugų proceso kūrimas ir valdymas
  • Ryšių ir paslaugų lojalumo valdymas
  • Organizuojant pokyčių valdymą ir paslaugų vadovavimą
  • Gaukite įžvalgų apie MICE svarbą turizmo ir svetingumo industrijoje, struktūroje ir skirtinguose "MICE" pramonės žaidėjose, specialių renginių pobūdžio, "MICE" pramonės ir rėmimo temos
  • Parodykite pagrindinį sąvokų ir metodų komponentų supratimą MICE pramonėje
  • Rodyti supratimą apie laisvalaikio paslaugų, išteklių, teritorijų ir įrenginių planavimo principus ir tvarką

Pristatymo režimas

Kursas pristatomas akis į akį klasių režimu ir per e-mokymą.

Kurso pradžia

Sausio, balandžio, liepos ir spalio mėn

Vertinimo metodika

Vertinimai / egzaminai atliekami po kiekvieno modulio.

Užduotys, vertinimo užduotys, viktorinos,

Pastaba:

Modulio gedimo atveju studentas gali mokėti 1 papildomą mokestį, sumokėjęs atitinkamą mokestį. Moduliai nepriklauso vienas nuo kito.

Baigimo reikalavimai ir apdovanojimai

Studentai privalo užpildyti ir perduoti 8 modulius, kad jiems būtų suteiktas CSM Academy International Pte Ltd. suteiktas pažangus turizmo ir svetingumo valdymo diplomas.

Vietos studentai turi pasiekti 75% lankytojų, o tarptautiniai studentai turi įgyti 90% lankytojų kiekvieną mėnesį.

Karjeros galimybės

Įdarbinimo galimybės apima įvairius postus daugelyje viešbučių, kurortuose, kelionių agentūrose ir ekoturizmo vietose.

Įėjimo reikalavimai

  • Turizmo ir svetingumo diplomas, kurį skiria vietos politechnikos arba CSM Academy International ar kiti atitinkami diplomo turėtojai.

Reikalavimai anglų kalba

  • IELTS, kurių minimali bendra juosta yra 5,5.
  • GCE "A" lygis praleidžia anglų kalbos arba lygiavertį.

Mokestis už paraišką (negrąžinamas ir neperleidžiamas)

  • Tarptautinis studentas: S $ 600 (prieš GST)
  • Vietos mokinys: S $ 50 (prieš GST) *

* Vietinis studentas nurodo Singapūro / PR / Employment Pass / priklausomų išlaikymo turėtojų

Kurso mokestis

  • Vietos studentams: 8 800 USD (prieš GST)
  • Tarptautiniams studentams: 10 000 USD (prieš GST)

Draudimo įmokos

  • Mokesčių apsaugos schema ***: atsižvelgiant į vyraujančią rinkos kainą
  • Medicinos draudimo mokestis ****: atsižvelgiant į vyraujančią rinkos kainą

*** Mokesčių apsaugos schema (FPS) skirta apsaugoti studentų mokamus mokesčius.

**** Visiems vietos ir tarptautiniams studentams privaloma įsigyti medicininį draudimą, kuris galioja visą jų studijas su CSM Academy International . Vietiniai studentai (Singapūre, PR

Pastaba:

  • Mokesčių mokėjimas yra Singapūro doleriais.
  • Mokėjimo būdas tik čekiais / tinklais / telegrafo pervedimu
Paskutinį kartą atnaujinta Rgs. 2018

Apie mokyklą

CSM Academy International was established in April 2005. It offers Service Management related education programs that are enhanced through our linkages with several overseas Universities and Organizat ... Skaityti daugiau

CSM Academy International was established in April 2005. It offers Service Management related education programs that are enhanced through our linkages with several overseas Universities and Organizations that are renowned for their specialist courses in the service arena. We have also been awarded a 4 years EduTrust Singapore award in August 2017. Skaityti mažiau