naujų produktų inovacijų, plėtros ir įgyvendinimo strategijas

University of Chicago Booth School of Business

Programos aprašymas

Oficialus aprašymas

naujų produktų inovacijų, plėtros ir įgyvendinimo strategijas

University of Chicago Booth School of Business

Ši unikali programa suteiks jums su sistemas, priemones, metodus ir perspektyvas, padės jums efektyviau plėtoti ir pateikti rinkai naujus produktus. Žinoma visapusiška pagrindinių temų kūrimo ir įgyvendinimo rinkos-orientuotas požiūris į naujoves. Su pažangiausius mąstymo ir geriausios praktikos ir naujų produktų kūrimą, ši programa padės jums kurti ir modifikuoti savo organizacijos naujo produkto vystymo procesą ir įtvirtinti jūsų įmonei įgyti strateginį konkurencinį pranašumą. Ji apima platų pramonės šakų, įskaitant verslo verslo, vartotojų produktų ir paslaugų spektrą.

&nbsp


Temos apima keturias plačias sritis:


Strateginį vaidmenį jūsų organizacija naujus produktus

Peržiūrėti geriausia praktika visoje įvairių pramonės šakų, naujų produktų kūrimo

Turinti geriausią praktiką ir pažangiausias sistemas, sukurti pagal rinkos dėsnius naujo produkto vystymo procesą

Naujo produkto vystymo procesą, įgyvendinimo


Per šią programą, jūs išmoksite:


- Kaip atlikti naują produkto diagnostikos audito ir parengti naujo produkto strategiją.

&nbsp

- Geriausia praktika ir naujų produktų kūrimą, kad atskirti "geriausias" firmų iš įvairių pramonės šakų "poilsio".

&nbsp

- Kaip parengti naujo produkto vystymo procesą, kuri apima geriausios praktikos ir yra pagrįstas pažangiausias sistemas ir metodus.

&nbsp

- Kaip pritaikyti naujo produkto vystymo procesą: įvairių tipų projektus - mažesnės rizikos trumpalaikiai, palyginti su proveržio projektai, namas, palyginti su perkamos projektų, platforma projektų, įvairių strateginį sprendimą situacijose: greičio rinkoje, palyginti su didelę plėtros, iniciatyvi, palyginti su reaktyviosios strategijos, statybos proceso lankstumo.


- Kaip įgyvendinti naujo produkto vystymo procesą.

&nbsp

- Kaip sukurti naujas rinkos erdvę nustatant naują vertę kreivė, kad geriau atitiktų klientų poreikius.

&nbsp

- Kaip nustatyti naujo produkto galimybes, naudojant tiek "išteklių pagrindu" ir "rinkos" principus.

&nbsp

- Kaip atskleisti "proveržio" vartotojų poreikius ir kurti ir išbandyti naujas produktų koncepcijas, kurios aptarnauja tuos poreikius.

&nbsp

- Kaip sukurti jūsų naujo produkto vertės pasiūlymas ir parengti pozicionavimo strategijos.

&nbsp

- Kaip naudoti naujausius įrankius ir metodus, kurie padės jums sukurti naujų produktų pasiūla, kurios duoda naudos per diferencijuojant kliento vertės.

&nbsp

- Kaip formuoti savo naujų produktų ir paslaugų pardavimo prognozės.

&nbsp

- Kaip kurti paleidimo planas.

&nbsp

- Kaip sukurti sėkmingą tarpfunkcinį komandos veiksmingą naujo produkto kūrimo.

&nbsp

- Pažangiausius metodus ir naujausias sistemas veiksmingą naujo produkto kūrimo.



Kas turėtų dalyvauti


Šis kursas yra tinkamas vidurio iki viršutinio lygio vadovams bet kurioje srityje, dalyvauti naujų produktų kūrimo ir valdymo. Tai gali apimti funkcines sritis, pavyzdžiui, naujų produktų kūrimo, rinkodaros, mokslinių tyrimų ir technologijų plėtros, verslo plėtros, bendrojo valdymo, projektavimo, inžinerijos, operacijos, pardavimo, strategijos, finansų, taip pat kryžminio funkcinės naujo produkto vystymo komandos narių.

&nbsp

Atstovas pavadinimai apima rinkodaros viceprezidentas ar direktorius, naujo produkto vadybininkas, produkto ar prekinio ženklo vadovas, verslo plėtros vadovas, Strateginio planavimo, dizaineris, inžinierius, rinkos analitikas, viceprezidentas ar direktorius pardavimo.

Temos metmenys


Naujų produktų vystymo ir strateginio marketingo

Organizacijos strateginį vaidmenį naujus produktus

Naujos prekės sistemos kūrimas

Nauji produktai strategijos kūrimas

Naujų produktų plėtros geriausios praktikos

Nustatyti klientų poreikius "proveržio"

Sąvoka Atranka

Produktų plėtros vartotojų metodais

Įgyvendinant naują produktą PR ocess

Pardavimų prognozavimas: naujo produkto vystymo metodai

Kurti naują produktą Rinkodaros paleidimo planas

Kurso santrauka ir Wrap-up

Trukmė ir kaina
Šis kursas yra Campus based
Start Date
Pradžia
Rgp 2019
Rugs 2019
Duration
Trukmė
5 dienų
Ištęstinės
Price
Kaina
7,450 USD
Locations
Ispanija - Madrid, Community of Madrid
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinės Amerikos Valstijos - Chicago, Illinois
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinės Amerikos Valstijos - Philadelphia, Pennsylvania
Pradžia : Rugs 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinė Karalystė - London, England
Pradžia : Rgp 2019
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Dates
Rgp 2019
Jungtinė Karalystė - London, England
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Rugs 2019
Jungtinės Amerikos Valstijos - Chicago, Illinois
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Jungtinės Amerikos Valstijos - Philadelphia, Pennsylvania
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla
Ispanija - Madrid, Community of Madrid
Galutinis paraiškų davimo terminas Susisiekti su mokykla
Pabaigos data Susisiekti su mokykla