PMD-Marketing
The International Management Institute (MIM-Kyiv)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kiev, Ukraina
Kalbų studijos
Susisiekti su mokykla
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
6 months
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Sep 2023
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Programos tikslas yra:
parodyti įtaką ir vaidmenį rinkodaros sprendimus didinant viso verslo vertę.
Programa:
Verslo savininkų ir aukščiausio lygio vadovai, vidutinių įmonių ir aukštojo;
Rinkodaros departamentų vadovai;
rinkodaros vadybininkai.
Visos programos kursai yra integruota viena filosofija, kuri remiasi pažangiausių požiūrio į verslo organizavimą, pripažintų pasaulio verslo bendruomenei - rinkodaros orientacija į verslo vertės.
Programa yra pagrįsta naudojant "MARKSTRAT ®" kompiuterinio modeliavimo, kaip pagrindine priemone, kuri leidžia dalyviams matyti tiesioginę įtaką marketingo sprendimams dėl verslo vertę. Be to, programa naudoja daug inovacinių technologijų mokymo verslo kursus, įskaitant verslo modeliavimas, atvejų analizė, grupinės diskusijos ir tt
Programa susideda iš šių kursų:
- Rinkodaros
Pagal verslo vertės kūrimo koncepciją, pagal kurso dalyvių studijuoti naujausią pasaulio požiūrį į rinkodaros, buvo pritaikytas Ukrainos bendrovių reikalavimus.
- Strateginio rinkodaros / MARKSTRAT ®
Strateginis marketingo modeliavimas, kurių dalyviai veikia kaip aukščiausio lygio vadovai įmonės, konkurencingesnė rinkos aplinka, buvo 7-12 metų.
Modeliavimo proceso dalyviai gali matyti rinkodaros veiksmų įtaką įmonės vertė ir įgyti praktinių įgūdžių.
- Rinkodaros tyrimai
Kursas suteikia žinių, tikslai, ideologija, struktūra ir marketingo tyrimų metodus ir apibrėžia jos vieta įmonės rinkos veikla.
Programos dalyviai mokosi marketingo aplinkos tyrimų ir analizės metodus, taip pat rangovų atrankos metodus, atlikti marketingo tyrimai, marketingo tyrimai valdymo organizavimo ir gautos informacijos analizę.
- Verslo ekonomika
Apžvalga šiuolaikinės makroekonominius ir mikroekonominius procesus ir sąvokas, kurios sudaro metodologinį pagrindą tolesnei verslo vertės kūrimo koncepcijos supratimą.
- Finansiniai aspektai, įmonės vertė
Finansų valdymo organizavimo bendrovė, kurios tikslas - didinti verslo vertę. Nustatant bendrovės vertę pagrindinius komponentus.
Ryšys tarp įmonės vertės komponentų.
Profesorių konsultavimo veiklos patirtis lėmė programos remiasi derinys naujausias teorinių požiūrių su praktinių Ukrainos verslo bendruomenės poreikius struktūra.
Per programos dalyviai turės galimybę bendrauti su kviečiami aukščiausio lygio vadovai iš pirmaujančių Ukrainos bendrovių, žinomas dėl savo sėkmingų rinkodaros projektus.
Baigus studijų dalyviai gauna valstybės sertifikatą profesinio tobulėjimo ir MIP-Kijevas sertifikatą.
 
Priėmimo sąlygos: Priėmimo grindžiama atvira konkurencija, atsižvelgiant į rezultatus dokumentų atrankos ir individualus interviu .
Programos forma: penktadienį nuo 17.30 iki 21.30 ir šeštadienį nuo 9.00 iki 17. 00 kartus per mėnesį
 
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
Grafinio dizaino įgūdžių apdovanojimas: verslininkas I
- Santa Barbara, Jungtinės Amerikos Valstijos
Grafinio dizaino įgūdžių apdovanojimas: Verslininkas II
- Santa Barbara, Jungtinės Amerikos Valstijos
Aukštesnė rinkodaros ir skaitmeninės reklamos programa
- Madrid, Ispanija