Neuromarketingo verslo specializacijos kursas
ISAG - European Business School
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Porto, Portugalija
Kalbų studijos
Portugalų kalba
Studijų formatas
Stovykloje
Trukmė
56 hours
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
EUR 750 / per year *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Mar 2024
* Lentelė galioja 2023/2024 mokslo metams
Įvadas
APIBŪDINIMAS
Šis kursas sujungia teorinę sistemą su dominuojančiu praktiniu komponentu, skirtu pagrindinei vartojimui taikomo neuromokslo temai, todėl kiekvienas studentas gali nustatyti elgesio analizės, psichofiziologinių ir elektrofiziologinių duomenų, taikomų vartojimo kontekste arba sąveikoje su vartojančiais asmenimis, potencialą. .
Kursas pateikiamas su dinamišku ir novatorišku varikliu, kuris bus integruotas į esamą įmonių praktiką, o kartu su tradicinėmis rinkos studijomis kurso turinys papildys vienas kitą ir paskatins struktūrinius pokyčius įmonėse ir partneriuose.
Juo siekiama parodyti dalyviams neurologijos taikymo svarbą verslo strategijos, produkto kūrimo, kainų strategijos, platinimo ir komunikacijos kontekste.
Šio kurso metu stažuotojai pakeis savo požiūrį į įmonėse taikytinas strategines intervencijas, supras dirgiklių atpažinimo ir reagavimo į juos svarbą, tada prisitaikys ir kurs produktus, kampanijas, kainas, svetaines ar pakuotes, galinčias įtraukti jūsų klientai.
TIKSLAI
- Nustatyti pagrindines žmogaus smegenų neuroanatomijos ir neurofiziologijos sąvokas, kad būtų pasiektas pagrindinis/vidutinis lygis;
- Suprasti fiziologinius ir neuroninius atsakus per vartotojų neuromokslo tyrimus su technologinėmis priemonėmis (Eyetracking, EEG, galvaninis odos atsakas ir kt.);
- Padėti suprasti vartotojų pirkimo elgseną ir jų sprendimų priėmimo procesus taikomosios neurologijos šviesoje;
- Suprasti mokslinius principus, susijusius su neuromokslų taikymu rinkai ir vartojimui šiose dimensijose: gaminys, dizainas, komunikacija, pakuotė ir žiniatinklis.
MOKYMO KALBA: portugalų
Studijų programa
KURSŲ TURINYS
1 METAI
- Neuro žmogus
– Vartojimui taikomi neuromokslai
- Verslo strategijos studijos, įrankiai ir metrika
- Neuro strategija
- Neuro dizainas
- Vartotojų zonų neuroarchitektūra
– Neuromokslai taikomi komunikacijai
- Neuromokslai taikomi reklamai
- Neurologijos pritaikymas pakavimui
- Neuro interneto rinkodara
- Emocinis intelektas versle
- Pitch Deck Brain